Instinkeralarm, Besseges begint namelijk donderdag pas. Of gooien ze dat dan probleemloos weer open op woensdagmiddag?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:32 schreef Rudicio het volgende:
Vergeten jullie niet om Comunitat Valenciana en Étoile de Bessèges in te vullen, die woensdag beginnen
De deadline van Besseges is woensdag om 12 uur. Op de pagina van de koers zelf staat ook dat ie woensdag begint maar dat klopt dus niet.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Instinkeralarm, Besseges begint namelijk donderdag pas. Of gooien ze dat dan probleemloos weer open op woensdagmiddag?
Mjah pittig idd.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben ik de enige die zwaar aan het zwoegen is door de ploegen van Astana en Trek? Dat is als Wanty, maar dan voor een klassement. Lapzwansen.
Maar je speelt Thomas helemaal niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Balarcon eruit geknikkerd voor Thomas. Het doet me pijn.
Die had al aangegeven hier niet voor een klassement te gaan. Helaas Delacruz ook niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Balarcon eruit geknikkerd voor Thomas. Het doet me pijn.
Huh?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar je speelt Thomas helemaal niet.
Gelukkig wint je verstand het van je hart.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Grapje, ik bedoelde John. Haha, wie speelt er nou de viesdikke Geraint.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als jullie wisten dat Thomas niet meedeed voor een klassement post dat dan hier
Je bent leuker dan Frans Bauer, je staat gewoon 3e tot nu toequote:Op woensdag 6 februari 2019 19:01 schreef wimderon het volgende:
Sinds wanneer is Teuns goed in zijn eerste koers![]()
En Deenjel heeft blijkbaar ook al van de toverdrank mogen proeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |