quote:
Valt mee allemaalquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Ow gelukkig, dacht dat je echt boos was. We zijn allemaal aardig hier
![]()
Een boze meneer de UI is niet leuk
Hoe is het met school? Nog maar paar maandjes en dan klaar met dit jaar.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja klopt, laatste tijd beetje rare dingenZal wel vaker proberen te komen hoor maar vaak druk
Kans is klein dat ik dit jaar nog red, maar mocht het zo zijn dan wel bijna klaar. Cijfers zijn goed enzo wel maar vorige week was er weer een hele rel en allemaal onzinquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe is het met school? Nog maar paar maandjes en dan klaar met dit jaar.
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:10 schreef dud0r het volgende:
Ik ga slapen. Of in ieder geval proberen.
Trusten lieve mooie dames.![]()
Aloa, niet m'n eerste plek weer overnemen![]()
Slaap zacht, droom hardquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:10 schreef dud0r het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Aloha = o.a. liefde, compassie, vrede & dank
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Loondienst
..shit verkeerde topic...
Slaap lekker goudvisjequote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:10 schreef dud0r het volgende:
ojaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Woordassociatiespel is iets verderop
Ow jammer. Maar stel je haalt het niet., ben je dan van plan om die zelfde school te blijven?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kans is klein dat ik dit jaar nog red, maar mocht het zo zijn dan wel bijna klaar. Cijfers zijn goed enzo wel maar vorige week was er weer een hele rel en allemaal onzinBen druk bezig om asap weg te zijn daar. Hoe ist met de Limoen dan?
Oudste spel in MENquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Woordassociatiespel is iets verderop
Hoe dan ook weg hier. Liever vandaag dan morgen zegmaarquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow jammer. Maar stel je haalt het niet., ben je dan van plan om die zelfde school te blijven?
Met mij gaat het wel goed. Kan erger, kan beter zullen we maar zeggen
Heb je al gekeken welke scholen er zijn die jou aanspreken? Wel zelfde opleiding die je dan wil gaan volgenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe dan ook weg hier. Liever vandaag dan morgen zegmaarMaar zit nog effe alles te berekenen, moet haalbaar zijn etc
Niks eig, vandaar dat het vooral tobben is nuquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je al gekeken welke scholen er zijn die jou aanspreken? Wel zelfde opleiding die je dan wil gaan volgen
Klinkt als het begin van de griep die mij kort geleden voor 2 weken geveld had..quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:38 schreef Already_in_use het volgende:
Ik moest net ineens overgeven. Was en ben me een partij misselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |