De rest van dit topic kijkt überhaupt niet naar baby-films.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu heb ik daar niet meer of minder gevoelens bij dan de rest van de mensen in dit topic.
Ik zag hier laatst nog mensen posten over Dragonball-Z, dus dit klopt niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
De rest van dit topic kijkt überhaupt niet naar baby-films.
Dus graag jouw mening!
Dat is een serie.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag hier laatst nog mensen posten over Dragonball-Z, dus dit klopt niet.
Lijkt mij wel een leuke film voor kinderen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een serie.
Godverdomme laat die mening maar zitten als het zo moet.
WA EETTE GIJ VANAVOND?quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Communiceer gewoon even in het Nederlands aub.
Nee een film die in de bioscoop draait nu.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een serie.
Godverdomme laat die mening maar zitten als het zo moet.
die hoor je dan pas ook over anderhalve maandquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:36 schreef Saind het volgende:
Over anderhalve maand alweer stemmen
Nog niet echt iets over gehoord
Kingfloplandquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:36 schreef Saind het volgende:
ik vind haar ook niet lelijk maar een beetje sexloosquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ziet er prima uit voor iemand van bijna 50.
Serieus? Waarvoor dan?quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:36 schreef Saind het volgende:
Oh, interesseert me geen reet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Provinciale staten
20 maart ofzo dacht ik
Ben ik niet in het land. Komt mij niet verkeerd uit dit excuus want ik heb nu geen idee op wie ik moet stemmen. D66 heb ik nu wel verlaten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Provinciale staten
20 maart ofzo dacht ik
Je kunt prima stemmen vanuit het Buitenlandquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben ik niet in het land. Komt mij niet verkeerd uit dit excuus want ik heb nu geen idee op wie ik moet stemmen. D66 heb ik nu wel verlaten.
Moet ik dat nu aanvragen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt prima stemmen vanuit het Buitenland
ook als je op vakantie bent?quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt prima stemmen vanuit het Buitenland
Ik dacht ook dat het alleen was als je als Nederlander in het buitenland woont op vast adres.quote:
dacht ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het alleen was als je als Nederlander in het buitenland woont op vast adres.
Ja dat is vast een waterdicht systeem.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:52 schreef Charlotte3 het volgende:
Dat ze daar nog geen app voor hebben..
Tim Kuik ingelicht.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:52 schreef JanCees het volgende:
gvd ik moet photoshop en illustrator opnieuw torrenten
Bedankt, Maurice.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk dat GroenLinks en FVD enorm gaan scoren.
Pirate proxyquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:52 schreef JanCees het volgende:
gvd ik moet photoshop en illustrator opnieuw torrenten
Nee, al die staatskundige organisaties wel danquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat is vast een waterdicht systeem.
Met het stemmen via potlood is het in Nederland een stuk moeilijker fraude te plegen dan via een app ja.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:54 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, al die staatskundige organisaties wel dan
Jawel, maar zou toch kunnen icm met je Digi-D bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met het stemmen via potlood is het in Nederland een stuk moeilijker fraude te plegen dan via een app ja.
Uhm ik vertrouw de ouderwetse manier meer dan digitaal jaquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:54 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, al die staatskundige organisaties wel dan
https://nos.nl/artikel/21(...)-opvolger-digid.htmlquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jawel, maar zou toch kunnen icm met je Digi-D bijvoorbeeld.
Ja fijn dat iedereen weet waarop je hebt gestemd. Verder kan ook dit gekraakt worden en je stem worden verandert.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, stemcomputers zijn een achterlijk idee.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, stemcomputers zijn een achterlijk idee.
Ja maar welke gek doet dat nouquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:59 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen kan het tellen van stemmen bijwonen. Dit is echt de meest transparante manier van stemmen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |