ik ben niet afgestudeerd, dus ik leer elke dag wel wat nieuws Lennyquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Studeer je wel echt marketing?
Grootste marketingevent van Nederland. Iedereen die iets voorstelt op marketinggebied is daar.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben niet afgestudeerd, dus ik leer elke dag wel wat nieuws Lenny
anders zat ik ook niet op school
ik heb er niets van gehoord, dus daar zullen alleen maar nobuddies op af komenquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Grootste marketingevent van Nederland. Iedereen die iets voorstelt op marketinggebied is daar.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb er niets van gehoord, dus daar zullen alleen maar nobuddies op af komen
Mwuah voor netwerken is het wel prima maar wel beetje overrated hoorquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Grootste marketingevent van Nederland. Iedereen die iets voorstelt op marketinggebied is daar.
Uiteraard voor netwerken!quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mwuah voor netwerken is het wel prima maar wel beetje overrated hoor
die je zou dan ter plaatse allemaal even van jetje geven jaquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:32 schreef KingRoland het volgende:
als er chicks waren dan zou ik nog zeggen van oké
quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:32 schreef KingRoland het volgende:
al die marketingevents zitten ook vol oude 50 plussers
Gratis events moet je juist wantrouwen. Maargoed, je bent nog student en dan wil je dit blijkbaar niet snappen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:33 schreef KingRoland het volgende:
en dan zijn er sommige events waar je voor moet betalen
wees blij dat ik überhaupt nog de moeite neem om te komen
Is ook echt te saai. Moet je niet willenquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
Al heb ik zelf ook 0.0 met SEO/SEA etc.
duh als je dat begrijpt ben je binnenquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
Al heb ik zelf ook 0.0 met SEO/SEA etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |