Ja, het lukte mij toen ook, maar toen waren er geen seizoenskaarten etc, dus dat scheelde ook al.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:40 schreef jde_kok het volgende:
Ben inderdaad ook benieuwd. Vorige keer tegen de Patriots kon ik gewoon losse kaarten kopen op Wembley.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:52 schreef Seam het volgende:
interessante pick van Giants in de 1st round, lijkt gewoon een kloon van Manning. Ben benieuwd of hij dit seizoen minuten gaat maken.
Je kan ook picks #15, #79 and #152 wegtraden in de draft van vorig jaar om je nieuwe franchise QB te draften. Een jaar later dump je hem voor pick #62 en een future 5th round pick omdat je een nieuwe QB pakt op #1.quote:
Ik vind dat ech zo'n kneus van een QB. Veel wedstrijden van hem gekeken toevallig. Snap het echt niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:52 schreef Seam het volgende:
interessante pick van Giants in de 1st round, lijkt gewoon een kloon van Manning. Ben benieuwd of hij dit seizoen minuten gaat maken.
Andere 3 wedstrijden wil je wel gaan dus? Bears tegen Raiders heb ik wel interesse in, stuur anders even een DM met meer info. Was net aan het kijken voor deze pot maar alleen nog maar season ticket sale idd en daar zit ik dan weer niet op te wachten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:27 schreef Kyran het volgende:
Is er iemand die naar Bears game wil gaan en een season ticket met mij wil delen? Gewoon normale prijs.
Ik ga sowieso een season ticket kopen als tickets in verkoop zijn voor Spurs games. Ik hoef niet naar Bears/Raiders, dus wil dan die kaarten het liefst doorverkopen, standaard prijs.
Single tickets gaan pas veel later in verkoop en ik denk dat je dan nauwelijks meer kans maakt, dus let me know!
Er zijn twee verschillende season tickets.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:05 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Andere 3 wedstrijden wil je wel gaan dus? Bears tegen Raiders heb ik wel interesse in, stuur anders even een DM met meer info. Was net aan het kijken voor deze pot maar alleen nog maar season ticket sale idd en daar zit ik dan weer niet op te wachten.
Yes, heb ooit in dat middenstuk gezeten bij een oefenwedstrijd en vervolgens mij de Jets - Patriots in de bovenste ring in de hoek. Eigenlijk is elke plek wel nice, maar om een beetje overzicht van het spel te hebben is het wel altijd de aanbeveling iig aan de lange zijde te zitten. Qua sfeer is hef allemaal niet zo denderend dus je plek is bij NFL niet zo belangrijk zoals bij veel andere sporten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 07:30 schreef Stage het volgende:
Begin September ben ik in New York en wil de eerste game van de Jets meepakken.
Iemand ervaringen met het Metlife stadium qua plekken?
Ter aanvulling:quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:09 schreef Kyran het volgende:
Iemand nog interesse in Bears/Raiders ticket in Londen? Vak 505, rij 19.
Heb 3 tickets in de aanbiedingKostprijs.
@:Platinumgoat nog interesse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |