Serieus, wat erg hč?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo even een fresco gefixed ik had een uurtje over
[ afbeelding ]
Ja, ze kunnen daar heel snel testen of er signaal staat op de poort waar jouw verbinding is aangesloten.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Volgende keer als ik z'on geintje heb gaan ze eerst maar dat hok in
Op afstand schijnbaar niet, en dreigen toen dat ik zelf de monteur moest betalen ook aan de telefoon eerst, ik prima dacht kan je lang wachtenquote:Op maandag 4 februari 2019 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen daar heel snel testen of er signaal staat op de poort waar jouw verbinding is aangesloten.
Er moet inderdaad wel daadwerkelijk iemand naar die kast toe.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Op afstand schijnbaar niet, en dreigen toen dat ik zelf de monteur moest betalen ook aan de telefoon eerst, ik prima dacht kan je lang wachten
Ja die ging hier lopen uitmeten en toen '''ben zo terug even naar het verdeelstation'' en wallaaquote:Op maandag 4 februari 2019 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er moet inderdaad wel daadwerkelijk iemand naar die kast toe.
Ah, the root of all evil is terugquote:Op maandag 4 februari 2019 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben er weer hoor. Zat dus inderdaad in die schakelkast waar vrijdagmiddag aan gewerkt werd. Binnen een kwartiertje was het geregeld.
Nee jij dan een janksmiley voor Yeppa doen dacht dat er iets wasquote:
Al 19 jaar klant bij Ziggo (@Home) nog nooit gedoe gehad, altijd een stabiele verbinding.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik moet wel zeggen dat ik met Ziggo constant storing had, en met KPN amper meer
volkomen terechte smileyquote:Op maandag 4 februari 2019 15:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee jij dan een janksmiley voor Yeppa doen dacht dat er iets was
Hier ook weinig problemenquote:Op maandag 4 februari 2019 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sinds 19 jaar klant bij Ziggo (@Home) nog nooit gedoe gehad, altijd een stabiele verbinding.
Ja en als je echt een keer ontvoerd word? dan denken wij ohhhh Yeppaquote:
quote:Op maandag 4 februari 2019 15:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en als je echt een keer ontvoerd word? dan denken wij ohhhh Yeppa
Ik heb een keer geen verbinding gehad en toen duurde het een week voordat ze de kabel buiten repareerden. Geen tv, geen internet, geen telefoon.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al 19 jaar klant bij Ziggo (@Home) nog nooit gedoe gehad, altijd een stabiele verbinding.
Ligt er ook heel erg aan wat ze aan bestaande verbindingen hebben overgenomen toen, kan op een andere plek totaal anders zijn, hier was het 3 x per week ellendequote:Op maandag 4 februari 2019 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al 19 jaar klant bij Ziggo (@Home) nog nooit gedoe gehad, altijd een stabiele verbinding.
Ik zou er een week voor uit trekkenquote:Op maandag 4 februari 2019 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond maar even alle SC's terug lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |