abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188402119
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 23:33 schreef bambino het volgende:

[..]

Done!

Helaas kun je niet in euros betalen, moest in USD dus toen werd het 115,80 ofzo. Nog steeds een heerlijke deal.
Werkte bij mij wel in ¤, misschien omdat ik het via Paypal deed?
pi_188404122
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 07:03 schreef rgras het volgende:

[..]

Werkte bij mij wel in ¤, misschien omdat ik het via Paypal deed?
Ik ook via paypal. Maar op de gamepass site zelf stond eerst nog een knop "show in euro" toen stond er 109,99.
Maar toen ik naar paypal ging werd het 119,99$ (wat weer neer kwam op 115,80 met de koers van paypal er overheen).

Toen ik cancel drukte kreeg ik die knop in euro ook niet meer te zien.

Ach ja, die 5,80 mag ik niet over klagen. Dit is al beste deal voor gamepass die ik gehad heb ooit :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_188404221
Tsja jammer dat ik dat niet wist, pas is bij mij al de 175 oid afgeschreven van mijn CC

Fantasy wil ik wel weer meedoen dit jaar, alleen ff kijken hoe ik dat ga doen met de draft, zit van 28 aug tm 10 sept in Canada/usa incl een bruiloft op 31 aug/1 sept.

Vorig jaar was het toch om een uur of 8 savonds? Zo daar 1 uur smiddags zijn....
pi_188404408
Ik was inderdaad te laat, de 1e termijn is al afgeschreven ;(

En je kan altijd auto draft aanzetten @Stage
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 augustus 2019 @ 14:35:12 #105
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_188406936
quote:
Phantas Magoria Panthers = Kyran
Goats =
De Krotenkokers =
The Brady Bunch =
Dark Horse Destroyers =
Curacao Crushers =
Utrecht Domtorens =
Wolfs =
Sinners =
Stagelopers =
Fumble United =
TacoCorp =
Zouden jullie deze even weer willen invullen. Tot ongeveer volgende week zondag ofzo. Kunnen we daarna nog kijken of er plekken overblijven.

Ik heb 1pt voor iedere reception aangezet. Nog andere wensen? :)
pi_188408556
Goats =
De Krotenkokers =
The Brady Bunch =
Dark Horse Destroyers =
Curacao Crushers =
Utrecht Domtorens =
Wolfs =
Sinners = Asschen
Stagelopers =
Fumble United =
TacoCorp =
pi_188409836
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:33 schreef Asschen_sukar het volgende:
Goats =
De Krotenkokers =
The Brady Bunch = Revolverocelot
Dark Horse Destroyers =
Curacao Crushers =
Utrecht Domtorens =
Wolfs =
Sinners = Asschen
Stagelopers =
Fumble United =
TacoCorp =
pi_188411439
Goats = SiebeJ
De Krotenkokers =
Dark Horse Destroyers =
Curacao Crushers =
Utrecht Domtorens =
Wolfs =
Sinners = Asschen
Stagelopers =
Fumble United =
TacoCorp =
pi_188418088
Goats = SiebeJ
De Krotenkokers =
Dark Horse Destroyers =
Curacao Crushers =
Utrecht Domtorens =
Wolfs =
Sinners = Asschen
Stagelopers = Stage
Fumble United =
TacoCorp =
pi_188418226
Werkt http://forum.nfluk.com/ ook niet bij jullie?
pi_188419585
Goats = SiebeJ
De Krotenkokers =
Dark Horse Destroyers =
Curacao Crushers =
Utrecht Domtorens =
Wolfs =
Sinners = Asschen
Stagelopers = Stage
Fumble United =
TacoCorp = Medjai
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 23:59:40 #112
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188435519
Goats = SiebeJ
De Krotenkokers =
Dark Horse Destroyers =
Curacao Crushers =
Utrecht Domtorens = Tweek
Wolfs =
Sinners = Asschen
Stagelopers = Stage
Fumble United =
TacoCorp = Medjai
pi_188436182
Is er toevallig dit jaar een plek vrij?
hhhhh
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 augustus 2019 @ 07:55:55 #114
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_188437417
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 00:45 schreef DaveDave09 het volgende:
Is er toevallig dit jaar een plek vrij?
Nog niet zeker, als er mensen afvallen uit het team van vorig jaar ben jij bij deze de eerste :)
  donderdag 15 augustus 2019 @ 20:06:44 #115
263417 Keyos
Like a Boss
pi_188465138
Goats = SiebeJ
De Krotenkokers = Keyos
Dark Horse Destroyers =
Curacao Crushers =
Wolfs =
Sinners = Asschen
Stagelopers = Stage
Fumble United =
TacoCorp = Medjai
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_188465925
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 20:06 schreef Keyos het volgende:
Goats = SiebeJ
De Krotenkokers = Keyos
Dark Horse Destroyers = Darkhorse16
Curacao Crushers =
Wolfs =
Sinners = Asschen
Stagelopers = Stage
Fumble United =
TacoCorp = Medjai
I love to talk about nothing. It's the only thing I know anything about.
pi_188470553
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 07:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nog niet zeker, als er mensen afvallen uit het team van vorig jaar ben jij bij deze de eerste :)
Oke, ik wacht af.
hhhhh
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 02:16:59 #118
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188472296
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 23:32 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Oke, ik wacht af.
Missen sowieso twee mensen die al een tijdje niet in dit topic hebben gepost. Breidniet is Curacao Crushers en Fumble is dacht ik MrBanaan. Wolfs weet ik niet.
pi_188474313
Als jullie nog iemand tekort komen kan ik eventueel ook nog wel meedoen.
pi_188505175
Goats = SiebeJ
De Krotenkokers = Keyos
Dark Horse Destroyers = Darkhorse16
Curacao Crushers =
Wolfs =
Sinners = Asschen
Stagelopers = Stage
Fumble United = MrBanaan1
TacoCorp = Medjai

Ik ben graag weer van de partij. Ik ben nog maar heel weinig actief op Fok, maar volg de NFL uiteraard nog steeds fervent. Ik zal me ook zeker melden in dit topic. Zeker met de NFL app op de telefoon is het altijd tof mee te doen met een fantasy league!
pi_188505791
Lig met mn ipadje languit op de bank een beetje op het web te surfen en kom ik ineens weer bij de Aaron Hernandez case uit. Wat ik niet wist, is dat hij leed aan stage 3 CTE. Dan vallen de puzzelstukjes wat meer op zn plaats.

Er zijn zoveel spelers die vroeg of laat CTE oplopen en de meest bizarre dingen doen in hun leven. Lees zelfmoord, moord maar ook lijden veel aan depressies. Aaron Hernandez heeft meerdere moorden gepleegd en zelfmoord. Zou de NFL hier niet deels verantwoordelijk voor zijn? Iedereen weet dat je kans op CTE in de NFL erg hoog is maar de financiele belangen zijn veel te hoog om een dergelijke competitie (tijdelijk) stil te leggen.

Waarom gaat men vrolijk door met deze sport alsof er niets aan de hand is? En waarom wordt er niemand in bescherming genomen? Die helmpjes hebben duidelijk weinig tot geen nut. Blijf het bizar vinden. Oogkleppen op en het circus lekker laten draaien...
pi_188506486
Je geeft zelf het antwoord al, alles draait om geld. Gezondheid is van ondergeschikt belang.
Als je ziet hoeveel opiaten die gasten slikken gedurende het seizoen om alle pijntjes te onderdrukken schrik je je ook wezenloos.
In dat opzicht snap je ook niet dat ze meer wedstrijden zijn gaan spelen, maar ja alles voor het geld he.

En we doen er als kijkers vrolijk aan mee natuurlijk. Want we betalen maar wat graag voor gamepass, terwijl je weet wat er met sommige spelers gebeurd qua gezondheid.
  zondag 18 augustus 2019 @ 21:40:35 #123
263417 Keyos
Like a Boss
pi_188512131
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 16:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Je geeft zelf het antwoord al, alles draait om geld. Gezondheid is van ondergeschikt belang.
Als je ziet hoeveel opiaten die gasten slikken gedurende het seizoen om alle pijntjes te onderdrukken schrik je je ook wezenloos.
In dat opzicht snap je ook niet dat ze meer wedstrijden zijn gaan spelen, maar ja alles voor het geld he.

En we doen er als kijkers vrolijk aan mee natuurlijk. Want we betalen maar wat graag voor gamepass, terwijl je weet wat er met sommige spelers gebeurd qua gezondheid.
Daarom moet ik altijd zo lachen om opmerkingen van niet NFL-volgers over het feit dat het maar mietjes zijn ivm rugby-spelers. Grootste onzin ooit.

Maar goed, we kunnen niet zeggen dat ze stilzitten bij de League. Laatste jaren zijn natuurlijk al een hoop regels mbt veiligheid van de spelers genomen, alleen je kan niet de kern van de sport in negatieve zin aanpassen.

Elke speler weet voordat hij aan deze sport begint dat het fysiek zwaar is en de kans op een hersenschudding- verder letsel groot. Je hoeft niet te spelen, dan moet je naderhand de risico’s voor lief nemen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_188512534
FOXSportsnl twitterde op zondag 18-08-2019 om 21:56:00 🏈 | Het nieuwe NFL-seizoen komt steeds dichterbij. Vandaag het ideale voorproefje met twee mooie Preseason-duels.⚔️ Los Angeles Chargers - New Orleans Saints⏰ 22.00 uur📺 FOX Sports 6⚔️ Minnesota Vikings - Seattle Seahawks⏰ 02.00 uur📺 FOX Sports 6 https://t.co/VeaKbXAoYD reageer retweet
Hallo NFL, byebye nachtrust

edit: Bottom of the 7th MLB 🧐
Hell To The Liars
  maandag 19 augustus 2019 @ 23:12:39 #125
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188529668
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 15:17 schreef Luppie0110 het volgende:
Lig met mn ipadje languit op de bank een beetje op het web te surfen en kom ik ineens weer bij de Aaron Hernandez case uit. Wat ik niet wist, is dat hij leed aan stage 3 CTE. Dan vallen de puzzelstukjes wat meer op zn plaats.

Er zijn zoveel spelers die vroeg of laat CTE oplopen en de meest bizarre dingen doen in hun leven. Lees zelfmoord, moord maar ook lijden veel aan depressies. Aaron Hernandez heeft meerdere moorden gepleegd en zelfmoord. Zou de NFL hier niet deels verantwoordelijk voor zijn? Iedereen weet dat je kans op CTE in de NFL erg hoog is maar de financiele belangen zijn veel te hoog om een dergelijke competitie (tijdelijk) stil te leggen.

Waarom gaat men vrolijk door met deze sport alsof er niets aan de hand is? En waarom wordt er niemand in bescherming genomen? Die helmpjes hebben duidelijk weinig tot geen nut. Blijf het bizar vinden. Oogkleppen op en het circus lekker laten draaien...
Heeft ook met de Amerikaanse cultuur te maken, doorspelen met een blessure en je wordt als held gezien. Wat dat betreft moet daar ook een omschakeling in komen. Las geloof ik ook recent weer over een geval waarbij iemand niet de ernst van zijn blessure was verteld zodat hij het seizoen afmaakten. Ging in dit geval geloof ik om een gezwel wat ze gevonden hadden, maar achter gehouden. Dat soort dingen horen hard afgestraft te worden. Aan de andere kant gaan de spelers er vaak zelf even veel in mee, juist door die helden cultuur en natuurlijk de bonussen gerelateerd aan prestaties. Als je met nog 1 actie 1,5 miljoen erbij krijgt dan wil je natuurlijk het veld op.

Over 2 jaar kunnen ze als ze willen daar als spelers zelf wat aan doen als er over de CBA weer onderhandeld wordt.

Qua Hernandez moet je natuurlijk wel meenemen dat het gewoon geen lieverdje was en slechte vrienden had en daarmee bleef omgaan. Neem niet weg dat hij het brein van een dementerende van 70 ofzo had toen ze de autopsie deden als ik het goed had.

Of je dan een sport maar moet afschaffen, hetzelfde geldt natuurlijk voor iedere vechtsport, voetbal in mindere maten etc. Voor veel is het een bewuste afweging, 10 jaar korter leven, maar je kinderen hoeven zich nooit zorgen te maken over geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')