Superieurquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang je maar inziet dat ik super ben
Dit wordt helemaal niks juist. Ama en Driepink is echte liefdequote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat een liefde inderdaad
Oh....echt?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit wordt helemaal niks juist. Ama en Driepink is echte liefde
AIU komt alleen maar voor de aandacht van zoveel mogelijk mannen en er zijn figuren die daar dan intrappen en denken hoop te hebben op iets meer dan dat.quote:
Ga lekker naar huis.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
AIU komt alleen maar voor de aandacht van zoveel mogelijk mannen en er zijn figuren die daar dan intrappen en denken hoop te hebben op iets meer dan dat.
Oh maar ik vind een beetje aandacht hier ook niet vervelend hoor....quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
AIU komt alleen maar voor de aandacht van zoveel mogelijk mannen en er zijn figuren die daar dan intrappen en denken hoop te hebben op iets meer dan dat.
Ik ook, is ook niets mis meequote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh maar ik vind een beetje aandacht hier ook niet vervelend hoor....
Hebben we hier niet, die worden alleen gebruikt in amateurlabsquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nog even de reageerbuizen omspoelen
Dit wordt automatisch gedaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Prima. Wel al je uurtjes schrijven hè.
Daar staan soms uitstekende recepten van bekende VBL-ers.quote:
HAHAATJESquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:49 schreef HPLC het volgende:
ik heb zo hard gefietst dat ik om half 5 thuis was
broddelwerk vergeleken met die van iwaniusquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daar staan soms uitstekende recepten van bekende VBL-ers.
KingRoland weet wel een act voor je.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ga op zoek naar een nieuwe act. Vind hem zelf ook niet meer leuk
oh, was het een act?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
misschien kun je doen alsof je mij zoekt en dan achter m'n rug om kwaad over mij sprekenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
zo danquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je doen alsof je mij zoekt en dan achter m'n rug om kwaad over mij spreken
Lijkt me wel wat, maar dan doe ik het bij Haagsquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je doen alsof je mij zoekt en dan achter m'n rug om kwaad over mij spreken
Is goedquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat, maar dan doe ik het bij Haags
HIJ BEGINTquote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Blijf nou eens lief voor elkaar boys......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |