abonnement Unibet Coolblue
pi_184842492
hoe triest is dit, als de jongeren echt impact willen hebben mogen ze eens kijken wat voor afval ze overal produceren, gooien alles op straat of uit de auto

en dan denken dat nederland überhaupt enig invloed heeft op de klimaat van deze grote wereldbol :{



wereld is al jaren stabiel, trouwens kijktip @14mins

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_184842561
Terechte klacht.

Manipulatie begint op steeds jongere leeftijd.

Volgens sommige klimaatgekkies zijn wij "de laatste generatie" die er nog iets aan kan doen. :')
  dinsdag 5 februari 2019 @ 20:43:19 #3
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184842569
De opwarming van de aarde is een hoax
#KICKOUTZP
pi_184842607
Joe Rogan _O_
pi_184842633
de hele reden dat er nu leven op de wereld bestaat is dankzij deze warmte/inslagen door metorieten, daardoor is de aarde uit de ice age gekomen


bovenstaande meteoriet heeft de wooly mammoths dood gemaakt :( rip

wij willen de aarde weer in een ice age brengen zodat we dood gaan :{
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 20:49:37 #6
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_184842727
Niks mis met spijbelen voor je idealen. Voor jongeren is protest het enige democratische middel dat gebruikt kan worden.

Ik ben 'vroeger' ook vaak genoeg op straat staan protesteren tijdens schooluren.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_184842773
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:49 schreef Mikeytt het volgende:
Niks mis met spijbelen voor je idealen. Voor jongeren is protest het enige democratische middel dat gebruikt kan worden.

Ik ben 'vroeger' ook vaak genoeg op straat staan protesteren tijdens schooluren.
vroeger werd ik geindoctrineerd door greenpeace als kind met van die radioactive stickers die ik overal mocht opplakken en werd ik heel bang gemaakt doordat de ozonlaag kapot ging en we allemaal dood zouden zijn binnen enkele jaren.

ozon laag O-) wat was dat 1997? bangmakerij

ging er niet voor spijbelen
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_184842778
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:49 schreef Mikeytt het volgende:
Niks mis met spijbelen voor je idealen. Voor jongeren is protest het enige democratische middel dat gebruikt kan worden.

Ik ben 'vroeger' ook vaak genoeg op straat staan protesteren tijdens schooluren.
Idealen? Als je 15 bent hoor je geen idealen te hebben, maar gewoon te luisteren naar je ouders en de leraren.
pi_184842802
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

vroeger werd ik geindoctrineerd door greenpeace als kind met van die radioactive stickers die ik overal mocht opplakken en werd ik heel bang gemaakt doordat de ozonlaag kapot ging en we allemaal dood zouden zijn binnen enkele jaren.

ozon laag O-) wat was dat 1997? bangmakerij
Precies dit. Ben ook een kind van de jaren '90 en werd er ook bang mee gemaakt.
Nu hoor je niemand er meer over.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 20:53:53 #10
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_184842833
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:51 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Idealen? Als je 15 bent hoor je geen idealen te hebben, maar gewoon te luisteren naar je ouders en de leraren.
En zo krijg je dus kinderen die niet kritisch na kunnen denken en niet zelf een mening kunnen vormen. :)
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_184842860
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:53 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

En zo krijg je dus kinderen die niet kritisch na kunnen denken en niet zelf een mening kunnen vormen. :)
Zulke kinderen krijg je als je ze iedere avond naar DWDD en Jinek laat kijken. :) Van die mensen die de mainstream media onkritisch consumeren.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 20:58:40 #12
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_184842933
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:55 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Zulke kinderen krijg je als je ze iedere avond naar DWDD en Jinek laat kijken. :) Van die mensen die de mainstream media onkritisch consumeren.
:')
Doen en vinden wat mama en papa doen en vinden zorgt inderdaad wel voor kinderen die onafhankelijk zullen zijn en kritisch na kunnen denken. :')
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_184842980
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:58 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

:')
Doen en vinden wat mama en papa doen en vinden zorgt inderdaad wel voor kinderen die onafhankelijk zullen zijn en kritisch na kunnen denken. :')
Waarom lopen die kids daar voor een beter klimaat? Omdat ze zelf tot deze conclusie zijn gekomen? Of omdat de PvdA-leraar er al wekenlang over lult en mama en papa DWDD en Jinek napraten thuis?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2019 21:00:47 ]
pi_184842994
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:00 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Waarom lopen die kids daar voor een beter klimaat? Omdat ze zelf tot deze conclusie zijn gekomen? Of omdat de PvdA-leraar er al wekenlang over lult en mama en papa DWDD en Jinek napraten thuis?
Kop en spijker. O+
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 21:03:57 #15
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_184843067
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:00 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Waarom lopen die kids daar voor een beter klimaat? Omdat ze zelf tot deze conclusie zijn gekomen? Of omdat de PvdA-leraar er al wekenlang over lult en mama en papa DWDD en Jinek napraten thuis?
Vanwege sterk bewijsmateriaal. Als er volledige consensus is onder wetenschappers die duizenden onderzoeken hebben gedaan, is Thierry Baudet met 2 onderzoeken een verwerpelijk standpunt.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_184843171
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:03 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Vanwege sterk bewijsmateriaal. Als er volledige consensus is onder wetenschappers die duizenden onderzoeken hebben gedaan, is Thierry Baudet met 2 onderzoeken een verwerpelijk standpunt.
Er is geen volledige consensus onder wetenschappers over het klimaat, helemaal niet zelfs. Er zijn tientallen toonaangevende wetenschappers die hier anders tegenaan kijken.

Daarnaast is aangetoond dat bepaalde wetenschappers zich door de Democraten hebben laten betalen om bepaalde uitkomsten te krijgen bij hun onderzoek. Dit alles met de kernenergie-lobby op de achtergrond.
  dinsdag 5 februari 2019 @ 21:10:46 #17
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_184843282
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:06 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Er is geen volledige consensus onder wetenschappers over het klimaat, helemaal niet zelfs. Er zijn tientallen toonaangevende wetenschappers die hier anders tegenaan kijken.

Daarnaast is aangetoond dat bepaalde wetenschappers zich door de Democraten hebben laten betalen om bepaalde uitkomsten te krijgen bij hun onderzoek. Dit alles met de kernenergie-lobby op de achtergrond.
Als het overgrote deel van de wetenschappers het met elkaar eens zijn, is er volledige consensus.
Tientallen wetenschappers is een verwaarloosbaar aantal.

Er is ook consensus in de wetenschap dat kernenergie schoon is. Snap niet waarom je dit dus opnoemt,m
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_184843323
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:10 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Als het overgrote deel van de wetenschappers het met elkaar eens zijn, is er volledige consensus.
Tientallen wetenschappers is een verwaarloosbaar aantal.

Er is ook consensus in de wetenschap dat kernenergie schoon is. Snap niet waarom je dit dus opnoemt,m
Wetenschappers die politiek gekleurd zijn en worden betaald door politieke bewegingen of lobbyisten vertrouw ik voor geen meter.
  † In Memoriam † dinsdag 5 februari 2019 @ 21:15:24 #19
230491 Zith
pls tip
pi_184843408
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

vroeger werd ik geindoctrineerd door greenpeace als kind met van die radioactive stickers die ik overal mocht opplakken en werd ik heel bang gemaakt doordat de ozonlaag kapot ging en we allemaal dood zouden zijn binnen enkele jaren.

ozon laag O-) wat was dat 1997? bangmakerij

ging er niet voor spijbelen
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 20:52 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Precies dit. Ben ook een kind van de jaren '90 en werd er ook bang mee gemaakt.
Nu hoor je niemand er meer over.
Meelballen :')

Het gat in de ozonlaag is juist gefixed dankzij internationale samenwerking met enge wetten en regels enzo.

Met zoals het probleem met zure regen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_184844775
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:15 schreef Zith het volgende:

[..]

[..]

Meelballen :')

Het gat in de ozonlaag is juist gefixed dankzij internationale samenwerking met enge wetten en regels enzo.

Met zoals het probleem met zure regen.
pun dat ik wil maken is dat het over gedramatiseerd is :{
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')