Dat het één in de SC was en het ander niet is mijn tegenstrijdigheid?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een goedkope manier weer om je eigen tegenstrijdigheden goed te praten.
Jezus wat een matige entree in het topic.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:19 schreef KingRoland het volgende:
proeft gewoon hetzelfde als vlees ik snap niet waarom ze het halal noemen
Al zijn acts zijn niet grappig.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus wat een matige entree in het topic.
Doe even andere act die wel grappig is.
Gedemoniseerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:23 schreef onlogisch het volgende:
Roland wordt direct gefileerd bij binnenkomst.
Koffie....zwart....met lepeltje....lekker meeroeren met de restquote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:27 schreef GGMM het volgende:
Mijn score schiet echt omhoog de laatste tijd. Ik zit nu al over de 10.000
Saind en Knut zullen wel jaloers zijn.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Je hebt vandaag al een leuk topic geopend toch.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:31 schreef GGMM het volgende:
Zal het ook omhoog gaan als je een leuk topic opent?
Dit ga ik nu testen. (even een onderwerp bedenken voor een topic)
Ik mis Stijn, die had altijd leuke creatieve ideeën.
Ja, maar toen wist ik m'n score niet dus weet ik niet of het omhoog gaat.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt vandaag al een leuk topic geopend toch.
Alsof ik dat wist.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar toen wist ik m'n score niet dus weet ik niet of het omhoog gaat.
Dus deze opmerking is nogal dom van je.
ALS IK HET WEL WIST HAD IK DIE OPMERKING NIET GEMAAKT DAT IK HET ZOU GAAN TESTEN OF WEL?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof ik dat wist.
Dus deze opmerking is nogal dom van je.
Nou ja je wordt al wat ouder dus je zou het kunnen zijn vergeten.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
ALS IK HET WEL WIST HAD IK DIE OPMERKING NIET GEMAAKT DAT IK HET ZOU GAAN TESTEN OF WEL?
Ik ben woedend nu.
Oh ja dat is waarquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja je wordt al wat ouder dus je zou het kunnen zijn vergeten.
ik nietquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op je nieuwe topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |