Alsof je die nog niet genoeg kreegquote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:59 schreef Samzz het volgende:
Vanmiddag een compliment gehad om m'n kledingstijl. Leuke opsteker
.
hier nog 1. Hij is gwn fakequote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee ik ben niet prinsesserig genoeg voor hem.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:58 schreef Poes. het volgende:
Ik heb daar geen tijd/energie voor jongehhh![]()
Laarzen wel besteld, net een ander type, zonder het ''Converse'' logo. Wil geen gedoe met de douane.
Ga NU verder kijken
Ik las hetquote:
DM's openbaar makenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik las hetBeetje dm's openbaar maken
![]()
Aflevering 2 gehad, ik ging bijna janken bij de tandarts scène, m'n grootste nachtmerrie
Ik zit nu naar die man met het enorme bonk vethuidpiemel te kijken.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
DM's openbaar maken?
Ik ben bij aflevering 5. Heel veel borsten komen voorbij.
Jummie jummie.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zit nu naar die man met het enorme bonk vethuidpiemel te kijken.
Koekje er bij?
Jaaa ik zie veel dingen waarvan ik denk HOEquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
OMG en ik zie een paar tepels met enorme dikke zwarte haren er aan geplaktHOE DAN?!
Dikke gele pus, meer is het nietquote:
Dit is redelijk accuraatquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dikke gele pus, meer is het niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet echt niet welke smileys ik moet gebruiken bij dit programma
Ik plan alvast een ochtendje Netflix in voor morgenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:36 schreef Samzz het volgende:
Jezus aflevering 6 is wel t ergste tot nu toe.
Hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:50 schreef Poes. het volgende:
7600+ stappen vandaag, best genoach.
Morgen krijgt B hem om, ben zo benieuwd wat hij op een dag doet
Kind zit nooit stilquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kind zit nooit stilIk ben oprecht benieuwd
Woensdag is ook nog gymdag, dus hij kan m'n gemiddelde mooi omhoog schroeven
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:50 schreef Poes. het volgende:
7600+ stappen vandaag, best genoach.
Morgen krijgt B hem om, ben zo benieuwd wat hij op een dag doet
Meh. Wat heb je nu?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:02 schreef Vlindur het volgende:
Niet hier. Ik heb nieuwe pijnstillers en die moeten inwerken en nu ben ik stoneywoney
Buprenorfine. Zijn pleisters die een week lang werken. En het inwerken is klote. Voel me niet jofel en heb gisteren zelfs smiddags geslapen.quote:
Pfff dat is niet niks.. Beterschap!quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Buprenorfine. Zijn pleisters die een week lang werken. En het inwerken is klote. Voel me niet jofel en heb gisteren zelfs smiddags geslapen.
Gelukkig werkt de baas vandaag weer thuis, kan ik aant mooi weer op bed.
En mag nu 2 weken niet autorijden. Maar zoals ik me nu voel snap ik dat prima
Ja. Tramadol doet inmiddels niks meer nadat ik er aan verslaafd ben geweestquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:42 schreef Samzz het volgende:
Jezus dat is een heftige pijnstiller. Beterschap.
thnxquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Pfff dat is niet niks.. Beterschap!![]()
Als je ergens hulp bij nodig hebt roep je maar
Pas op dat je niet ook verslaafd raakt aan deze pijnstiller...quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja. Tramadol doet inmiddels niks meer nadat ik er aan verslaafd ben geweest![]()
Paracetamol, ibuprofen doet niks. Celecoxib, diclofenac ennoem het maar op doet ook niks.
Methadon deed het wel. Maar toen lag ik een maand doodziek in bed en ik weet van die hele maand niks meer. Dus die hoef ik ook niet meer
Getverquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Buprenorfine. Zijn pleisters die een week lang werken. En het inwerken is klote. Voel me niet jofel en heb gisteren zelfs smiddags geslapen.
Gelukkig werkt de baas vandaag weer thuis, kan ik aant mooi weer op bed.
En mag nu 2 weken niet autorijden. Maar zoals ik me nu voel snap ik dat prima
Ik had het al gelezen inderdaad.. Het is allemaal troep.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op dat je niet ook verslaafd raakt aan deze pijnstiller...
Wel enorm klote zeg.
Iewquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:58 schreef Poes. het volgende:
Ik ging net over m'n nek toen die harige poesmevrouw de dokter onderspoot met bloed
Wat zijn die Britten toch vies en harig, jakkes.
Dank je welquote:
Ik ga dat zo ook maar even kijken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:58 schreef Poes. het volgende:
Ik ging net over m'n nek toen die harige poesmevrouw de dokter onderspoot met bloed
Dat was de eigen schuld van de chirurgquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:58 schreef Poes. het volgende:
Heb je een sterke maag?quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dank je wel
[..]
Ik ga dat zo ook maar even kijken.
H kijkt Thomas, ik lig op de bank met de laptop, even een koptelefoon zoeken en go
Dan nogquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was de eigen schuld van de chirurg. Die raakte een bloedvat.
Ja man. Normaal kan ik alles hebben behalve ontstoken nagels en mensen die nagels uittrekkenquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb je een sterke maag?Het is echt te ranzig voor woorden allemaal.
Ohhh nou veel plezier ermeequote:Op woensdag 6 februari 2019 10:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja man. Normaal kan ik alles hebben behalve ontstoken nagels en mensen die nagels uittrekken![]()
![]()
Wat kijken julliequote:Op woensdag 6 februari 2019 10:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb je een sterke maag?Het is echt te ranzig voor woorden allemaal.
Hahaha dat heb ik zelf meegemaakt, tijdens een hittegolf ook nogquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:35 schreef Vlindur het volgende:
Man, wat zal dat stinken in die OK's met al die verbrande en verschroeide huid door die apparaten
Even wat injectables tussen het elkaar wegmeppen van de free samples door.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je je ook lekker kan laten fillen op de Huishoudbeurs
DAAROM kan ik er niet naar kijkenquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:13 schreef Vlindur het volgende:
omfg.
Een complete verbouwing aan je bakkes terwijl je gewoon bij bent. Waarom kan dat niet lekker onder een roesje![]()
Omgquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:09 schreef Poes. het volgende:
''I did the hard work, so now THEY have to finish it.''
Komt uit de mond van een vrouw die een gastric sleeve kreeg en nu operaties eist om haar overtollige huid weg te halen.
Welk ''hard work'' dumb dumb
Yeahhh that's more like it!quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:47 schreef Sarabi het volgende:
Net in ieder geval wel the hard work gedaankrachttraining
Vanavond nog een uur danstraining.
quote:
Was wel benieuwd, juf vond het ook een leuke actiequote:Op woensdag 6 februari 2019 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier 1001 stappen tot nu toe. Kantoorleef.
Keurigquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:36 schreef Sarabi het volgende:
6.500 hier, maar straks nog stofzuigen en daarna dansen dus komt goed.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:31 schreef Poes. het volgende:
Bill keek net even een stukje B.U.Bodies mee
Hij ging ook van ''euhhhhwww![]()
naar wááát
niet wegklikken! Wat doen ze??? Waarom laten ze dat zien???''
Free samples is wel gestopt in 2001 ofzo. Alles moet je Betalen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even wat injectables tussen het elkaar wegmeppen van de free samples door.
Yeah leuk, veel plezier!~quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vanavond weer onverwacht les geven
Jezus je moet al dertig euro betalen om überhaupt binnen te komenquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Free samples is wel gestopt in 2001 ofzo. Alles moet je Betalen.
Het is ook heel coolquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind het echt cool, dat buikdansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |