Sneu systeem, dat doe ik alleen als ik het nodig vind om er direct op te reageren.quote:
Ik zeg maar wat .. ik heb geen ideequote:Op maandag 4 februari 2019 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sneu systeem, dat doe ik alleen als ik het nodig vind om er direct op te reageren.
quote:Op maandag 4 februari 2019 19:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ah, jawel.
Ik ben meer een voorstander van weinig notes en veel posts. Dat laat zien dat je gewoon normaal kunt communiceren..
Wat jij wilt befquote:Op maandag 4 februari 2019 20:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Echte gangsters verzamelen notes
Hij zit op punten te azen.quote:
Als ik geen + punten kan krijgen dan ga ik voor de -punten.quote:
Daar kon je zeker een puntje aan zuigen.quote:
Ik heb mijn 7e bakkie bosvruchten thee van vandaag inmiddels geloof ik.. waarvan er 3 ijskoud waren geworden, dus had ik weggegooidquote:
Heb je een dekentje voor op de bank?quote:Op maandag 4 februari 2019 20:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb mijn 7e bakkie bosvruchten thee van vandaag inmiddels geloof ik.. waarvan er 3 ijskoud waren geworden, dus had ik weggegooid
Thee is zoiets waar je mij nooit blij mee kan maken.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb mijn 7e bakkie bosvruchten thee van vandaag inmiddels geloof ik.. waarvan er 3 ijskoud waren geworden, dus had ik weggegooid
Neequote:Op maandag 4 februari 2019 20:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je een dekentje voor op de bank?
quote:Op maandag 4 februari 2019 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit aan een lekker kopje Spicy Chai thee met een dekentje om en de kat daarop.
Een echte metroman, onze Recce.quote:Op maandag 4 februari 2019 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit aan een lekker kopje Spicy Chai thee met een dekentje om en de kat daarop.
20:50? vandaag?quote:Op maandag 4 februari 2019 20:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je om 20 50 jemand bij de parallel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |