SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Snel opgevangen hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:47 schreef Melting het volgende:
Had niet in de gaten dat ik de laatste reactie had.
Waarom zou je dat ook willen zien?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Nu een recent nummer waarvan de lyric video werkelijk nog geen 400 hits op YouTube heeft....
Geen idee, het viel me gewoon op. Toch vind ik dit een lekker en eigenwijs liedje.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ook willen zien?
289 weergaven en van 4 januari. Snap jij het?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Nu een recent nummer waarvan de lyric video werkelijk nog geen 400 hits op YouTube heeft....
Ik zie er 396 staan. Maar dan nog...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
289 weergaven en van 4 januari. Snap jij het?
Lucky heeft hem ondertussen nog 107 keer gekeken.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie er 396 staan. Maar dan nog...
Het verschil zal zitten in de keren dat jij de clip bekeek.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie er 396 staan. Maar dan nog...
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Lucky heeft hem ondertussen nog 107 keer gekeken.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het verschil zal zitten in de keren dat jij de clip bekeek.
Ik denk hetquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het verschil zal zitten in de keren dat jij de clip bekeek.
Het zei mij ook totaal niks. Ik kwam het (zoals zo vaak) gewoon tegen op Spotify.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
KYTES zegt me idd niks, maar het is wel relaxt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
Is dit een nieuwe plaat, 11? Komt me namelijk vaag bekend voor.
Dank je.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen een nummer van vorig jaar: Tracey Thorn (ooit zangeres van Everything But The Girl) met Dancefloor.
Van afgelopen jaar, herhaaldelijk in mijn shows gedraaid, vrij hoog genoteerd in mijn jaarlijst.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
Is dit een nieuwe plaat, 11? Komt me namelijk vaag bekend voor.
Ik keek hier eerst heel raar naar.quote:
Er staat niet eens iets van hem klaar...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik keek hier eerst heel raar naar.
Ik dacht "Moet dat niet T. Horn zijn? Het is toch Elf die draait?"
Wie ben jij en wat heb je met 11 gedaan?!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat niet eens iets van hem klaar...
Foei tochquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Sophietje, die een concert aflastte omdat er "Baxtor" op de kaartjes gedrukt stond i.p.v. "Bextor".
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Huh. Nog even terugkomend op KYTES. Ik zie dat ze hun tour beginnen in de Sauna-Klub in Wolfsburg.
Dat wordt een onthullend concert..
Symph, kom er maar in.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Een nogal aparte dancetrack.... bijna irritant, maar ik moet 'm toch even draaien...
Haiku Hands - Dare You Not To Dance
quote:
je krijgt toch je eigen party als je gaat trouwenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:12 schreef Charlotte3 het volgende:
Come follow me, give me every part of of of
Daar heeft ze niet genoeg aan, blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
je krijgt toch je eigen party als je gaat trouwen
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
je krijgt toch je eigen party als je gaat trouwen
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vind het wel een lekker nummer, op die sample van die overspannen fluitketel na.
Dat heet "de zangeres", hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vind het wel een lekker nummer, op die sample van die overspannen fluitketel na.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat heet "de zangeres", hoor.
Je moet iets hè?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Klassieker.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
En toen moest ik aan dit meesterwerkje denken
Dans je de hele nacht met mij? Spijk>?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze:
Future Breeze - Why don't you dance with me?
Volgende:
Miggy - Annie, hou jij me tassie effe vast
Daarna:
Genesis - I can't dance
Tot slot:
Sophie Ellis-Bextor - Murder on the dancefloor
fixedquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze:
Volgende:
Arctic Monkeys - I bet you look good on the dancefloor
Dan:
Daarna:
Genesis - I can't dance
Er staat daadwerkelijk een nummer van Genesis klaar, voor straks...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze:
Volgende:
Daarna:
Genesis - I can't dance
Tot slot:
Sophie Ellis-Bextor - Murder on the dancefloor
Dat trek ik niet. Was afgelopen nacht al bijna de hele nacht wakker.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dans je de hele nacht met mij? Spijk>?
Hopelijk niet i can't dance. Mama mag van mij wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat daadwerkelijk een nummer van Genesis klaar, voor straks...
Leuker zelfs.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wou eigenlijk het origineel draaien, maar kon zo snel geen kwalitatief goede opname vinden
Daarom deze versie van Sinitta. Ook best acceptabel, toch?
Het is geen van beidenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk niet i can't dance. Mama mag van mij wel.
Misschien moet je een broek aantrekken als je jezelf filmt. Gewoon een tip, hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:21 schreef Charlotte3 het volgende:
SHA SHA SHAME ON YOUUUU
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien moet je een broek aantrekken als je jezelf filmt. Gewoon een tip, hoor.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien moet je een broek aantrekken als je jezelf filmt. Gewoon een tip, hoor.
Butterfly-Crazy Town?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan straks ook nog op vlinder-pad, trouwens...
wat heeft iedereen toch met het slechte slapen? Allemaal Melting na doen zekerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat trek ik niet. Was afgelopen nacht al bijna de hele nacht wakker.
c-c-c-combobreaker
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:25 schreef just me het volgende:
[..]
wat heeft iedereen toch met het slechte slapen? Allemaal Melting na doen zeker
Komende nacht ben ik een na-slaper.quote:
Sorryquote:
Florence & the Machine heb ik leren kennen door mijn travel buddy. Prima muziekquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
De bijzonder fijne, nieuwe single van Florence + The Machine: Moderation
Schuin lettertype of niet, het gaat je niet helpen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
De bijzonder fijne, nieuwe single van Florence + The Machine: Moderation
Je slaat de State of the Union een jaartje over?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Komende nacht ben ik een na-slaper.
Die heb ik al 43 jaar succesvol overgeslagen. Wist niet eens dat ie vandaag was.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Je slaat de State of the Union een jaartje over?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Schuin lettertype of niet, het gaat je niet helpen.
Ik heb het 7 uur zien worden vannacht...quote:
Ja echt mooiquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Florence & the Machine heb ik leren kennen door mijn travel buddy. Prima muziek
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Schuin lettertype of niet, het gaat je niet helpen.
Jack Rabbit Slim's Twist Contest was toch leuker.quote:
Jezus. Lekker bedrijf.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
Ik heb het oude jasje al in geen eeuwigheid meer gehoord. Ik liep stage toen dit een grote hit was. Een vreselijke stage. Tijdens mijn stage werd mijn stagebegeleidster daar ontslagen en moest ik maar zien hoe ik verder moest.
Ook fijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
Ik heb het oude jasje al in geen eeuwigheid meer gehoord. Ik liep stage toen dit een grote hit was. Een vreselijke stage. Tijdens mijn stage werd mijn stagebegeleidster daar ontslagen en moest ik maar zien hoe ik verder moest.
Tssk. Lekker makkelijk van ze. Trok je het nummer op zich toen wel, of had je er een klote gevoel bij?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
Ik zat in mijn eentje in een kamertje de rest van de stage en de radio (met dat nummer vaak) was het enige dat me op de been hield.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tssk. Lekker makkelijk van ze. Trok je het nummer op zich toen wel, of had je er een klote gevoel bij?
Flying doctors, Neighbours en zo?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan zo even voor langere tijd buurten in Australië...
Godsamme.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zat in mijn eentje in een kamertje de rest van de stage en de radio (met dat nummer vaak) was het enige dat me op de been hield.
Staat hij herkenbaar op video?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
MM's plofkraak is nu op Opsporing Verzocht
Ik mag toch hopen dat dat bedrijf nu failliet is. Klootzakken. Zo ga je niet met stagiaires om.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zat in mijn eentje in een kamertje de rest van de stage en de radio (met dat nummer vaak) was het enige dat me op de been hield.
Ik zit ook alleen op een kamertje.. met een radio.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze bestaan niet meer. Was toen een zwaar gesubsidieerd clubje.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat bedrijf nu failliet is. Klootzakken. Zo ga je niet met stagiaires om.
Zachtjes tikt de regen tegen je zolderraam.......quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik zit ook alleen op een kamertje.. met een radio.
Ja ja ja...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
En de radio is je redding, toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja ja...
Hiero:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja.. maar ook leuke mannelijke collega's .
Dat is volgens mij een genetisch gemanipuleerde roos.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja ja...
Hiero:
[ afbeelding ]
Toch niet héél alleen in dat kamertje dus..quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja.. maar ook leuke mannelijke collega's .
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een genetisch gemanipuleerde roos.
En in haar onderbroek. En maar klagen...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Toch niet héél alleen in dat kamertje dus..
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:41 schreef Charlotte3 het volgende:
maar ik werk ze heus niet af in dat kamertje ofzo
Ook bedankt Lucksquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja ja...
Hiero:
[ afbeelding ]
Quoted voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:41 schreef Charlotte3 het volgende:
Ja, dat klinkt fout.. maar ik werk ze heus niet af in dat kamertje ofzo.. gewoon fijne collega's. Behalve op dinsdag..want dan is de vrouw vd baas er..
Dit doet het allemaal niet minder fout klinkenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:41 schreef Charlotte3 het volgende:
Ja, dat klinkt fout.. maar ik werk ze heus niet af in dat kamertje ofzo.. gewoon fijne collega's. Behalve op dinsdag..want dan is de vrouw vd baas er..
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit doet het allemaal niet minder fout klinken
Hopelijk ook wel met de radio erbij?quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:43 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]'mam, ben jij dit?, Wat schreef jij vroeger nou op dat forum!?'
Alleen de radio en de kleine dromedarissen hielpen hem door die tijd heen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk ook wel met de radio erbij?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:43 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]'mam, ben jij dit?, Wat schreef jij vroeger nou op dat forum!?'
Het is vandaag dinsdag hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja schat, met mij, sorry maar wéér overwerk.
mr. Charlotte: Ben je nú al thuis?quote:
Oh ja, dan doet de vrouw van de baas het.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
Genoteerd in de Top 40, de Mega Top 50 en al vrij hoog in de 538 Top 50. Fantastisch om te zien dat Guy Sebastian aanslaat in Nederland.
![]()
Je was iets te vroeg met deze mededeling.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
Genoteerd in de Top 40, de Mega Top 50 en al vrij hoog in de 538 Top 50. Fantastisch om te zien dat Guy Sebastian aanslaat in Nederland.
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dan doet de vrouw van de baas het.
Je geeft rode kaarten op dinsdag?quote:
Da's toch eens per maand?quote:
Ik heb nooit begrepen dat Australië aan iets Europees mee mag doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Guy Sebastian was de eerste die in 2015 namens Australië deelnam aan het Eurovisie Songfestival. Ook dit jaar is Australië weer van de partij. Hierna een nummer dat daar in de nationale finale staat en dat ik wel bijzonder vind....
Sorryquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Je was iets te vroeg met deze mededeling.
Oh, was hij dat?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Guy Sebastian was de eerste die in 2015 namens Australië deelnam aan het Eurovisie Songfestival. Ook dit jaar is Australië weer van de partij. Hierna een nummer dat daar in de nationale finale staat en dat ik wel bijzonder vind....
Israël mag het ook. En hoe meer zielen, hoe meer vreugd wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen dat Australië aan iets Europees mee mag doen.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar er komt nogal veel goede muziek uit die contreien, is mij de laatste jaren gebleken.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Anders mochten we Crocodile Dundee niet meer zien.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Israel veel punten krijgt op het Midden-Oosten-songfestival.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Israël mag het ook. En hoe meer zielen, hoe meer vreugd wat mij betreft.
Metéén Australië eruit schoppen!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Anders mochten we Crocodile Dundee niet meer zien.
1 hele grote punt.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Israel veel punten krijgt op het Midden-Oosten-songfestival.
Kate Bush.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:50 schreef Charlotte3 het volgende:
wat een naar piepstemmetje... oh aaahhhhhhhhhaaaaah
cocktail trio ?quote:
Je moet weer aan alcohol denken?quote:
Lekker hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lekker hoorGatver... garnalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lekker hoorYummy... garnalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ik had gewoon zin in deze coverquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
Kon je weer het origineel niet vinden?
doe je dat achter het stationquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Kim Wilde komt binnenkort naar Nederland, las ik onlangs.
Geld is weer op, moet weer bijbeunen.
Kim Wilde eerst niet, maar ze komt tochquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Wil je er zo graag naar toe?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou.... ik offer me dan wel op.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:00 schreef Charlotte3 het volgende:
IF I CAN'T HAVE YOUUUU, I DON'T WANT NOBODY BABYYYYYY
OH OH OHHHHH
NOBODYYYYY
![]()
![]()
Is ze pas 58?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kim is 58 jaar en dan nog optreden. Die kan wel in een voorprogramma van The Stones.
Duitse vlinders dus?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de fijnste liedjes van 2019 tot dusver: C Duncan met Impossible
Hierna komt het vlinderblok, ingeleid door een jingle uit mijn vermaarde D-show, lang geleden.
Die is wel populair in Duitsland.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:03 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik luister nog, maar ben even van de chat![]()
Ik denk dat het op zichzelf mijn show niet had gehaald (tenzij het was aangevraagd)quote:
Zeker wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
Het is eigenlijk ook wel een oké nummer.
Dat krijg je met die vlinders hè?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kolere, wat vliegt de tijd weer.
Dankjequote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat het op zichzelf mijn show niet had gehaald (tenzij het was aangevraagd)maar binnen dit vlinder-blokje kan het wel
Het is eigenlijk ook wel een oké nummer.
Deze heb ik wel eens eerder gedraaidquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Elfletterig weet me tot op heden nog steeds te verrassen met iets van J&S wat ik nog niet ken.
Ik geef het op.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een afscheids-single die uiteindelijk toch geen afscheids-single bleek...
En het is van een trio
Toen ik luisterde? Nèh.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze heb ik wel eens eerder gedraaid
K3 - Suicide is always an optionquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een afscheids-single die uiteindelijk toch geen afscheids-single bleek...
En het is van een trio
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
K3 - Suicide is always an option
?
K3 is onverwoestbaar. Er staat altijd weer een nieuwe op.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
K3 - Suicide is always an option
?
Werkverschaffing voor jeugdpsychiaters.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
K3 is onverwoestbaar. Er staat altijd weer een nieuwe op.
Van Gertje mogen ze wel blijven liggen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
K3 is onverwoestbaar. Er staat altijd weer een nieuwe op.
Inmiddels de zoon van Gertje,quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Van Gertje mogen ze wel blijven liggen.
Badum pssj!
Het is ook niet zo'n sterk afscheidsnummer.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
A-ha - Butterfly Butterfly (The Last Hurrah)
Oh, zo vader zo zoon?quote:
Dit is gewoon algemene ontwikkeling hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, zo vader zo zoon?
Ik lees de Story nooit.
Ik vind het tot hun betere nummers behorenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n sterk afscheidsnummer.
Die zijn ook alweer uit elkaar.quote:
Ja, het topic bestond even niet meer.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
Raar.... volgens mij was er even een storing (op FOK!)...
Jup.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
Raar.... volgens mij was er even een storing (op FOK!)...
Dank voor het meeluisteren en welterustenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:18 schreef Melting het volgende:
11, bedankt voor de muziek. Maar ik ga afhaken.
Fijne avond nog allemaal. Ik ga plat.
Welterusten Melting. Een goede nachtrust gewenst.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:18 schreef Melting het volgende:
Truste Meltingquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:18 schreef Melting het volgende:
Trusten, Melt.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:18 schreef Melting het volgende:
Open Sesame, of op de Franse toer?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de show met een halfuur verlengd, want ik kom weer eens niet uit
Straks nog een frisse cover van een nummer van Leila K en nog een nieuw nummer met een vrij duidelijke politieke boodschap...
MadMaster wint, want hij heeft in Heartbreak Hotel gelogeerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Baker street. Been there, done that.
Net als Warwick Avenue. Stond bij de entrance van the tube te wachten.
Beiden nietquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Open Sesame, of op de Franse toer?
Baas boven baasquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
MadMaster wint, want hij heeft in Heartbreak Hotel gelogeerd.
Oh, nou, die ken ik zéker niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beiden niet
Het is een wat minder bekende single van haar, maar de cover die zo voorbij komt is wel lekker gedaan. Schijnt in Zweden gebruikt te worden voor een tv-reclame van Volkswagen.
Toevallig is Boney M onlangs ook een Volkswagen-reclame gebruikt, maar dat berust op louter toevalquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik dacht eerst dat VW dit nummer bij een reclame gebruikte, maar ik had weer eens niet goed gelezen
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toevallig is Boney M onlangs ook een Volkswagen-reclame gebruikt, maar dat berust op louter toevalWel een mooi, onverwacht bruggetje
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik dacht eerst dat VW dit nummer bij een reclame gebruikte, maar ik had weer eens niet goed gelezen
Ik probeer tegenwoordig eerst tot 10 te tellen voordat ik iets doms post.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat overkomt mij nou nooit.
Misschien dat tot 100 tellen wél werkt?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik probeer tegenwoordig eerst tot 10 te tellen voordat ik iets doms post.
Wij zijn gewoon zo slim om niet op die lijst te komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Op de Most Wanted List van de FBI staan trouwens geen vrouwen. In het kader van de emancipatie vind ik dat livelink even een topcrimineel moet gaan worden.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien dat tot 100 tellen wél werkt?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik probeer tegenwoordig eerst tot 10 te tellen voordat ik iets doms post.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik denk ook altijd erg diep na voordat ik iets stoms post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |