Mooi beeld inderdaad!quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier heeft kapitein laatst voor t eerst n knutseltje gemaakt op de opvang. Hij had watjes op een wantje geplakt. Hoe komen ze erop, ik zie dan een hele club dreumessen voor me met plakhandjes vol watten

Vannacht weer zo’n vieze zweterige nacht achter de rug en flinke keelpijn, maar heb het idee dat mijn hoofd iets minder snotterig/duf voelt vanochtend.
 Vannacht weer zo’n vieze zweterige nacht achter de rug en flinke keelpijn, maar heb het idee dat mijn hoofd iets minder snotterig/duf voelt vanochtend.  En zo’n borsteltje is hier ook een succes, alleen al om te bewonderen
 En zo’n borsteltje is hier ook een succes, alleen al om te bewonderen 
 En het geeft niks om dat soms ook te denken!
 En het geeft niks om dat soms ook te denken! En wat leuk dat hij zo lekker gesnuffeld heeft in de woonwinkel, ik ben heel benieuwd hoe dat hier gaat als ze loopt.
 En wat leuk dat hij zo lekker gesnuffeld heeft in de woonwinkel, ik ben heel benieuwd hoe dat hier gaat als ze loopt. Het is in ieder geval al positief dat je zelf doorhebt waar het aan ligt, balen dat je geen goede week hebt. Hopelijk gauw weer in de stijgende lijn omhoog. En een Valentijnscadeau van Casper, ik ben heel benieuwd wat hij gemaakt heeft
 Het is in ieder geval al positief dat je zelf doorhebt waar het aan ligt, balen dat je geen goede week hebt. Hopelijk gauw weer in de stijgende lijn omhoog. En een Valentijnscadeau van Casper, ik ben heel benieuwd wat hij gemaakt heeft  

Oh kijk, dat wist ik niet! Bedankt voor de tips, ik ga het vanmiddag eens door haar flesje doen. Melk gaat hier sowieso op.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:34 schreef Nazil het volgende:
Rena: vitamine d mogen ze vanaf 1 jaar al 25 mcg krijgen dus als je nog de standaard 10 mcg geeft en ze laat het uit haar mond lopen, is het niet gevaarlijk ofzo om nog een dosis te geven. Sowieso krijgen ze niet snel een overdosis, dan moeten ze dat gehele flesje in 1x leegdrinken en dat elke dag voor een lange tijd.

Ik denk als ze verder genoeg buiten komen het allemaal wel mee zal vallenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja, dat vitamine D he.
Stel, je vergeet dat.
al anderhalf jaar ofzo.
worden je kinderen dan gehandicapt? :

Nee, maar dan krijgen ze wel sneller enorme snottebellen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Stel, je vergeet dat.
al anderhalf jaar ofzo.
worden je kinderen dan gehandicapt? :

Oh, ligt het dáár aan?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Nee, maar dan krijgen ze wel sneller enorme snottebellen.

en wat een tof shirt heeft ze aan!
 en wat een tof shirt heeft ze aan! 

).
 ).

De oudste is oud genoeg om die taak van jullie over te nemen, hoor. Flesje in de magnetron, klaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
Misschien is een derde kind geen goed idee, die vergeet ik vast en zeker eten te geven.

in theorie wel ja. Ik praktijk is die al te lui om dr éigen drinken van tafel te pakken, helaasquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:58 schreef Messina het volgende:
[..]
De oudste is oud genoeg om die taak van jullie over te nemen, hoor. Flesje in de magnetron, klaar.

Uh, dit klopt niet hoor. Een paar jaar geleden is er een baby opgenomen na een overdosis vitamine D. Die had één keer 5x de aanbevolen dosis gekregen (door een vergissing):quote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:34 schreef Nazil het volgende:
Sowieso krijgen ze niet snel een overdosis, dan moeten ze dat gehele flesje in 1x leegdrinken en dat elke dag voor een lange tijd.

Dat is hier ook een hele tijd geweestquote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:34 schreef minilot het volgende:
Rena, Günther eet aan tafel überhaupt geen brood, laat staan korstjes.
Het stomme is: buiten in de kinderwagen eet -ie probleemloos een (onbelegde) boterham in z'n geheel in anderhalve minuut op -ik snap er geen zak van.

quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, ligt het dáár aan?
Geen wonder dat Noud zo veel vaker snot heeft dan z'n zus
Misschien is een derde kind geen goed idee, die vergeet ik vast en zeker eten te geven.

Ook van de wateroplosbare vitaminen kun je teveel binnenkrijgen als je je best doet (bijvoorbeeld neurologische klachten bij vitamine B6), maar het gaat inderdaad eerder mis bij de vetoplosbare.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:37 schreef Sylver_ het volgende:
Vitamine D is een in vet oplosbare vitamine, daar kan je wel een overdosis van nemen toch? Je plast het immers niet meer uit.

Klopt, ook al omdat de kans groot is dat ze die tweede portie ook uit haar mond laat lopen.quote:Maar nogmaals druppels geven als ze het uit d'r mond laat lopen kan geen kwaad lijkt mij.

fml
 fml

Ik denk altijd maar zo; Dan heb je er nog 1. (Grapje tegen grapje mag wel toch?)quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zul je zien dat ie daar in stikt, is alsnog mn kint stukfml

tuurlijk, je kent me toch wel!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo; Dan heb je er nog 1. (Grapje tegen grapje mag wel toch?)

quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
Het is dan alleen zo onfortuinlijk dat ik de minst leuke overhoud

Ik laat het je over 20 jaar wetenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Stel, je vergeet dat.
al anderhalf jaar ofzo.
worden je kinderen dan gehandicapt?

Precies mijn gevoel ook ja. Een derde zou leuk zijn, als die wel luistert en goed eet en goed slaapt enzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:45 schreef Messina het volgende:
Oh Rena ik kan nu je filmpje pas kijken met geluid.

Als ik zulke dingen zie wil ik soms toch een derde.
En dan kijk ik achter me en hangt Stan aan de plafondlamp en dan is dat gevoel weer snel voorbij.

is dat al lang zo?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 17:01 schreef LeSage het volgende:
Vivi, ik houd van je positieve instelling

Hier eet de dreumes ALLES! En veul. Peuter daarentegen eet gewoon niets meer ofzo. En ik was echt van plan om de instelling te hebben dat het me niets uitmaakt, maar dat lukt me toch niet zo goed

Whehe, zo had ik na een nacht waarbij er elk uur wel een kind afging, toch maar de morningafterpil gehaald de volgende ochtendquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:45 schreef Messina het volgende:
Oh Rena ik kan nu je filmpje pas kijken met geluid.

Als ik zulke dingen zie wil ik soms toch een derde.
En dan kijk ik achter me en hangt Stan aan de plafondlamp en dan is dat gevoel weer snel voorbij.

Ja, vast wel iets, maar het is vooral ook het gezeik eromheen. En zijn gedrag op het moment is ook al prut. Oké, ik heb gewoon wat frustraties op opvoedgebied en ben over anderhalve week een week alleenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat al lang zo?
Bijna alle peuters gaan een keer door die fase en het gaat ook bíjna altijd weer over. Heb je al eens bijgehouden wat hij wél eet op een dag? Vaak is dat toch nog genoeg hoor!

?
?

quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:51 schreef BellaaElisa het volgende:
Hoi
Ik heb sinds gisteren een dreumes in huisN. is één

Lever maar af hoor!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 17:08 schreef LeSage het volgende:
[..]
Iemand zin in een dreumes en een peuter voor een week? Ze zijn super lief, ze luisteren heel goed en slapen om half 7 iedere dag
 Ik vind jouwes zo vanaf de zijlijn leuk klinken
 Ik vind jouwes zo vanaf de zijlijn leuk klinken  

7 uur op zijn vroegst.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:54 schreef Messina het volgende:
Ik vind het belangrijker tot hoe laat ze 's morgens slapen.

Manlief heb ik er ook niet over gehoord en C is nog niet zo vocaal
 Manlief heb ik er ook niet over gehoord en C is nog niet zo vocaal  

voor Mijm voor zijn die en klaaaa
  voor Mijm voor zijn die en klaaaa 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |