Bedankt, Hans.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zijn daar allang onderweg...
Dat valt wel mee, lapzwans.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het ligt gewoon volledig aan jou.
Begrijpelijk. Parijs wacht op niemand, maar zelfs het beste paard kan wel eens struikelen. Kop op, morgen gaat de zon weer op.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had graag even de gele trui gedragen. Wat niet heel onoverkomenlijk was met een achterstand van een punt of 70.
Jeetje, dit is onacceptabel!!!1! Ik dacht serieus dat jij op z'n Mani89s al een hele rits ploegen klaar had staan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooi is dat. Door het overzetten van de server heb ik Oman niet kunnen invullen. Wie zet die deadline dan ook om 0830 ‘s ochtends. Daar gaat de gele droom.
Ik had graag de hele rit in het wiel van Ruvu gezeten, om straks, als we de beloften en junioren moeten gaan doen een gruwelijke demarrage te plaatsen. Het is niet anders.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Parijs wacht op niemand, maar zelfs het beste paard kan wel eens struikelen. Kop op, morgen gaat de zon weer op.
Dat doe ik normaal gesproken wel, maar nu er 32 koersen in 7 dagen op het programma staan wilde ik het rustig een voor een aanpakken. Gistermiddag was er die storing en in de avond op het werk heb ik er niet meer aan gedacht (logisch, lijkt me).quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jeetje, dit is onacceptabel!!!1! Ik dacht serieus dat jij op z'n Mani89s al een hele rits ploegen klaar had staan.
Je hebt echt een maand gehad ofzo om die ploeg op te stellen, 5 minuten werk hahaha.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jeetje, dit is onacceptabel!!!1! Ik dacht serieus dat jij op z'n Mani89s al een hele rits ploegen klaar had staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe doelen stellen om jezelf te blijven motiveren.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had graag de hele rit in het wiel van Ruvu gezeten, om straks, als we de beloften en junioren moeten gaan doen een gruwelijke demarrage te plaatsen. Het is niet anders.
Same things make us laugh, make us cry.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nieuwe doelen stellen om jezelf te blijven motiveren.
Ze maken het met die stomme sterretjes alleen soms wel (te) makkelijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik had graag de hele rit in het wiel van Ruvu gezeten, om straks, als we de beloften en junioren moeten gaan doen een gruwelijke demarrage te plaatsen. Het is niet anders.
Duurde die storing zo lang? Heb er zelf weinig van meegekregen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat doe ik normaal gesproken wel, maar nu er 32 koersen in 7 dagen op het programma staan wilde ik het rustig een voor een aanpakken. Gistermiddag was er die storing en in de avond op het werk heb ik er niet meer aan gedacht (logisch, lijkt me).
Sommige topsporters staan iedere dag om 05:00 op om baantjes te trekken in een zwembad. Dat kan ze net het ene stukje voorsprong op de rest geven, totdat ze verliefd worden en een half uur of misschien een uur later opstaan. Dan verliezen ze de voorsprong.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Same things make us laugh, make us cry.
Bedankt Thijs.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sommige topsporters staan iedere dag om 05:00 op om baantjes te trekken in een zwembad. Dat kan ze net het ene stukje voorsprong op de rest geven, totdat ze verliefd worden en een half uur of misschien een uur later opstaan. Dan verliezen ze de voorsprong.
Wauwquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sommige topsporters staan iedere dag om 05:00 op om baantjes te trekken in een zwembad. Dat kan ze net het ene stukje voorsprong op de rest geven, totdat ze verliefd worden en een half uur of misschien een uur later opstaan. Dan verliezen ze de voorsprong.
Net in dat krappe uurtje zat je enig beschikbare window?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooi is dat. Door het overzetten van de server heb ik Oman niet kunnen invullen. Wie zet die deadline dan ook om 0830 ‘s ochtends. Daar gaat de gele droom.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Net in dat krappe uurtje zat je enig beschikbare window?
Ben je er toch ingetuind?quote:111 NATHAN HAAS 51 TEAM KATUSHA ALPECIN 02H 55' 24'' + 00H 00' 34''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |