abonnement Unibet Coolblue
pi_184840525
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184840545
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:19 schreef Vanyel het volgende:
Sowieso boeit het toch niet welke maaltijd het is, als het maar lekker is.
aan jou de eer vanyel ;)

Maar idd sun, als je het zo omschrijft klinkt het al heel anders
pi_184840575
Ik had vanmiddag een saucijzenbroodje tijdens m'n wandelingetje. Was lekker. :9
pi_184840585
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:20 schreef liedetector het volgende:

[..]

aan jou de eer vanyel ;)

Maar idd sun, als je het zo omschrijft klinkt het al heel anders
Ja. Dus misschien niet zo snel roepen dat het geen maaltijd is he :P

Over het algemeen is Marley Spoon echt prima voor mij van portiegrootte. Heb snel de neiging meer te eten dan ik nodig heb dus een beetje gematigd is geen straf, maar dit was een wat meer vullend gerecht :) En voor herhaling vatbaar :9 :9
pi_184840602
Bij welke bouwmarkt koop ik zo'n verdieping voor op je appartment?

Ik wil dit namelijk ook best een boel graag :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 5 februari 2019 @ 19:23:29 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_184840621
Ik kon makkelijk 2400 kcal wegkanen op een dag. Wel met 3 x hardlopen en 2 x wandelen.
Hardlopen doe ik niet meer,wandelen ook wat minder.
Bam 15 kg in 1 jaar erbij (ware het ook niet dat ik verslaafd ben aan verse halfvolle melk wat 500 kcal extra is)
Ik schuif makkelijk een rijsttafel weg (zonder de rijst) of anderhalf pizza. Nie goed. En de leeftijd :(
Wij zijn allemaal ten dode opgeschreven :'(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_184840644
Ik vond de porties bij Marley Spoon vaak ook wel prima, en ik ben geen kleine eter.

Ook fijn dat ze vaak veel verschillende groenten geven. O+ Bij HF vond ik de ingrediënten vaak wat kariger, het gevoel dat ik in de supermarkt minder kwijt zou zijn als ik de hele producten zou kopen.
pi_184840653
anyways doggies de deur uit gooien voor een plas en ik vind het bedtijd! desnoods een tukkie op de bank, ook l
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja. Dus misschien niet zo snel roepen dat het geen maaltijd is he :P

Over het algemeen is Marley Spoon echt prima voor mij van portiegrootte. Heb snel de neiging meer te eten dan ik nodig heb dus een beetje gematigd is geen straf, maar dit was een wat meer vullend gerecht :) En voor herhaling vatbaar :9 :9
Nooit een MS gehad, ik zag eerst de foto vooral en de omschrijving erbij was een MEH geen maaltijd..... maar ik blijf wel bij het feit dat met dit weer ik liever geen salade eet maar iets warms erbij ;) maar je hebt gelijk....eerst verder kijken en niet meteen blèren
  Moderator dinsdag 5 februari 2019 @ 19:25:15 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_184840668
Ik ontdek net dat een kunstwerk dat hier in het dorp staat (maar ik nog nooit van dichtbij heb bekeken, eigenlijk was ik vergeten dat ie er stond) deel uit maakt van een veel groter project.

Van de meesten is überhaupt niks te vinden of waar je ze kunt vinden. Eentje is volgens mij al verdwenen zelfs :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_184840686
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:24 schreef liedetector het volgende:
anyways doggies de deur uit gooien voor een plas en ik vind het bedtijd! desnoods een tukkie op de bank, ook l

[..]

Nooit een MS gehad, ik zag eerst de foto vooral en de omschrijving erbij was een MEH geen maaltijd..... maar ik blijf wel bij het feit dat met dit weer ik liever geen salade eet maar iets warms erbij ;) maar je hebt gelijk....eerst verder kijken en niet meteen blèren
nee en ik kan me best voorstellen dat jij wat meer nodig hebt hoor, maar je bent daarin denk ik wel de uitzondering op de regel hier ;)
pi_184840692
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:24 schreef Myraela het volgende:
Bij HF vond ik de ingrediënten vaak wat kariger, het gevoel dat ik in de supermarkt minder kwijt zou zijn als ik de hele producten zou kopen.
ik zie de recepten wel eens, maar is het dan idd zo dat je een halve bloemkool en halve peper krijgt? (gekke gedachte ofzo)
pi_184840748
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:26 schreef liedetector het volgende:
ik zie de recepten wel eens, maar is het dan idd zo dat je een halve bloemkool en halve peper krijgt? (gekke gedachte ofzo)
Nee, geen halve producten die zo eerder zouden kunnen bederven. Wel bijvoorbeeld een kleine bloemkool, of een zakje voorgesneden kool oid. En knoflook bijvoorbeeld per teentjes. En kleine zakjes met sojasaus oid.
pi_184840758
Natuurlijk niet. Je krijgt een hele en als het recept om een halve vraagt heb je een halve bonus.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184840766
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, geen halve producten die zo eerder zouden kunnen bederven. Wel bijvoorbeeld een kleine bloemkool, of een zakje voorgesneden kool oid. En knoflook bijvoorbeeld per teentjes. En kleine zakjes met sojasaus oid.
ahh zo!

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:28 schreef Vanyel het volgende:
Natuurlijk niet. Je krijgt een hele en als het recept om een halve vraagt heb je een halve bonus.
leek me ook al vreemd, maar als je hun recepten leest lijkt het soms wel wel zo
pi_184840826
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, geen halve producten die zo eerder zouden kunnen bederven. Wel bijvoorbeeld een kleine bloemkool, of een zakje voorgesneden kool oid. En knoflook bijvoorbeeld per teentjes. En kleine zakjes met sojasaus oid.
Alleen dingen als gember en mierikswortel krijg je bij MS in een plakje ipv een heel stuk, maar dat kan dan ook prima :)
pi_184840848
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Alleen dingen als gember en mierikswortel krijg je bij MS in een plakje ipv een heel stuk, maar dat kan dan ook prima :)
Juist wel fijn, dat zijn nou precies van die dingen die bij mij anders blijven liggen.
pi_184840879
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Juist wel fijn, dat zijn nou precies van die dingen die bij mij anders blijven liggen.
:Y same.. Ik vind het heel prettig dat ik nagenoeg niets meer over hou en kan laten verpieteren.
pi_184841021
mierikswortel snap ik best, maar gember is er nooit genoeg in huis (thee met gember ftw! )

verder iemand z'n "prijs" qua PCL al binnen, een yotam kookboek, verrassende keuze voor een unilevercadeau vond ik, heb er vooral pallets vol van lang zien komen van de week ergens in het gebouw, verder nog niet gekeken, maar vanaf vandaag mag ie bezorgt worden en hij lag hier braaf op de mat...morgen eens kijken wat het precies is
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 februari 2019 @ 19:44:27 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184841228
Gember kan je idd niet genoeg in huis hebben :P.
In het kader van wat meer bewegen na het eten, een uurtje gewandeld. Rondje Winkelcentrum tegen 19u is ook wel eens leuk om te zien. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184841256
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:36 schreef liedetector het volgende:
mierikswortel snap ik best, maar gember is er nooit genoeg in huis (thee met gember ftw! )

verder iemand z'n "prijs" qua PCL al binnen, een yotam kookboek, verrassende keuze voor een unilevercadeau vond ik, heb er vooral pallets vol van lang zien komen van de week ergens in het gebouw, verder nog niet gekeken, maar vanaf vandaag mag ie bezorgt worden en hij lag hier braaf op de mat...morgen eens kijken wat het precies is
Ontvangen, moet nog inkijken.

En de verborgen groenten worstenbroodjes zijn prima. :9 Wel zo’n recept wat ze keer op keer in de herhaling gooien zodat ze aan hun veelvoud van keuzes per week kunnen komen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184841340
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ontvangen, moet nog inkijken.

En de verborgen groenten worstenbroodjes zijn prima. :9 Wel zo’n recept wat ze keer op keer in de herhaling gooien zodat ze aan hun veelvoud van keuzes per week kunnen komen.
Sowieso wel jammer, dat ze nu zo blij doen met die 20 recepten per week. Maar wel veeeeel meer herhaling.
pi_184841365
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wel zo’n recept wat ze keer op keer in de herhaling gooien zodat ze aan hun veelvoud van keuzes per week kunnen komen.
lijkt me opzich geen bezwaar, iedereen heeft wel z'n repertoir wat je soms in de herhaling gooit want lekker en makkelijk en geliefd. paar jaar echt wel gepoogd elke dag iets anders te eten en maken, maar dat is best vermoeiend en intensief
pi_184841376
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sowieso wel jammer, dat ze nu zo blij doen met die 20 recepten per week. Maar wel veeeeel meer herhaling.
Precies.
En als ik een goed recept heb dan koop ik zelf wel een keer de ingrediënten ipv het nog eens via hen te kopen. Proef liever nieuwe dingen in luie/drukke maaltijdbox weken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184841390
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sowieso wel jammer, dat ze nu zo blij doen met die 20 recepten per week. Maar wel veeeeel meer herhaling.
Ik heb bij MS nog relatief weinig dubbel voorbij zien komen eigenlijk. Zijn er, als er wat herhaald wordt, 1 of hooguit 2 die ik sinds september eerder heb gezien. Dus ze laten er wel genoeg tijd overheen gaan iig :)

Als ik het zelf moet bedenken eten we 3 a 4 keer per week het zelfde als vorige week :+
pi_184841435
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb bij MS nog relatief weinig dubbel voorbij zien komen eigenlijk. Zijn er, als er wat herhaald wordt, 1 of hooguit 2 die ik sinds september eerder heb gezien. Dus ze laten er wel genoeg tijd overheen gaan iig :)
Ik weet niet wat van HF en wat van MS is maar de goddelijke Surinaamse kipbroodjes, de saucijzenbroodjes en ook een oriëntaals soepje heb ik zeker al zeker drie keer zien langskomen in een half jaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')