abonnement Unibet Coolblue
pi_184862700
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:00 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik zit op 17. :')
Mooi getal ;)

Hoe oud ben je.
pi_184862711
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:07 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Mooi getal ;)

Hoe oud ben je.
30. :')
pi_184862731
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:54 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Oh, welk getal is realistischer?
100
pi_184862812
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:08 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

30. :')
Waar selecteer je de mannen op?
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:13:09 #80
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184862833
Omdat dit FOK! is en het percentage sociaal gestoorden hier hoger ligt dan gemiddeld.

Wat dan wel grappig is, is dat je met je laatste zin wel kracht bijzet aan de theorie van de meer rancuneuze incels. De meeste kortpittige dikkerds zijn namelijk zeker geen maagd.
pi_184862859
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:08 schreef Mariocash het volgende:

[..]

100
Waw, overtreffen de vrouwen daarmee de mannen?
pi_184862877
Kortpittig kan wel aantrekkelijk zijn afhankelijk van de vrouw, maar meestal niet. Dik kan ook aantrekkelijk zijn, maar eveneens afhankelijk van de vrouw...

Wat niet aantrekkelijk is is onzekerheid, rancune en misplaatst gevoel van recht hebben op
pi_184862895
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:14 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Waw, overtreffen de vrouwen daarmee de mannen?
Die vrouwen lusten er wel pap van!
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:20:22 #84
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184862981
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:14 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Waw, overtreffen de vrouwen daarmee de mannen?
De vrouwen kunnen per definitie niet de mannen overtreffen. Net als die onzin dat mannen gemiddeld meer bedpartners hebben gehad, omdat dat blijkt uit vragenlijsten.

Wat wel kan is dat een deel van de mannen het mannelijk gemiddelde omhoog trekt, terwijl het bij vrouwen gelijker verdeeld is, maar het gemiddelde moet hetzelfde zijn. Hooguit een kleine afwijking vanwege homoseksualiteit.
pi_184863113
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:00 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik zit op 17. :')
Zeker weten dat daar geen fok!ker tussen zat? Ze dragen niet allemaal een fedora he.
pi_184863233
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:20 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

De vrouwen kunnen per definitie niet de mannen overtreffen. Net als die onzin dat mannen gemiddeld meer bedpartners hebben gehad, omdat dat blijkt uit vragenlijsten.

Wat wel kan is dat een deel van de mannen het mannelijk gemiddelde omhoog trekt, terwijl het bij vrouwen gelijker verdeeld is, maar het gemiddelde moet hetzelfde zijn. Hooguit een kleine afwijking vanwege homoseksualiteit.
Je beseft dat je nuance probeert toe te brengen in een KLB topic op het fok forum hè :P

Maar denk ook dat mannen het op die vragenlijsten overdrijven, en vrouwen het downplayen... Dus bij mannen /2 en bij vrouwen x2.
pi_184863251
quote:
15s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:27 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Zeker weten dat daar geen fok!ker tussen zat? Ze dragen niet allemaal een fedora he.
Jup!

Ik selecteer qua seks op uiterlijk en persoonlijkheid. Hoef er geen relatie mee.
pi_184863389
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:35 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Jup!

Ik selecteer qua seks op uiterlijk en persoonlijkheid. Hoef er geen relatie mee.
Mooiste vind ik nog, op die reddit van 'niceguys', die mannen die dan tegen vrouwen zeggen "ja ik ben niet zoals die klootzakken, ik zou alles voor je doen" wat sowieso al walgelijk is... Maar dan zegt de vrouw "nee sorry ik heb al een vriend", is de reactie "Ja je bent een vuile hoer!!" :')
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:42:38 #89
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184863393
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:34 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Je beseft dat je nuance probeert toe te brengen in een KLB topic op het fok forum hè :P

Maar denk ook dat mannen het op die vragenlijsten overdrijven, en vrouwen het downplayen... Dus bij mannen /2 en bij vrouwen x2.
Ik pis graag tegen de wind in. :P

Overigens, ondanks de aloude wijsheid wijzen onderzoeken, waarin deelnemers denken aan een leugendectortest te zitten, erop dat de vertekening vooral aan de vrouwen te wijten is. :P
pi_184863402
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:35 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Jup!

Ik selecteer qua seks op uiterlijk en persoonlijkheid. Hoef er geen relatie mee.
Hoeveel soa's tot nu toe? (eerlijk)
pi_184863499
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:42 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Mooiste vind ik nog, op die reddit van 'niceguys', die mannen die dan tegen vrouwen zeggen "ja ik ben niet zoals die klootzakken, ik zou alles voor je doen" wat sowieso al walgelijk is... Maar dan zegt de vrouw "nee sorry ik heb al een vriend", is de reactie "Ja je bent een vuile hoer!!" :')
Zijn meestal van die mensen die verwachten dat ze "recht hebben" op een vrouw omdat ze "aardig" zijn en verder weinig te bieden hebben, behalve een verbitterde persoonlijkheid. Tja.
pi_184863517
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:48 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Zijn meestal van die mensen die verwachten dat ze "recht hebben" op een vrouw omdat ze "aardig" zijn en verder weinig te bieden hebben, behalve een verbitterde persoonlijkheid. Tja.
Ja klopt, maar blijft fascinerend/typisch
pi_184863547
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:35 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Jup!

Ik selecteer qua seks op uiterlijk en persoonlijkheid. Hoef er geen relatie mee.
Je hebt wel een positief beeld van de gemiddelde fokker hè.
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:54:07 #94
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184863603
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:04 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Als jij maar gelukkig bent met wat je doet.

Besef alleen dat dit soort gedragingen vroeg of laat tot een diepe depressie leiden. Voor de vrouw die onverzadigbaar wordt door haar "ervaringen met de mannen" en voor de gewone man die niet meer kan voldoen aan de hoge onderhoudseisen van de ervaren vrouw.
Ja tuurlijk. Weet je zeker dat dat voor die anderen opgaat en niet voor jou met je moet kuis zijn want dat moet van god?
Want voor iemand die zich zo goed voelt bij 'kuis' zijn ben je nogal bezig met andermans seksleven. Is seksualiteit een te groot onderwerp voor je.

Ik begin een beetje een oma te worden en wat ik heb geleerd is dat mensen die zich uiten zoals jij doet dat doen vanuit een 'dat had ik eigenlijk gewild'. Degene die 'kuis' leven en daar echt achter staan gedragen zich niet zoals jij.
Ze zoeken een partner die er ook zo over denkt, maar zijn er verder niet zo mee bezig omdat ze in balans zijn met hun eigen innerlijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184863638
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:49 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja klopt, maar blijft fascinerend/typisch
pi_184863702
quote:
Ja geen medelijden met dat soort volk, moeten maar gewoon normaal leren doen _O- En dan nog verwachten dat een chick hun wil
pi_184864242
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:27 schreef ChristmasRoses het volgende:
Kapper, douche, lenzen en hij gaat al 2 punten omhoog van 4 naar 6.
:D
  woensdag 6 februari 2019 @ 21:20:11 #98
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184864307
quote:
Jezus Christus, 21 minuten.. Zo lang blijf ik niet eens naar een letterlijke trainwreck kijken.

Heb je een samenvatting?
pi_184864583
Volwassen vrouwen die elke dag janken over incels, yikes, hebben ze een gevoelige snaar bij je geraakt ofzo?
pi_184864950
Incels zijn triggered...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184865130
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:29 schreef HoeIstNou het volgende:
Volwassen vrouwen die elke dag janken over incels, yikes, hebben ze een gevoelige snaar bij je geraakt ofzo?
Projectie...
pi_184865257
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:42 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Hoeveel soa's tot nu toe? (eerlijk)
Denk je nou echt dat ik het onveilig doe? :')
pi_184865269
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Incels zijn triggered...
Lachen toch. *)
  woensdag 6 februari 2019 @ 22:13:36 #104
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184865539
Geen zin om die filmpjes te kijken, maar wat houdt de black pill in dan en wat is het verschil met de red pill?
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:01:31 #105
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_184866503
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:13 schreef PiyeReloaded het volgende:
Geen zin om die filmpjes te kijken, maar wat houdt de black pill in dan en wat is het verschil met de red pill?
Black pill = red pill in het kwadraat zegmaar. Vrouwen manipuleren (on)bewust mannen met seks. Looks zijn alles, persoonlijkheid is niets, en je bent je hele leven daarover voorgelogen.
pi_184866600
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:01 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Black pill = red pill in het kwadraat zegmaar. Vrouwen manipuleren (on)bewust mannen met seks. Looks zijn alles, persoonlijkheid is niets, en je bent je hele leven daarover voorgelogen.
Klopt alle vrouwen zijn lid van een geheim genootschap om incels het leven zuur te maken.
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:47:29 #107
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867224
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:01 schreef Tlaloc het volgende:

[..]

Black pill = red pill in het kwadraat zegmaar. Vrouwen manipuleren (on)bewust mannen met seks. Looks zijn alles, persoonlijkheid is niets, en je bent je hele leven daarover voorgelogen.
Dank, ik lees net ook dat blackpillers geloven dat je ook niks aan je uiterlijk kan doen, terwijl redpillers juist 'looksmaxen'.
pi_184867742
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Weet je zeker dat dat voor die anderen opgaat en niet voor jou met je moet kuis zijn want dat moet van god?
Want voor iemand die zich zo goed voelt bij 'kuis' zijn ben je nogal bezig met andermans seksleven. Is seksualiteit een te groot onderwerp voor je.

Ik begin een beetje een oma te worden en wat ik heb geleerd is dat mensen die zich uiten zoals jij doet dat doen vanuit een 'dat had ik eigenlijk gewild'. Degene die 'kuis' leven en daar echt achter staan gedragen zich niet zoals jij.
Ze zoeken een partner die er ook zo over denkt, maar zijn er verder niet zo mee bezig omdat ze in balans zijn met hun eigen innerlijk.
Hier volgt een analyse (in concept):

Dit wat jij hierboven schrijft zou een voltreffer kunnen zijn als kuisheid zou inhouden dat beide sexen moreel maximaal gelimiteerd zou moeten leven.

De dynamiek waarin we leven, van een geknutselde situatie met de pil, zorgt dat natuurwetten met voeten worden getreden en mannen tegen hun natuur in letterlijk gelimiteerd worden in hun bevruchtingskracht, omdat de vrouw geprepareerd is tot een persoon die geschikt is gemaakt voor: bevruchtingsloze poligamie . In een normale wereld zou ze zwanger raken van de man die haar bevrucht heeft. In deze wereld kan ze ongebreideld de boel frustreren. In theorie zou je dan: 17x het bed kunnen delen met 17 verschillende mannen, zonder 1 bevruchting.

Kortom:
Een knutsel-samenleving met knutsel moraliteit die indruist tegen elke natuurwet van voortplanting. De schade op de lange termijn: vegrijzing, gestreste singles/gezinnen, afname beroepsbevolking, hogere ziektekosten etc etc
pi_184867822
Er zijn zeker weten grote groepen mannen die je oprecht incel kan noemen. Lelijk en/of sociaal onhandig zoals die gozer op pagina 1. Kan je zeggen wat je wil maar hij gaat nooit een fatsoenlijk uitziende vrouw krijgen, of hij moet echt tering veel mazzel hebben.

Daarnaast heb je natuurlijk de mannen die hun eigen weg gaan (MGTOW). Dat zijn dan vaak normale kerels die de hypergamie moe zijn. Als normale en slanke kerel moet je ook niet willen settelen met een pittige en aan overgewicht leidende tante denken ze dan. Lekker single blijven en het geld in eigen zak houden, of ja, eens aan een prostituee wat uitgeven wanneer je dan toch zin hebt.
pi_184867837
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:07 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Vroeger had je Schenkstroop maar die had geen theorieen, gi g zich aan het einde even inlezen in PUA dacht ik.
Je noemt hem een aantal keren lees ik. Wat heeft hij je ooit aangedaan?
pi_184867894
pi_184868699
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:55 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Je noemt hem een aantal keren lees ik. Wat heeft hij je ooit aangedaan?
Niks, hij was gewoon batshit crazy en daarmee fascinerend.
pi_184868703
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:37 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Hier volgt een analyse (in concept):

Dit wat jij hierboven schrijft zou een voltreffer kunnen zijn als kuisheid zou inhouden dat beide sexen moreel maximaal gelimiteerd zou moeten leven.

De dynamiek waarin we leven, van een geknutselde situatie met de pil, zorgt dat natuurwetten met voeten worden getreden en mannen tegen hun natuur in letterlijk gelimiteerd worden in hun bevruchtingskracht, omdat de vrouw geprepareerd is tot een persoon die geschikt is gemaakt voor: bevruchtingsloze poligamie . In een normale wereld zou ze zwanger raken van de man die haar bevrucht heeft. In deze wereld kan ze ongebreideld de boel frustreren. In theorie zou je dan: 17x het bed kunnen delen met 17 verschillende mannen, zonder 1 bevruchting.

Kortom:
Een knutsel-samenleving met knutsel moraliteit die indruist tegen elke natuurwet van voortplanting. De schade op de lange termijn: vegrijzing, gestreste singles/gezinnen, afname beroepsbevolking, hogere ziektekosten etc etc
In een normale wereld zou ze zwanger raken van de man die haar bevrucht heeft. In deze wereld kan ze ongebreideld de boel frustreren.


:')


Dus vrouwen zijn wandelende baarmoeders in jouw gekke wereld.
pi_184868753
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:37 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Hier volgt een analyse (in concept):

Dit wat jij hierboven schrijft zou een voltreffer kunnen zijn als kuisheid zou inhouden dat beide sexen moreel maximaal gelimiteerd zou moeten leven.

De dynamiek waarin we leven, van een geknutselde situatie met de pil, zorgt dat natuurwetten met voeten worden getreden en mannen tegen hun natuur in letterlijk gelimiteerd worden in hun bevruchtingskracht, omdat de vrouw geprepareerd is tot een persoon die geschikt is gemaakt voor: bevruchtingsloze poligamie . In een normale wereld zou ze zwanger raken van de man die haar bevrucht heeft. In deze wereld kan ze ongebreideld de boel frustreren. In theorie zou je dan: 17x het bed kunnen delen met 17 verschillende mannen, zonder 1 bevruchting.

Kortom:
Een knutsel-samenleving met knutsel moraliteit die indruist tegen elke natuurwet van voortplanting. De schade op de lange termijn: vegrijzing, gestreste singles/gezinnen, afname beroepsbevolking, hogere ziektekosten etc etc
Wat kan jij zaniken zeggen. Incel_vision. Elliot Rodger 2.0, de supreme gentleman...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184868858
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:37 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Hier volgt een analyse (in concept):

Dit wat jij hierboven schrijft zou een voltreffer kunnen zijn als kuisheid zou inhouden dat beide sexen moreel maximaal gelimiteerd zou moeten leven.

De dynamiek waarin we leven, van een geknutselde situatie met de pil, zorgt dat natuurwetten met voeten worden getreden en mannen tegen hun natuur in letterlijk gelimiteerd worden in hun bevruchtingskracht, omdat de vrouw geprepareerd is tot een persoon die geschikt is gemaakt voor: bevruchtingsloze poligamie . In een normale wereld zou ze zwanger raken van de man die haar bevrucht heeft. In deze wereld kan ze ongebreideld de boel frustreren. In theorie zou je dan: 17x het bed kunnen delen met 17 verschillende mannen, zonder 1 bevruchting.

Kortom:
Een knutsel-samenleving met knutsel moraliteit die indruist tegen elke natuurwet van voortplanting. De schade op de lange termijn: vegrijzing, gestreste singles/gezinnen, afname beroepsbevolking, hogere ziektekosten etc etc
Condooms mag wel of een spiraaltje daar lees ik niks over.
pi_184868869
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:47 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dank, ik lees net ook dat blackpillers geloven dat je ook niks aan je uiterlijk kan doen, terwijl redpillers juist 'looksmaxen'.
Is blackpill niet gewoon nihilisme?
pi_184868899
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 06:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat kan jij zaniken zeggen. Incel_vision. Elliot Rodger 2.0, de supreme gentleman...
Hij schrijft al een manifesto.
pi_184868906
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 07:11 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Hij schrijft al een manifesto.
Dat kan ik alleen maar steunen.
  donderdag 7 februari 2019 @ 07:14:25 #120
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_184868922
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 07:03 schreef Argo het volgende:

[..]

Is blackpill niet gewoon nihilisme?
Zo te lezen wel enigszins ja. Of misschien meer defaitisme: lekker niks doen aan jezelf en de rest van de wereld daar de schuld van geven.
pi_184868954
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 07:14 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Zo te lezen wel enigszins ja. Of misschien meer defaitisme: lekker niks doen aan jezelf en de rest van de wereld daar de schuld van geven.
Aah okay nihilisme begreep ik altijd als er zijn geen (menselijke wezens meer.) Althans weg van het klassieke begrip wat het betekend mens te zijn.

Maja defaitisme of fatalisme. Of mix van beide.

Kan niet wachten tot het manifesto
pi_184868988
Zou hij ook boze filmpjes maken vanuit zijn auto,?
pi_184869017
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 07:24 schreef ChristmasRoses het volgende:
Zou hij ook boze filmpjes maken vanuit zijn auto,?
Denk wel dat we een groot probleem in het westen hebben. Er zijn zoveel groepen die andere dingen geloven die wel maatschappelijk effect hebben.

Bij geschiedenis leerde je over verzuiling op basis van religie of politieke overtuiging.

Nu is het echt een verzuiling van ideeën. Jij noemt hem misschien gek of drijft de spot ermee. Andere zien hem misschien als een held die zegt waar het op staat. En nu is dit slechts een greep uit de groep.

Maar dat waar wij ons op abonneren wie zegt dat wij geplayed worden en onzin geloven. Dat ontbijt de beste maaltijd van de dag is of melk goed voor je is zijn al voorbeelden van leugens die het tot waarheid schopte.

Wat als gentleman vision gewoon gelijk heeft en wij bullshit geloven? Of wat als er weer andere groepen zijn die betere waarheden hebben dan wij?
  donderdag 7 februari 2019 @ 07:29:35 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184869027
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:37 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Hier volgt een analyse (in concept):

Dit wat jij hierboven schrijft zou een voltreffer kunnen zijn als kuisheid zou inhouden dat beide sexen moreel maximaal gelimiteerd zou moeten leven.

De dynamiek waarin we leven, van een geknutselde situatie met de pil, zorgt dat natuurwetten met voeten worden getreden en mannen tegen hun natuur in letterlijk gelimiteerd worden in hun bevruchtingskracht, omdat de vrouw geprepareerd is tot een persoon die geschikt is gemaakt voor: bevruchtingsloze poligamie . In een normale wereld zou ze zwanger raken van de man die haar bevrucht heeft. In deze wereld kan ze ongebreideld de boel frustreren. In theorie zou je dan: 17x het bed kunnen delen met 17 verschillende mannen, zonder 1 bevruchting.

Kortom:
Een knutsel-samenleving met knutsel moraliteit die indruist tegen elke natuurwet van voortplanting. De schade op de lange termijn: vegrijzing, gestreste singles/gezinnen, afname beroepsbevolking, hogere ziektekosten etc etc
Wow :X
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184870528
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 07:11 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Hij schrijft al een manifesto.
Kan niet wachten het te lezen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184870653
Aivd ingelicht voor incel_vision. Potentiele schoolshooter
pi_184870734
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 09:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Kan niet wachten het te lezen.
Kameraad het zal onze ogen openen. Na het lezen trekken we door de straten en zullen we een revolutie ontketenen. Ik moet wel om 6 uur thuis zijn voor het eten maar ik kan dan wel weer na de afwas rond half 8 op straat staan. Akkoord?
pi_184870865
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:05 schreef Argo het volgende:

[..]

Kameraad het zal onze ogen openen. Na het lezen trekken we door de straten en zullen we een revolutie ontketenen. Ik moet wel om 6 uur thuis zijn voor het eten maar ik kan dan wel weer na de afwas rond half 8 op straat staan. Akkoord?
ik zal jullie livestreams vanaf mn zolderkamer gaan bekijken als teken van support! *boks* +1 upvote!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 7 februari 2019 @ 10:14:16 #129
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184870897
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:37 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Hier volgt een analyse (in concept):

Dit wat jij hierboven schrijft zou een voltreffer kunnen zijn als kuisheid zou inhouden dat beide sexen moreel maximaal gelimiteerd zou moeten leven.

De dynamiek waarin we leven, van een geknutselde situatie met de pil, zorgt dat natuurwetten met voeten worden getreden en mannen tegen hun natuur in letterlijk gelimiteerd worden in hun bevruchtingskracht, omdat de vrouw geprepareerd is tot een persoon die geschikt is gemaakt voor: bevruchtingsloze poligamie . In een normale wereld zou ze zwanger raken van de man die haar bevrucht heeft. In deze wereld kan ze ongebreideld de boel frustreren. In theorie zou je dan: 17x het bed kunnen delen met 17 verschillende mannen, zonder 1 bevruchting.

Kortom:
Een knutsel-samenleving met knutsel moraliteit die indruist tegen elke natuurwet van voortplanting. De schade op de lange termijn: vegrijzing, gestreste singles/gezinnen, afname beroepsbevolking, hogere ziektekosten etc etc
Ik denk dat je je eens moet verdiepen in de geschiedenis van 'anticonceptie' ;)

Een kleine 5000 jaar geleden brachten vrouwen granaatappel zaden in. Werkte ook nog redelijk (alhoewel het me oncomfertabel lijkt) omdat daar oestrogeen in zit, wat de eisprong tegen houdt.
Dingen in de baarmoedermond plaatsen, zoals steentjes e.d. is ook al oeroud. De voorlopers van het spiraal.

Seks heeft sinds de mens bestaat ook een andere functie dan voortplanting alleen. Het is nooit enkel voor voortplanting geweest.
En aangezien we een innovatieve soort zijn hebben we altijd al wegen gezocht om het aantal geboortes terug te dringen.
Anticonceptie en abortus zijn beide oeroud, het is alleen beter en veiliger nu.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 7 februari 2019 @ 10:16:39 #130
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_184870938
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:37 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Hier volgt een analyse (in concept):

Dit wat jij hierboven schrijft zou een voltreffer kunnen zijn als kuisheid zou inhouden dat beide sexen moreel maximaal gelimiteerd zou moeten leven.

De dynamiek waarin we leven, van een geknutselde situatie met de pil, zorgt dat natuurwetten met voeten worden getreden en mannen tegen hun natuur in letterlijk gelimiteerd worden in hun bevruchtingskracht, omdat de vrouw geprepareerd is tot een persoon die geschikt is gemaakt voor: bevruchtingsloze poligamie . In een normale wereld zou ze zwanger raken van de man die haar bevrucht heeft. In deze wereld kan ze ongebreideld de boel frustreren. In theorie zou je dan: 17x het bed kunnen delen met 17 verschillende mannen, zonder 1 bevruchting.

Kortom:
Een knutsel-samenleving met knutsel moraliteit die indruist tegen elke natuurwet van voortplanting. De schade op de lange termijn: vegrijzing, gestreste singles/gezinnen, afname beroepsbevolking, hogere ziektekosten etc etc
De beroepsbevolking, ja dat is ook echt waar incels zich druk om moeten maken. Alsof die vrouwen je wel zouden doen zonder pil. :')
  Moderator donderdag 7 februari 2019 @ 10:33:26 #131
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184871190
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:16 schreef Nobu het volgende:

[..]

De beroepsbevolking, ja dat is ook echt waar incels zich druk om moeten maken. Alsof die vrouwen je wel zouden doen zonder pil. :')
:D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184871272
Ik vind de term incel beledigend.
pi_184871319
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:05 schreef Argo het volgende:

[..]

Kameraad het zal onze ogen openen. Na het lezen trekken we door de straten en zullen we een revolutie ontketenen. Ik moet wel om 6 uur thuis zijn voor het eten maar ik kan dan wel weer na de afwas rond half 8 op straat staan. Akkoord?
Ik sta vooraan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184871342
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik sta vooraan.
Wist dat ik op je kon rekenen tovarish!
pi_184873158
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:16 schreef Nobu het volgende:

[..]

De beroepsbevolking, ja dat is ook echt waar incels zich druk om moeten maken. Alsof die vrouwen je wel zouden doen zonder pil. :')
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_184873186
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik denk dat je je eens moet verdiepen in de geschiedenis van 'anticonceptie' ;)

Een kleine 5000 jaar geleden brachten vrouwen granaatappel zaden in. Werkte ook nog redelijk (alhoewel het me oncomfertabel lijkt) omdat daar oestrogeen in zit, wat de eisprong tegen houdt.
Dingen in de baarmoedermond plaatsen, zoals steentjes e.d. is ook al oeroud. De voorlopers van het spiraal.

Seks heeft sinds de mens bestaat ook een andere functie dan voortplanting alleen. Het is nooit enkel voor voortplanting geweest.
En aangezien we een innovatieve soort zijn hebben we altijd al wegen gezocht om het aantal geboortes terug te dringen.
Anticonceptie en abortus zijn beide oeroud, het is alleen beter en veiliger nu.
Dit, en zelfs 3000 jaar terug gingen vrouwen voor de sterke, slimme leider en niet voor de huilebalk.
pi_184873280
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:26 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Dit, en zelfs 3000 jaar terug gingen vrouwen voor de sterke, slimme leider en niet voor de huilebalk.
Hoax als vrouwen niet voor huilebakken gingen was geen enkele baby groot gekomen. Baby's huilen nogal veel.
pi_184873289
Overigens vind ik gentleman vision wel een interessant wereldbeeld hebben.
pi_184873310
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:32 schreef Argo het volgende:
Overigens vind ik gentleman vision wel een interessant wereldbeeld hebben.
Samen op zolder vrouwen haten... ik voorspel een match! O+
pi_184873346
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:33 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Samen op zolder vrouwen haten... ik voorspel een match! O+
Hoe ben je tot die conclusie gekomen?
pi_184876934
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:35 schreef Argo het volgende:

[..]

Hoe ben je tot die conclusie gekomen?
}:|
pi_184877494
Even een punt van aandacht:
Mensen zijn vrij om hun partner te kiezen. Het gaat hier alleen om die lonely guys die niet aan de bak komen in de huidige matching-dynamiek. Neen, we hebben het hier niet over oer-lelijke gasten, maar normale figuren. Dit fenomeen zie ik ook bij veel dames die ook uitgerangeerd zijn bij de mannen. Dus aan beide kanten heb je lonely people, die je uit het slop moet trekken.

Ik hoef de eenzaamheidscijfers bij jongeren niet nog een keer aan te halen. Die zijn nu wel bekend. (Google maar)

Nu nog de oplossingen.
pi_184877622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:13 schreef Gentlemen_vision het volgende:
Even een punt van aandacht:
Mensen zijn vrij om hun partner te kiezen. Het gaat hier alleen om die lonely guys die niet aan de bak komen in de huidige matching-dynamiek. Neen, we hebben het hier niet over oer-lelijke gasten, maar normale figuren. Dit fenomeen zie ik ook bij veel dames die ook uitgerangeerd zijn bij de mannen. Dus aan beide kanten heb je lonely people, die je uit het slop moet trekken.

Ik hoef de eenzaamheidscijfers bij jongeren niet nog een keer aan te halen. Die zijn nu wel bekend. (Google maar)

Nu nog de oplossingen.
Ga elkaar daten.
  donderdag 7 februari 2019 @ 16:25:46 #144
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_184877716
Vroeger was het in KLB scoren met weer een antivrouwen topic. Tegenwoordig is het makkelijk scoren met incel topics.
Is ook emancipatie.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_184877745
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
Vroeger was het in KLB scoren met weer een antivrouwen topic. Tegenwoordig is het makkelijk scoren met incel topics.
Is ook emancipatie.
Vraag en aanbod he.
pi_184878001
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik denk dat je je eens moet verdiepen in de geschiedenis van 'anticonceptie' ;)

Een kleine 5000 jaar geleden brachten vrouwen granaatappel zaden in. Werkte ook nog redelijk (alhoewel het me oncomfertabel lijkt) omdat daar oestrogeen in zit, wat de eisprong tegen houdt.
Dingen in de baarmoedermond plaatsen, zoals steentjes e.d. is ook al oeroud. De voorlopers van het spiraal.

Seks heeft sinds de mens bestaat ook een andere functie dan voortplanting alleen. Het is nooit enkel voor voortplanting geweest.
En aangezien we een innovatieve soort zijn hebben we altijd al wegen gezocht om het aantal geboortes terug te dringen.
Anticonceptie en abortus zijn beide oeroud, het is alleen beter en veiliger nu.
Al zou het ergens hebben plaatsgevonden, zo algemeen als jij het doet voorkomen was het sowieso niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 7 februari 2019 @ 16:47:10 #147
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_184878041
Kan iemand even een opsomming van die inceltopics maken dan? Ben benieuwd.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  donderdag 7 februari 2019 @ 17:08:03 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_184878442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:13 schreef Gentlemen_vision het volgende:
Even een punt van aandacht:
Mensen zijn vrij om hun partner te kiezen. Het gaat hier alleen om die lonely guys die niet aan de bak komen in de huidige matching-dynamiek. Neen, we hebben het hier niet over oer-lelijke gasten, maar normale figuren. Dit fenomeen zie ik ook bij veel dames die ook uitgerangeerd zijn bij de mannen. Dus aan beide kanten heb je lonely people, die je uit het slop moet trekken.

Ik hoef de eenzaamheidscijfers bij jongeren niet nog een keer aan te halen. Die zijn nu wel bekend. (Google maar)

Nu nog de oplossingen.
Doe net als vroeger, ga elkaar daten door gekoppeld te worden door de kerk ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_184879388
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Doe net als vroeger, ga elkaar daten door gekoppeld te worden door de kerk ^O^
Je hebt gelijk. Had net een discussie met me moeder hierover, ze zei: "als ik geen fatsoenlijke mannenkeuze zou hebben gehad zou ik met een loser jou op aarde hebben gezet".

Scherp, ik ben om


Bij deze mijn vredespact met de emancipatie-beweging. Ik zat er de afgelopen 3 weken naast. Dames,power2you.
  donderdag 7 februari 2019 @ 18:05:00 #150
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184879502
Deze boy spant de kroon, 3000 keer afgewezen en dat alleen omdat hij lelijk is!

:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')