Ik laat het je over 20 jaar wetenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja, dat vitamine D he.
Stel, je vergeet dat.
al anderhalf jaar ofzo.
worden je kinderen dan gehandicapt?![]()

Precies mijn gevoel ook ja. Een derde zou leuk zijn, als die wel luistert en goed eet en goed slaapt enzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:45 schreef Messina het volgende:
Oh Rena ik kan nu je filmpje pas kijken met geluid.
![]()
Als ik zulke dingen zie wil ik soms toch een derde.![]()
En dan kijk ik achter me en hangt Stan aan de plafondlamp en dan is dat gevoel weer snel voorbij.

is dat al lang zo?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 17:01 schreef LeSage het volgende:
Vivi, ik houd van je positieve instelling![]()
![]()
Hier eet de dreumes ALLES! En veul. Peuter daarentegen eet gewoon niets meer ofzo. En ik was echt van plan om de instelling te hebben dat het me niets uitmaakt, maar dat lukt me toch niet zo goed![]()

Whehe, zo had ik na een nacht waarbij er elk uur wel een kind afging, toch maar de morningafterpil gehaald de volgende ochtendquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:45 schreef Messina het volgende:
Oh Rena ik kan nu je filmpje pas kijken met geluid.
![]()
Als ik zulke dingen zie wil ik soms toch een derde.![]()
En dan kijk ik achter me en hangt Stan aan de plafondlamp en dan is dat gevoel weer snel voorbij.

Ja, vast wel iets, maar het is vooral ook het gezeik eromheen. En zijn gedrag op het moment is ook al prut. Oké, ik heb gewoon wat frustraties op opvoedgebied en ben over anderhalve week een week alleenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat al lang zo?
Bijna alle peuters gaan een keer door die fase en het gaat ook bíjna altijd weer over. Heb je al eens bijgehouden wat hij wél eet op een dag? Vaak is dat toch nog genoeg hoor!

quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:51 schreef BellaaElisa het volgende:
Hoi![]()
Ik heb sinds gisteren een dreumes in huisN. is één

Lever maar af hoor!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 17:08 schreef LeSage het volgende:
[..]
Iemand zin in een dreumes en een peuter voor een week? Ze zijn super lief, ze luisteren heel goed en slapen om half 7 iedere dag

7 uur op zijn vroegst.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:54 schreef Messina het volgende:
Ik vind het belangrijker tot hoe laat ze 's morgens slapen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |