TT suggestie?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:39 schreef Maastoren het volgende:
Klaas, ik hoop dat jij een stevige verkoudheid oploopt.
Wat valt er uit te leggen?quote:
Over hoe GE-WEL-DIG dat legioen wel weer niet was na een zwaarbevochten 2-1 overwinning op Groningen of zo. Ik hoor 't 'm nu al zeggen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wekelijks alle cliché's aanhoren over mentaliteit, strijd, power en nog meer van dat soort onzin
Ligt er aan of je verder kijkt dan je neus lang is. Waarom per se een Nederlander eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat valt er uit te leggen?
Kijk is gewoon naar de nederlandse eredivisie en Keuken divisie.
Kijk daar is wat voor trainers er tegenwoordig in nederland actief zijn.
Lopen toch alleen maar clowns rond
Zelfs ten Hag is gewoon helemaal ongeschikt voor een club als ajax. Hoe hij daar ooit is weten binnen te komen is mij nog een raadsel...owja hij was goede vriendjes met x en y
Alleen van Gio en van Bommel zijn nog enigszins serieus te nemen op grond van hun internationale carrière.
Het is gewoon niet meer serieus te nemen, heel de trainers gilde die in nederland actief is. Terwijl Nederland zoveel topspelers heeft voortgebracht.
Nee. Dat kunnen we niet. Je kan wel een TR plaatsen en een TT-suggestie doen mocht je de lapo hebben gehad uit het vorige topicquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kunnen de mods niet ervoor zorgen dat Klaas op zijn minst geen nieuwe topics meer kan openen? Dit is oprecht overigens, hij maakt er duidelijk misbruik van en iedereen ergert zich er aan.
Ja welke danquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ligt er aan of je verder kijkt dan je neus lang is. Waarom per se een Nederlander eigenlijk?
Thanks voor de inlichting, zou een mooie oplossing zijn geweest maar helaas.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat kunnen we niet. Je kan wel een TR plaatsen en een TT-suggestie doen mocht je de lapo hebben gehad uit het vorige topic
Zou wel een ontzettende topshow zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
RTV Rijnmond vond dat een kandidaat want hij had ooit gezegd dat hij De Kuip wel mooi vond.
Echt?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
RTV Rijnmond vond dat een kandidaat want hij had ooit gezegd dat hij De Kuip wel mooi vond.
Daar denken ze in het rode gedeelte van Manchester anders over.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou wel een ontzettende topshow zijn.
Niveau van de (sport)journalistiek. Dit had ook Mikos kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Beter dan wie? Advocaat?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja welke dan
denk je nou echt dat buitenlandse toptrainers het allemaal beter gaan doen
of dat een buitenlandse trainer zo graag in nederland willen gaan trainen
nederland heeft zat buitenlandse trainers gehad maar die faalde allemaal keihard....
Monizquote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Beter dan wie? Advocaat?
Ja denk dat er echt wel wat betere alternatieven zijn dan Dickie. Iemand die beter bij de club past en waar we heen willen.
Wie zei dat dan bij RTV Rijnmond?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die is zelfs in de jupiler league overal na een paar maanden weggetrapt.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:40 schreef Elan het volgende:
Ricardo Moniz lijkt me eigenlijk een prima kandidaat en die is tevens beschikbaar.
Waarom pedant? Hij is trouwens zelf opgestapt bij Eindhoven.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is zelfs in de jupiler league overal na een paar maanden weggetrapt.
Walgelijk pedant.
Die manier van trainen en spelen zou een verademing zijn ten opzichte van het spel v Bronckhorst (of Advocaat for that matter).quote:Ricardo Moniz vertrekt als hoofdtrainer van FC Eindhoven. Dat heeft de club vrijdag bekendgemaakt. De club zegt dat hij zelf zijn contract heeft opgezegd per 30 juni.
Volgens het ED waren er al wekenlang gesprekken tussen Moniz en de clubleiding over de aanpak. Moniz is voorstander van 'avontuurlijk' voetbal, maar na de slechte resultaten was er geen steun meer voor die aanpak.
Heb je hem wel eens horen lullen?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom pedant? Hij is trouwens zelf opgestapt bij Eindhoven.
[..]
Die manier van trainen en spelen zou een verademing zijn ten opzichte van het spel v Bronckhorst (of Advocaat for that matter).
We kunnen hier uren over discussieren maar het lijstje met beschikbare trainers is gewoon fukking ARMOEDIGquote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Beter dan wie? Advocaat?
Ja denk dat er echt wel wat betere alternatieven zijn dan Dickie. Iemand die beter bij de club past en waar we heen willen.
Dat geldt net zo goed voor de meeste andere Nederlandse clubs. Verder wel eens dat het niet erg voor de hand ligt, al zou nationaliteit geen criterium moeten zijn. Communicatieve vaardigheden (waarbij taal dus een barrière kan zijn) natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vraag het Feyenoord. De laatste is immers al van 30 jaar geleden. Dus iets heerst er in die cultuur die dat voorkomt. Anders had er wel weer een keer een buitenlander aangesteld zijn, nietwaar?
Dat soort cringe heb je met een Mourinho Van Gaal of Bosz in mindere mate ook en dat zijn dan zogenaamd absolute toptrainers.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens horen lullen?
Volgens mij heeft hij nooit ergens langer dan 6 maanden gezeten als hoofdtrainer.
steve mcclarenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:03 schreef Caland het volgende:
Wat is dan eigenlijk de laatste buitenlander die wel geslaagd is in Nederland?
Kan alleen die Belg van Twente opnoemen (qua voetbal) maar dat was uiteindelijk ook een totale randdebiel
Ja, met als enige verschil dat Moniz nog minder dan 0 heeft gepresteerd en overal met conflicten is weg gegaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat soort cringe heb je met een Mourinho Van Gaal of Bosz in mindere mate ook en dat zijn dan zogenaamd absolute toptrainers.
Dubbel gepakt in Oostenrijk toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, met als enige verschil dat Moniz nog minder dan 0 heeft gepresteerd en overal met conflicten is weg gegaan.
Clownquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:13 schreef Elan het volgende:
Vind hem hier in elk geval niet overkomen als een narcistische totaalidioot.
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
John van den Brom had ik enigszins nog wel een optie gevonden..
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Zullen we het hier gewoon over Feyenoord hebben?
is goedquote:
Deze namen vind ik weinig creatief, maar zie ze allemaal nog liever dan Advocaat.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We kunnen hier uren over discussieren maar het lijstje met beschikbare trainers is gewoon fukking ARMOEDIG
zelft het lijstje met buitenlandse trainers is Armoedig.
Mijn lijstje met namen die geschikt zouden zijn voor topclubs in Nederland
Frank de Boer genoemd, niet meer beschikbaar
Philip Cocu ?
Henk Fraser???
voor de rest?
Frank Rijkaard
Ruud Gullit
Van het Schip?
Het is allemaal troep wat je gaat binnenhalen voor de rest.....
Allemaal niet top voetballers die nog nooit bij een topclub getraind of gevoetbald hebben
Conclusie is gewoon Dat Gio de ideale man was de afgelopen seizoenen. Contract had gewoon verlengd moeten worden.
Gio heeft de handdoek in de ring gegooid door al dat debiele gelul van buitenaf, dat was hij ondertussen helemaal zat.
Hebben we een ambassadeur voor de club nodig, of een goede trainer?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:03 schreef Caland het volgende:
Wat is dan eigenlijk de laatste buitenlander die wel geslaagd is in Nederland?
Kan alleen die Belg van Twente opnoemen (qua voetbal) maar dat was uiteindelijk ook een totale randdebiel
Het ligt er een beetje aan welke richting je op wil, maar dat weet Van Geel blijkbaar ook niet dus dan houdt het al een heel eind op.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:39 schreef Oldground het volgende:
[..]
Hebben we een ambassadeur voor de club nodig, of een goede trainer?
Marcelo Bielsa is ook een vrij eigenaardige man, maar stuwt momenteel Leeds naar grote hoogte.
Wat is het prijskaartje?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:39 schreef Oldground het volgende:
[..]
Hebben we een ambassadeur voor de club nodig, of een goede trainer?
Marcelo Bielsa is ook een vrij eigenaardige man, maar stuwt momenteel Leeds naar grote hoogte.
Dennis van Eersel of Sinclair Bisschop in FC Rijnmond.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie zei dat dan bij RTV Rijnmond?
Erwin Koemanquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:35 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooral vreemd dat er a) blijkbaar geen onderzoek is geweest en b) de assistenten niet vervangen worden.
Feitelijk verandert er dan dus niks, want ook Dick is vooral een aardige manager en een matige veldtrainer.
Persoonlijk was ik gegaan voor Koeman (die andere) en een sterke veldtrainer (a la Lijnders/Moniz) ernaast en afscheid genomen van Van Gastel. Dan verander je iig echt iets, nu niet.
ik weet nu echt even niet meer waar parodie stopt en realisme begint hierquote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:36 schreef macca728 het volgende:
Ja Koeman als manager en Fred Rutten als veldtrainer, desnoods kan je Fred nu ook nog nemen als hij weer vrij komt.
John de Wolf zou het liefst elf Botteghinnetjes opstellen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
John de Wolf! Die was nog niet genoemd
Op zich zou dat een seizoen ook wel vermakelijk zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
John de Wolf zou het liefst elf Botteghinnetjes opstellen.
Wil Bert niet nog een 3e periode komenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:11 schreef fetX het volgende:
Steijn, E. Koeman, Vanhaezebrouck, vGaal en zelfs Fraser waar ik absoluut geen fan van ben zijn voor de langere termijn al betere opties dan Advocaat
Hoe kom je er dan ook in 's hemelsnaam bij dat Advocaat een optie voor de langere termijn is?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:11 schreef fetX het volgende:
Steijn, E. Koeman, Vanhaezebrouck, vGaal en zelfs Fraser waar ik absoluut geen fan van ben zijn voor de langere termijn al betere opties dan Advocaat
Je moet nu investeren in de toekomst, gaan bouwen aan een nieuw elftal. Heb je niks aan een trainer als Advocaat die leunt op de gevestigde orde en jeugd amper de kans geeft. Een trainer voor de korte termijn die niets met jeugd heeft en graag leunt op ervaring is een hele domme zet nu.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan ook in 's hemelsnaam bij dat Advocaat een optie voor de langere termijn is?
Van Ron Jans knip ik mijn seizoenskaart doormidden. Die clown is nog labieler dan klaassnaptniksquote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dickie geloof ik ook niet zo in. Ron Jans zou het denk ik wel 1 jaar goed kunnen doen bij Feyenoord maar daarna is de houdbaarheidsdatum al verstreken en wordt het tijd voor Kuijt, Fraser of John de Wolf.
Hopelijk niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Misschien Gio gewoon nog op zijn besluit terug komen....
Goede vraag. Denk het niet. De trein is in gang gezet. Maar de aanjagers zijn nu bijna allemaal weg.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:33 schreef Elan het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)Visser-neemt-ontslag
Heeft dit nog directe (politieke) gevolgen voor FC?
Ze kijken elke dag FeyenoordTVquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:56 schreef fetX het volgende:
Lezen die beleidsbepalers weleens het nieuws denken jullie?
Aha! Wil iemand dan vGeel al die stukken doorsturen die de afgelopen dagen in de media zijn verschenen van (oud-)voetballers, (oud-)trainers & analisten die aangeven dat Advocaat een verkeerde keuze is?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kijken elke dag FeyenoordTV
Gaat best lekker
Ze lezen ook het Feyenoord Magazine hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kijken elke dag FeyenoordTV
Gaat best lekker
Gio las altijd mee op Feyenoord.netwerk, het is ook niet gek dat het prut gaat sinds het sluiten van het forum.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Aha! Wil iemand dan vGeel al die stukken doorsturen die de afgelopen dagen in de media zijn verschenen van (oud-)voetballers, (oud-)trainers & analisten die aangeven dat Advocaat een verkeerde keuze is?
Want, en dat is natuurlijk stom van hem, hier leest hij niet mee.
Ze moeten snel dat forum weer open gooien, ja. Vooral ene E.C. zei daar altijd zinnige dingen. Ik dacht een paar jaar geleden dat hij dezelfde was als klaasweetalles.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gio las altijd mee op Feyenoord.netwerk, het is ook niet gek dat het prut gaat sinds het sluiten van het forum.
E.C is een hoogfunctionerende autist, als je door al zijn dyslexie, sociale gebreken en Ajaxfanboygedrag heen leest is het oprecht een goede poster.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze moeten snel dat forum weer open gooien, ja. Vooral ene E.C. zei daar altijd zinnige dingen. Ik dacht een paar jaar geleden dat hij dezelfde was als klaasweetalles.
Dan heb je er niet zoveel verstand vanquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:15 schreef fetX het volgende:
Ik voorzie een comeback van Kramer zodra Dickie wordt aangesteld.
Dat jij niet zo snugger bent wisten we hier al, maar fijn dat je het nog even benadrukt door hier serieus op in te gaan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb je er niet zoveel verstand van
Ik ben ook snel van dat idee afgestaptquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
E.C is een hoogfunctionerende autist, als je door al zijn dyslexie, sociale gebreken en Ajaxfanboygedrag heen leest is het oprecht een goede poster.
Klaas zegt niks zinnigs.
quote:Kuyt merkt dat het trainerschap veel energie vraagt. "Op zo'n dag als vandaag ben ik twaalf uur bezig. Dan ga ik niet ook nog met Martin (technisch directeur Van Geel, red.) bellen. Dat hoeft ook niet. Hij moet de nieuwe trainer aanstellen, niet ik", zegt Kuyt.
Dan zie je dadelijk spelers buiten de samenvattingen om. Dat kan niet de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze lezen ook het Feyenoord Magazine hoor.
De scouting bestelt zelfs ieder jaar de VI Seizoensgids en kijkt iedere week Studio Sport. Als volgende stap overwegen ze Fox Sports aan te schaffen dus dat gaat de goede kant op.
Belachelijk om een heel vak gelijk toegang te ontzeggen. Maar je moet natuurlijk wat om de supporters een beetje tegen elkaar op te zetten.quote:Het afsteken van vuurwerk bij de wedstrijd tegen PSV op 2 december vorig jaar heeft een schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal opgeleverd, dat inhoudt dat bij Feyenoord – Willem II vak S leeg zou moet blijven en dat seizoenkaarthouders van dat vak die avond het stadion niet in mogen. Daarnaast bevat het schikkingsvoorstel een geldboete voor Feyenoord van 15.000 euro.
Feyenoord kan helaas niet ontkennen dat, ondanks controles op het meenemen van vuurwerk, vele oproepen in het verleden dit vooral niet te doen en ondanks het nadrukkelijk waarschuwen voor deze sancties, er toch supporters in het betreffende vak zitten die het afsteken van fakkels en vuurwerk nodig vonden.
Feyenoord laat de zaak voorkomen bij de tuchtcommissie, omdat de club van mening is dat zij vele maatregelen heeft genomen tegen vuurwerk en de straf buitenproportioneel is, aangezien vele supporters die niets met het vuurwerk te maken hebben gehad nu gestraft dreigen te worden doordat een klein deel van de aanwezigen zich niet aan de regels houdt.
Wanneer de zaak bij de tuchtcommissie wordt behandeld is nog niet duidelijk. Wel heeft Feyenoord bericht gekregen uit Zeist dat de aanklager inmiddels ook nog een onderzoek is gestart wegens het afsteken van vuurwerk door supporters tijdens Feyenoord – Ajax. Feyenoord doet dan ook opnieuw nadrukkelijk een oproep aan supporters zich in de toekomst nu echt te onthouden van het afsteken van vuurwerk en elkaar daar ook op aan te spreken.
"Hey hoi wil jij eventjes niet die cobra 6 in de gracht gooien?", zal vast enorm helpen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Belachelijk om een heel vak gelijk toegang te ontzeggen. Maar je moet natuurlijk wat om de supporters een beetje tegen elkaar op te zetten.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Belachelijk om een heel vak gelijk toegang te ontzeggen. Maar je moet natuurlijk wat om de supporters een beetje tegen elkaar op te zetten.
Is toch niks belachelijks aan? Wat Rens zegt ook. Daarnaast is het ook niet de eerste keer. Kut voor die andere S'ers, maar dan mag je die gasten mooi aanspreken in het vervolg. Je kent de consequenties.quote:
Vooral erg benieuwd hoe ze dat gaan handhaven.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
zo werkt het nou eenmaalquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Alle seizoenkaarten van Vak S blokkeren die wedstrijd.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral erg benieuwd hoe ze dat gaan handhaven.
De gedachte dat deze man straks aan het roer staat bij jullie vervult mij met een diep gevoel van medelijden. En dan eerst Dick ook nog.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:18 schreef Elan het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)me-nodig-heeft-.html
[..]![]()
Hoe zie je dat aanspreken voor je?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is toch niks belachelijks aan? Wat Rens zegt ook. Daarnaast is het ook niet de eerste keer. Kut voor die andere S'ers, maar dan mag je die gasten mooi aanspreken in het vervolg. Je kent de consequenties.
Is er trouwens nog ooit iets gebeurd met die fakkelgooiers tijdens de JCS?
Jij hebt thuis niks te vertellen.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hoe zie je dat aanspreken voor je?
[..]
Jij hebt thuis niks te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |