Beetje ouderwets, maar dat is altijd zo.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Ziet FOK! Er bij meer mensen raar uit?
Ja Hendrik hoort hier nietquote:Op maandag 4 februari 2019 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Typetjes toren Cquote:Op maandag 4 februari 2019 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Jiskefet kan een puntje zuigen aan die Lafkutten
Dat zijn Caps van Hiske niks aan de handquote:Op maandag 4 februari 2019 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Griepstel is een HuichelVegan en AnkieGebit zet haar op haar plaats .. nix mis meequote:Op maandag 4 februari 2019 18:05 schreef Rolfp het volgende:
zelden Hiske zo uit haar dak zien gaan. Netjes dat Chris zonder stemverheffing antwoord blijft geven. helaas het begin en de aanleiding gemist. Wie heeft er (meer) gelijk?
Ze gaat flink te keerquote:Op maandag 4 februari 2019 18:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hiske is zo boos dat ze bijna huilt.
Deed Hiske ook aan meequote:Op maandag 4 februari 2019 18:08 schreef Dotteke het volgende:
Christel gaat wel stiekem zalm in der huisje, maar een taart eten mag dan weer niet
Hoe krom zit dat mens in elkaar
En al dat snoep met bijenwas en varkensgelatine.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:07 schreef Angelique61 het volgende:
Had ze ook geen stukje zalm moeten nemen hypoctiete kut
Had ik ook last van. Ik heb het geluid uitgegooid. Werd helemaal agressief ervanquote:Op maandag 4 februari 2019 18:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ik wilt dr klappen
krijg dr zin an
klats
en nog 1
klats klats
en nog meer
vreten zal je kreng
KLATS KLATS
Ik kreeg het half mee.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaat flink te keer
Heb het hele taart gebeuren gemist
Ivan en Billy ?quote:Op maandag 4 februari 2019 18:09 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Febo, Cast eens wat geloofwaardigere acteurs
The One Ring?quote:Op maandag 4 februari 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Tim bezig met een mail, hij wil een ring smeden
[ afbeelding ]
Dacht dat het huwelijk niet doorging?quote:Op maandag 4 februari 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Het haantje wil vast 'n cockringquote:Op maandag 4 februari 2019 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |