Dus gewoon die bruiloft door willen zetten zo te lezen.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Tim bezig met een mail, hij wil een ring smeden
[ afbeelding ]
Blehhhh..Timo engerdquote:Op maandag 4 februari 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2019 18:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kom op Hiske, bel 'n advocado en vraag de scheiding aan!![]()
[ afbeelding ]
Laar dat ideale maar weg, het is verre van ideaal...quote:Op maandag 4 februari 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2019 18:23 schreef HiDiHo het volgende:
hehe..ik kan weer op Fok! (bedankt Danny)
Voor wie het gemist heeft.
[ afbeelding ]
Jessie en Christel bij Koffietijd - 4 februari 2019
x71t49b
Wat een leugenaar,hij gaat haar helemaal niet ten huwelijk vragen,en ze gaan daar ook niet trouwen.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
hadden ze ook in een vorige rls en het is wel haalbaar maar moeilijk hoor, ik edelsmeed ook maar in 1 dag een beetje wat leuks en afwerken gaat daar echt niet liukkenquote:Op maandag 4 februari 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Vegan terreur. Dat iedereen zich zo schikt vanwege de overtuigingen van één persoon.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:23 schreef Soulraven het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het ook wel een beetje dom om dan waar Adriaan bij is geen dierlijke producten te willen eten en dan sneaky in het huisje wel.
Hij at ook weer uit die trogquote:Op maandag 4 februari 2019 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat Adje gezellig de tafel wilde dekken met het eten
Romantische promotie ook.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2019 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat Adje gezellig de tafel wilde dekken met het eten
quote:
Trouwens ik dacht dat hij dat de 18 om 18.18 wilde doen omdat het haar lievelings getal was 18quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |