Schiet me ineens te binnen dat ik volgende week niet eens kan kijken waarschijnlijk. Wat een kutleven heb ik toch ookquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even kijken wanneer ons aller Ajax Real gaat afslachten.
Neuk zequote:Op woensdag 6 februari 2019 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
het is flink aan het regenen en het is bijna half 5, tijd om mijn worst goed nat te maken
quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
O, ik dacht dat haags dat bericht gepost had.. die is altijd helemaal geil van zijn score
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
O, ik dacht dat haags dat bericht gepost had.. die is altijd helemaal geil van zijn score
Voor Ajax maak je gewoon tijd.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Schiet me ineens te binnen dat ik volgende week niet eens kan kijken waarschijnlijk. Wat een kutleven heb ik toch ook
de verhogenquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met een abo schijn je je score de verhogen
Dat moest “te” zijn. Excuses.quote:
Alleen jij denkt zo op dit momentquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon weg blijven hier.
Moet een mod niet gastvrij zijn in de SC?quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon weg blijven hier.
benieuwd naar zijn score nu inddquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet een mod niet gastvrij zijn in de SC?
Nee.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet een mod niet gastvrij zijn in de SC?
Als ik naar jouw postgeschiedenis wil kijken wordt ie geblokkeerd als: sexual content.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Alleen jij denkt zo op dit moment
lolquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Als ik naar jouw postgeschiedenis wil kijken wordt ie geblokkeerd als: sexual content.
Zeg ook wel weer genoeg denk ik
Dit kanquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Als ik naar jouw postgeschiedenis wil kijken wordt ie geblokkeerd als: sexual content.
Zeg ook wel weer genoeg denk ik
Zal wel keihard in elkaar storten. Verdiende loon voor dat onsympathieke gedrag.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
benieuwd naar zijn score nu indd
hij moet gewoon even zijn plek weten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal wel keihard in elkaar storten. Verdiende loon voor dat onsympathieke gedrag.
onderaan de keten?quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij moet gewoon even zijn plek weten.
Ik neem jou toch niet serieus, dus succes daarmeequote:Op woensdag 6 februari 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hij moet gewoon even zijn plek weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |