Dat is een gif idiootquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:18 schreef RensAjacied het volgende:
Leuke TT en leuk filmpje in de OP
Ja dat is net gewijzigd beste René. Wil jij niet zo snel conclusies trekken alsjeblieft?quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt deze post toch weer aangepast.
Onlo!
Je komt een beetje gefrustreerd over.quote:
Je zag toch dat ik een ander bericht had gequote? Jij weet donders goed dat jij hier enorm fout zit. Geef het maar toequote:Op woensdag 6 februari 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
Ah Rens maakt een foutje en het ligt weer aan een ander.
Sommige dingen veranderen nooit.
Ja man, gaat super. Lekker ontspannen vandaag. Niet aan het werk.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Je komt een beetje gefrustreerd over.
Gaat het Lenny?
Auw auwquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja man, gaat super. Lekker ontspannen vandaag. Niet aan het werk.
Anders had ik niet zoveel gepost hier. Ik heb namelijk werk waar je wel wat moet uitvoeren.
En weer een steek onder water.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Anders had ik niet zoveel gepost hier. Ik heb namelijk werk waar je wel wat moet uitvoeren.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
Lenny komt inderdaad compleet ontspannen over.
Geen idee, 4 maanden ziekteverlof. Ondertussen wel een boekje en een documentaire gemaakt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijk!
Wat zou ze hebben gehad? Burn outje?
nou..quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
Lenny komt inderdaad compleet ontspannen over.
Ah dat kon ze wel tijdens haar ziekte.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, 4 maanden ziekteverlof. Ondertussen wel een boekje en een documentaire gemaakt.
Hopelijk gaat het weer goed met deze mooie vrouwquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, 4 maanden ziekteverlof. Ondertussen wel een boekje en een documentaire gemaakt.
HALLO DANquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of hij werkt en niet lultquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wij maar betalen. ZAKKENVULLERS.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah dat kon ze wel tijdens haar ziekte.
Jr style is nog niet bijgekomen van de Lion King trailer en jij komt al met nieuwe video's.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:26 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe trailer van Dumbo is uit.
Ik ben heel benieuwd wat JR-Style hiervan vindt.(van de trailer, niet van het feit dat hij uit is)
Echt een lekker wijf.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag er goed uit op die foto op Twitter.
Doei.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:27 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga het verkeer trotseren, tot later!
Ik ben erg benieuwd naar de mening van Stijnquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat JR-Style hiervan vindt.(van de trailer, niet van het feit dat hij uit is)
Ik heb de originele Dumbo nog nooit gezien.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:26 schreef GGMM het volgende:
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik jouw TT aanpassing heb overschreven. Excuses.
En nu kan je geen mening hebben over de trailer van de nieuwe film?quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de originele Dumbo nog nooit gezien.
Nu heb ik daar niet meer of minder gevoelens bij dan de rest van de mensen in dit topic.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nu kan je geen mening hebben over de trailer van de nieuwe film?
Ze mag mij ook wel over de streep trekken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat trok mij wel over de streep om op haar te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |