SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Snel opgevangen hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:47 schreef Melting het volgende:
Had niet in de gaten dat ik de laatste reactie had.
Waarom zou je dat ook willen zien?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Nu een recent nummer waarvan de lyric video werkelijk nog geen 400 hits op YouTube heeft....
Geen idee, het viel me gewoon op. Toch vind ik dit een lekker en eigenwijs liedje.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ook willen zien?
289 weergaven en van 4 januari. Snap jij het?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
Nu een recent nummer waarvan de lyric video werkelijk nog geen 400 hits op YouTube heeft....
Ik zie er 396 staan. Maar dan nog...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
289 weergaven en van 4 januari. Snap jij het?
Lucky heeft hem ondertussen nog 107 keer gekeken.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie er 396 staan. Maar dan nog...
Het verschil zal zitten in de keren dat jij de clip bekeek.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie er 396 staan. Maar dan nog...
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Lucky heeft hem ondertussen nog 107 keer gekeken.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het verschil zal zitten in de keren dat jij de clip bekeek.
Ik denk hetquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het verschil zal zitten in de keren dat jij de clip bekeek.
Het zei mij ook totaal niks. Ik kwam het (zoals zo vaak) gewoon tegen op Spotify.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
KYTES zegt me idd niks, maar het is wel relaxt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
Is dit een nieuwe plaat, 11? Komt me namelijk vaag bekend voor.
Dank je.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen een nummer van vorig jaar: Tracey Thorn (ooit zangeres van Everything But The Girl) met Dancefloor.
Van afgelopen jaar, herhaaldelijk in mijn shows gedraaid, vrij hoog genoteerd in mijn jaarlijst.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
Is dit een nieuwe plaat, 11? Komt me namelijk vaag bekend voor.
Ik keek hier eerst heel raar naar.quote:
Er staat niet eens iets van hem klaar...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik keek hier eerst heel raar naar.
Ik dacht "Moet dat niet T. Horn zijn? Het is toch Elf die draait?"
Wie ben jij en wat heb je met 11 gedaan?!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat niet eens iets van hem klaar...
Foei tochquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Sophietje, die een concert aflastte omdat er "Baxtor" op de kaartjes gedrukt stond i.p.v. "Bextor".
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Huh. Nog even terugkomend op KYTES. Ik zie dat ze hun tour beginnen in de Sauna-Klub in Wolfsburg.
Dat wordt een onthullend concert..
Symph, kom er maar in.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Een nogal aparte dancetrack.... bijna irritant, maar ik moet 'm toch even draaien...
Haiku Hands - Dare You Not To Dance
quote:
je krijgt toch je eigen party als je gaat trouwenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:12 schreef Charlotte3 het volgende:
Come follow me, give me every part of of of
Daar heeft ze niet genoeg aan, blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
je krijgt toch je eigen party als je gaat trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |