Ben jij al aan het werk?quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben meer van de hele dag door seks![]()
Zo, eerste anderhalf uur werk ofzo zit er alweer op.
Even tijd voor een kleine pauze en resident evil spelen.
Ja. Waarom niet? Ben toch wakker. Dan kan ik wel alleen maar gaan zitten FOK!en maar kan ook gewoon vast gaan werken.quote:
Hier is het droog.quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
het regent vies hard en ik heb geen plu bij me.
Hier is het droog.quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
het regent vies hard en ik heb geen plu bij me.
Ja dat is waar..En de kleine man slaapt nog neem ik aan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Waarom niet? Ben toch wakker. Dan kan ik wel alleen maar gaan zitten FOK!en maar kan ook gewoon vast gaan werken.
ja...quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hier is het droog.
Capuchon?
gelukkig wel ja.quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dat is waar..En de kleine man slaapt nog neem ik aan.
Meestal tussen 07:00 en 07:30quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoelaat wordt hij wakker meestal?
Nee, ik vind een jas al kut zitten (draag hem meestal niet), maar een capuchon al helemaal.quote:
Waarom noemen ze dat eigenlijk zo?quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet plassen als een paard.
Geen idee.quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dat eigenlijk zo?
Nee, is wel relaxed. Van de week was hij blijkbaar erg moe en toen was 08:45quote:
Dus jij hebt geen jas aan als je onderweg ben naar je werk?quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik vind een jas al kut zitten (draag hem meestal niet), maar een capuchon al helemaal.
Slaapt ie smiddags ook nog?quote:Op woensdag 6 februari 2019 06:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, is wel relaxed. Van de week was hij blijkbaar erg moe en toen was 08:45
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |