O wow. Ook persoonlijke dingen? Of allemaal zakelijk?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, laptops en iphones o.a. heb ook wat beelden gezien... echt gehaaid zijn die gastjes
Maar klagen is wel leuk tochnog wat meegemaakt dan? ik ga morgen aan je denken als ik loempia's op de markt ga kopen
Leuk!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Bloemen gekregen van m'n leidinggevende!
[ afbeelding ]
Nee, gelukkig alleen zakelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O wow. Ook persoonlijke dingen? Of allemaal zakelijk?
Net 2 euro gewonnen met een kraslot. Jeuhjjj![]()
Heb je daar ook markt op woensdag?
Prima, prima. Rustig dagje zoals gewoonlijk. Straks nog even weer een uurtje naar buiten. Daar?quote:
We hebben de bureaus weer op hun rechtmatige plek gezet, gelijk alle bureaus die tegen elkaar aan staan even hoog afgesteld.. drie keer raden we er onder de bureaus mocht kruipen om de inbus schroeven los te draaien?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:30 schreef I. het volgende:
[..]
Prima, prima. Rustig dagje zoals gewoonlijk. Straks nog even weer een uurtje naar buiten. Daar?
Was gewoon handig omdat jij er gewoon onderdoor kan lopenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
We hebben de bureaus weer op hun rechtmatige plek gezet, gelijk alle bureaus die tegen elkaar aan staan even hoog afgesteld.. drie keer raden we er onder de bureaus mocht kruipen om de inbus schroeven los te draaien?
jij hoeft toch niet te kruipen om onder een bureau te komenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
We hebben de bureaus weer op hun rechtmatige plek gezet, gelijk alle bureaus die tegen elkaar aan staan even hoog afgesteld.. drie keer raden we er onder de bureaus mocht kruipen om de inbus schroeven los te draaien?
De man met de meeste ervaring natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was gewoon handig omdat jij er gewoon onderdoor kan lopen
Deze grap heb ik dus echt pas 15x gehoord vandaag.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij hoeft toch niet te kruipen om onder een bureau te komen
Badum tjing
Dit klopt inmiddels wel, want ze laten mij altijd dus die bureaus afstellen..quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De man met de meeste ervaring natuurlijk
Jij bent de lenigste op kantoor?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |