Ik heb ook geen ruimtequote:Op maandag 4 februari 2019 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Alweer sneeuw.
En volgens mij kan ik, als ik de ruimte zou hebben op de rekken, wel een was of drie draaien vandaag.
Buiten is geen geweldige optie helaas, alles is zwart (da's zonde in de zon) en ik heb last van hooikoorts, dus voor beddengoed is het ook niet écht handig.quote:Op maandag 4 februari 2019 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ruimte.
Dat is in de zomer fijner, lekker buiten.
Ah dat is niet fijnquote:Op maandag 4 februari 2019 14:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Druk
Ik bedoel ik heb m op hoor, maar tijdens afspraken door, heb er geen tijd voor genomen.
Wat een tof kleurtjequote:
Bahquote:Op maandag 4 februari 2019 18:22 schreef Poes. het volgende:
Leuk Samzz!
Wat een kutmiddagVriendin was zo slim geweest om nog iemand mee te nemen, three's a crowd dit dat. Omstebeurten werden ze ''buitengesloten'' en liepen ze te jammeren.
Gaan we niet weer doen
Nou lekker is datquote:Op maandag 4 februari 2019 18:22 schreef Poes. het volgende:
Leuk Samzz!
Wat een kutmiddagVriendin was zo slim geweest om nog iemand mee te nemen, three's a crowd dit dat. Omstebeurten werden ze ''buitengesloten'' en liepen ze te jammeren.
Gaan we niet weer doen
Dat werkt gewoon niet, vooral niet tussen jonge kinderenquote:Op maandag 4 februari 2019 18:45 schreef Samzz het volgende:
Thank you.
Hoezo kunnen ze niet met z'n drieën spelen dan?
Nou in dit geval de vriendinquote:Op maandag 4 februari 2019 19:03 schreef Samzz het volgende:
Kinderen zijn dom. Dat blijkt wel weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1967
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2019 19:50:38 ]
quote:Op maandag 4 februari 2019 19:49 schreef Poes. het volgende:
CtM al gekeken LP?Nope, compleet vergeten te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1967Morgen ff streamen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
Ik vind het zo gaaf dat alles zo ''modern'' wordt tov seizoen 1quote:Op maandag 4 februari 2019 19:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nope, compleet vergeten te kijkenMorgen ff streamen.
Haha ja, je ziet het veranderen.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind het zo gaaf dat alles zo ''modern'' wordt tov seizoen 1Leuk dat ze elk seizoen in een nieuw jaar laten plaatsvinden.
quote:Op maandag 4 februari 2019 20:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ga seizoen1aflevering1 eens even kijken nuJenny
Hahah jaquote:
Bernadette!quote:Op maandag 4 februari 2019 21:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah jaOok zo bizar om Sheila weer als Sister Charlotte te zien.
Oh ja hoe kom ik nou weer aan Charlotte danquote:
Klinkt wel lekker Britsquote:Op maandag 4 februari 2019 21:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh ja hoe kom ik nou weer aan Charlotte dan![]()
Hahah ja samequote:Op maandag 4 februari 2019 21:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker Brits![]()
Nu wil ik een rewatch
Stom jaquote:Op maandag 4 februari 2019 21:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar Netflix heeft maar 5 seizoenen online staan, moet ik de rest weer gaan streamen. Meh.
De helft vergeten zijn en dan net zo hard als de eerste keer zitten jankenquote:Op maandag 4 februari 2019 21:12 schreef LPFAN het volgende:
Ik was ook al van plan om terug te gaan kijken
Jaah, hopelijk komen ze nog een keer terugquote:Op maandag 4 februari 2019 21:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
De helft vergeten zijn en dan net zo hard als de eerste keer zitten janken
Ik wil Patsy en Delia weer zien, die zijn zo leuk samen
Patsy gaat Camilla Parker Bowles spelen in the Crownquote:Op maandag 4 februari 2019 21:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaah, hopelijk komen ze nog een keer terug
Hahah okequote:Op maandag 4 februari 2019 21:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
Patsy gaat Camilla Parker Bowles spelen in the Crown
Zeg datquote:Op maandag 4 februari 2019 21:20 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat een spúúúg lillik mens is dat toch#TeamDiana
Nu eerst maar eens op bed. Doei
Bah nee. Dat kon alleen omdat er al ergere royaltyschandalen waren geweestquote:Op maandag 4 februari 2019 22:32 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het wel erg romantisch dat Camilla en Charles uiteindelijk bij elkaar zijn gekomen
Maar dat betekent niet dat zij niet altijd al van elkaar gehouden hebben, toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 06:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Bah nee. Dat kon alleen omdat er al ergere royaltyschandalen waren geweest![]()
Ik hoop ook oprecht dat William de kroon straks overneemt, Charles kan er toch niks meer mee
Vast wel, maar de weg er naar toe was niet zo netjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 06:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat zij niet altijd al van elkaar gehouden hebben, toch?
En denk dat dat ook wel gaat gebeuren
Jammer!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 07:36 schreef Poes. het volgende:
Sarabi, wij hadden een heuse alpaca keuring dit weekend
https://www.waldnet.nl/wn(...)_Congrescentrum.html
Schijnt dat ze helemaal niet knuffelig zijn
Huh?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:18 schreef Poes. het volgende:
Word ik net gebeld door de dierenambulanceOnze herplaatste kater was ergens gevonden, en de ''nieuwe'' baasjes hebben de chip nooit veranderd.
Nu voel ik me stom en schuldig
Omdat m'n poezenmoederhart gelijk riep; breng maar hier.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:35 schreef Samzz het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom jij je dan stom en schuldig voelt?
Maar waarom breng maar hier? Daar is de eigenaar niet mee geholpen tochquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Omdat m'n poezenmoederhart gelijk riep; breng maar hier.
Maar dat kan natuurlijk niet.
Ik weet het niet.
Nee, maar ik heb dus géén idee waar we hem toentertijd hebben heengebracht!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar waarom breng maar hier? Daar is de eigenaar niet mee geholpen toch?
Maar dat is jouw verantwoordelijkheid toch niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dus géén idee waar we hem toentertijd hebben heengebracht!En ze hebben alleen mijn (oude) gegevens, dus nu weten ze niet waar hij heen moet.
Huh. Wat is dat dan voor iets idioots.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:47 schreef Poes. het volgende:
Haha mijn ex belde meDie had in eerste instantie geen idee over wie ze het hadden, mijn poezenhart is groter
![]()
Maar goed, het probleem is dat wij nu voor de kosten opdraaien. Want; onze naam staat op de chip. Dat is wel even een dingetje..
Is toch heel logisch? Daarvoor moeten ze gechipt worden, zodat eventuele kosten op de baasjes kunnen worden verhaald.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh. Wat is dat dan voor iets idioots.
Ja, mits je ook daadwerkelijk de zorg draagt voor dat dier. Je kunt toch aantonen dat je er al vijf jaar niet meer voor zorgt?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Is toch heel logisch? Daarvoor moeten ze gechipt worden, zodat eventuele kosten op de baasjes kunnen worden verhaald.
Ja oké, dat zijn we al ruim 5 jaar niet meer, maar WIJ hebben ook geen idee waar hij nu hoort te wonen. Dus, we zijn verantwoordelijk..
Ex belt nu terug, ben benieuwd wat ze gaan doen..
Nee dat weten we dus niet meer. Hebben ook geen contactgegevens.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar... Je/je ex weet toch nog wel waar je hem in eerste instantie heen hebt gebracht?
Hoe dan? We weten niks van de huidige baasjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mits je ook daadwerkelijk de zorg draagt voor dat dier. Je kunt toch aantonen dat je er al vijf jaar niet meer voor zorgt?
Ex zei dat ze hem naar Drachten gingen brengen, asiel. Wie weet sturen ze vanuit daar wel een oproep en kunnen de baasjes hem vinden, mochten ze hem uberhaupt missen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja. Dan is het pech, vrees ik.
Zonder bewijs dat kat niet meer van jullie is, kan je hoog en laag springen denk ik.
Dat hoeft ook niet. Je kunt toch aantonen dat JIJ al jaren geen zorg meer draagt voor t dier?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe dan? We weten niks van de huidige baasjes.
Wat een ellende
Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Je kunt toch aantonen dat JIJ al jaren geen zorg meer draagt voor t dier?
Yeahh fijn! Ik ook. Nu lekker aan de proteīne chocomelkquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Lekker gesportnog wel wat spierpijn van gisteren maar verder ging het goed
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:19 schreef Poes. het volgende:
https://www.dierenbescher(...)en/katten/dier/56427
Hij leeft wel, maar staat zo sneuquote:
Wat staat dat er raar dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hij leeft wel, maar staat zo sneu
Was m'n eerste eigen poesje, lang gedacht dat het een meisje was en we noemen hem nog steeds zij/haar/Marina
Hij/zijquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hij leeft wel, maar staat zo sneu
Was m'n eerste eigen poesje, lang gedacht dat het een meisje was en we noemen hem nog steeds zij/haar/Marina
Ik zal kijken of ik nog een kittenfoto heb, denk het haast niet.. vorige laptop is gecrashed en raakte toen al m'n foto's kwijtquote:
Nee geloof ik ook niet ;pquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ze is vanmorgen opgehaald en naar het asiel gebracht, dus die's niet zomaar dood
Balenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik nog een kittenfoto heb, denk het haast niet.. vorige laptop is gecrashed en raakte toen al m'n foto's kwijt
Dit ja.quote:
Nou dat doet dus pijnquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar poez ziet er niet uit alsof 'ie het naar z'n zin heeft nee.
Komt ook omdat hij er net is. Dan zijn ze altijd behoorlijk angstig eerst. Maar is sowieso niet leuk dat hij er zit.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou dat doet dus pijn![]()
Typisch wel dat ex mij gelijk belde, naar z'n kind kijkt ie niet om maar een poes van 5 jaar terug is een overleg waard
Geen dierenarts rekeningen van kat, geen entingboekje, geen uitgaven aan voer, zoiets.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:18 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je?
Ik kan er even niet met m'n hoofd bij hoe je zoiets kunt bewijzen.. Help me out
[..]
Yeahh fijn! Ik ook. Nu lekker aan de proteīne chocomelk
Ja maar dat kunnen we toch gewoon weggooien?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen dierenarts rekeningen van kat, geen entingboekje, geen uitgaven aan voer, zoiets.
Ja kan. Maar je kunt t wel aangeven. Neem aan dat die kat ook niet meer bij de dierenarts onder jullie naam staat.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar dat kunnen we toch gewoon weggooien?
Even uit het oogpunt gezien van de dierenambulance hč. Het is makkelijker te bewijzen dat hij wél van ons is/was dan niet![]()
Ex en ik hebben beide een poes, dus dat gaat ook niet op. Het is gewoon kut dat die chip niet is overgezet en dat wij niet meer weten waar hij heen is gegaan. Heb nog gezocht in Messenger, maar het staat er niet meer in.
Ik mag hopen van nietquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kan. Maar je kunt t wel aangeven. Neem aan dat die kat ook niet meer bij de dierenarts onder jullie naam staat.
Oh, die gaan er niet meer om komen dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet
Ik heb serieus geen idee. Het ging mis, kat mocht naar een boerderij bij andere semi-verwilderde katten en dat was dat. Na een paar weken om een update gevraagd, alles ging goed, einde verhaal.
Ja maar we zijn ruim 5 jaar verder, ik ga er van uit dat hij al die tijd daar gewoon gewoond heeft.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die gaan er niet meer om komen dan.
Dat is nog niet zeker natuurlijk, ex zou er achteraan. Wacht nog op een update.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:39 schreef Samzz het volgende:
Wel zuur. Nog even kunnen dokken voor een beest dat al jaren niet meer van jou is.
Ja, maar ik ken dat soort boerderijen. Die geven over het algemeen niet om een kat meer of minder. En ze gaan zeker niet betalen om er een op te halen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar we zijn ruim 5 jaar verder, ik ga er van uit dat hij al die tijd daar gewoon gewoond heeft.
Ja nou die indruk kreeg ik toen niet.. gezin met kinderen, mooi stukje land om het huis.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken dat soort boerderijen. Die geven over het algemeen niet om een kat meer of minder. En ze gaan zeker niet betalen om er een op te halen.
Ja dat zegt helaas niet veel. Misschien is de kat daar ook niet gebleven. Who knows.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja nou die indruk kreeg ik toen niet.. gezin met kinderen, mooi stukje land om het huis.
Meh, wat moet ik hier nou mee
Daar komen we dus nooit meer achter.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat zegt helaas niet veel. Misschien is de kat daar ook niet gebleven. Who knows.
Ze ziet er iig wel goed uit.quote:
Ja maar ook heel sneuquote:
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar ook heel sneu![]()
Staat ook al op FB, wordt gedeeld, dus hopelijk laten die mensen wat van zich horen.
Ik wacht verder maar even af..quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja dat wel.Hopelijk zien ze het inderdaad!
Ja meer kun je niet doen. Veel plezier bij de Actionquote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik wacht verder maar even af..
Zal eerst even naar de Action, afleiding zoeken
Lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:18 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
Yeahh fijn! Ik ook. Nu lekker aan de proteīne chocomelk
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:02 schreef Poes. het volgende:
Jawel hč![]()
Zo, 40 euro lichter![]()
Maar kan de komende tijd weer vooruit!
Stom!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:03 schreef LPFAN het volgende:
#wachtenduurtlang Weer geen brief vandaag
Nee heeft geen zinquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Stom!![]()
Kun je niet stiekem even bellen?
Haha ja.quote:
Waaromquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:57 schreef PrisTheShiz het volgende:
vanaf vandaag werk ik twee weken halve dagen
Iewlquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Waarom?
Ik keek net Butched up Bodies, damn dat was vies![]()
Staat op Netflix, docu serie over misvormingen na mislukte plastische chirurgie.
Oooh dat is een leuke seriequote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Ik be eindelijk begonnen aan Chilling Adventures of Sabrina.
Is een stuk darker dan ik had verwacht.
Over 2 maanden komen er weer nieuwe als het goed is.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh dat is een leuke serie.
Ik heb alles al gezien.
Iiieeeewl. Klinkt wel als goed leedvermaakquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vrouw met fillers in d'r gezicht, spoot er uit als dikke gele pus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh yesquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Over 2 maanden komen er weer nieuwe als het goed is.
Ik kan m niet vindenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Waarom?
Staat op Netflix, docu serie over misvormingen na mislukte plastische chirurgie.
Ik heb niet zo'n sterke maag. Kwam ook nog een harige vagijn in beeldquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iiieeeewl. Klinkt wel als goed leedvermaak?
Ben nu aan t kijken. Interessant wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n sterke maag. Kwam ook nog een harige vagijn in beeld![]()
Maar vanavond kijken we gewoon verder hoor
Botched idd.
Die ene poesmevrouw had beter haar hoofd onder handen kunnen nemenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben nu aan t kijken. Interessant wel.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Die ene poesmevrouw had beter haar hoofd onder handen kunnen nemen![]()
BrittenBah.
Ik kan echt niet tegen dag soort programma'squote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n sterke maag. Kwam ook nog een harige vagijn in beeld![]()
Maar vanavond kijken we gewoon verder hoor
Botched idd.
Vooral ook NIET kijken, ze blurren werkelijk waar NIKSquote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen dag soort programma's
Nice....quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vooral ook NIET kijken, ze blurren werkelijk waar NIKS
Zijn iets van 10 afleveringen, dus succes ermeequote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet blurren is wel een pré bij dat soort programma's. Ik kijk voor de walgelijke dingen, niet voor de sukkels die er mee lopen.
Goeie voor donderdagavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu zie ik Braddie voor mequote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:14 schreef Samzz het volgende:
Ben nu aflevering 2 aan het kijken. Moobs.
Oh hoe ver ben je?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nu zie ik Braddie voor me
Niet spoileren vanaf nu hoor, ik wil alles ook nog kijken
Wat heb jij toch voor braadslee obsessie?!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nu zie ik Braddie voor me
Niet spoileren vanaf nu hoor, ik wil alles ook nog kijken
Volg je Poes overal?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat heb jij toch voor braadslee obsessie?!
Hmm ook eens in mijn lijst zetten ;pquote:
Ja dit is ook wel wat voor jou, lekker gruwelenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hmm ook eens in mijn lijst zetten ;p
Wat hebben jullie allemaal een rare smaakquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hmm ook eens in mijn lijst zetten ;p
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja dit is ook wel wat voor jou, lekker gruwelen![]()
![]()
![]()
Ik sowiesoquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal een rare smaak
Aapjes kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal een rare smaak
Leukste wat er isquote:
Ja maar die programma's die jij kijkt hč, daar word ik dan weer zķ boos vanquote:
Ik ben een ransbak.quote:
Hahahquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar die programma's die jij kijkt hč, daar word ik dan weer zķ boos vanDeurwaarders, dubbeltje op z'n kant etc. Is ķķk aapjes kijken, maar niet goed voor m'n bloeddruk
![]()
Vier handen op één buik is dan wel weer geweldig
Kijk daar hou ik dan wel weer vanquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vier handen op één buik is dan wel weer geweldig
Ik zag het....Maar ik loop nog een seizoen achter volgens mijquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:34 schreef Poes. het volgende:
Ohhh Sarabi, wist je dat Sister Wives weer is begonnen op TLC? Elke woensdag
Ik ben bij, heb in het midden her en der wat gemist, vorig seizoen wel in z'n geheel meegekregen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zag het....Maar ik loop nog een seizoen achter volgens mij
Moet eigenlijk online eens gaan zoeken
Omdat ik doodmoe ben.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 16:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Waarom?
Dat kan met onze tv aanbieder nietquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben bij, heb in het midden her en der wat gemist, vorig seizoen wel in z'n geheel meegekregen.
Nu gewoon op donderdag via ''vanaf het begin bekijken'' op de tv, reclames doorspoelen!
Zoquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:39 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Omdat ik doodmoe ben.
Moe van:
Slaapapneu
Adhd
Migraine aanvallen (5st in december)
En nog een ooroperatie eroverheen (met bijbehorende narcose)
Plus schildklier werkt te traag, ben goed ingesteld maar toch nog moe.
Het is op. Ik trek het gewoon niet en ik was net weer een week up and running na de operatie
Stom.. Opnemen kan ik volgens mij ook niet, maar kan wel bij best veel zenders dingen terugkijken. En bij de meeste de reclame's doorspoelen, ideaalquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat kan met onze tv aanbieder nietook niet opnemen op tlc
Adhd, geen rem.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zo![]()
Waarom zit je niet (langer) in de ziektewet dan?
Ja maar daar kun jij niks aan doenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:45 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Adhd, geen rem.
Nu remt de huisarts gelukkig.
Ik heb me huilend ziekgemeld 50% omdat ik het zo erg vind om ziek te zijn.
Nee en het toont ook gelijk hoe erg ik het vind.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:49 schreef LPFAN het volgende:
Je gezondheid is het allerbelangrijkste Pris
Supervetquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:50 schreef Poes. het volgende:
Sterkte
Ik wil deze
https://nl.aliexpress.com(...)aa3a-e09bbeb54bcf-15
Ik wou ze ''vroeger'' al, van de Large of Attitude, maar 100 euro dit dat...quote:
Kan je geen referentie vinden op internet?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik wou ze ''vroeger'' al, van de Large of Attitude, maar 100 euro dit dat...
Ik ga er even over nadenken, ben zo bang dat ze klein uitvallen.
Oh die zijn gaaf jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 17:50 schreef Poes. het volgende:
Sterkte
Ik wil deze
https://nl.aliexpress.com(...)aa3a-e09bbeb54bcf-15
Reviews genoeg, maar je weet het gewoon nooit..quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:02 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Kan je geen referentie vinden op internet?
Even Pleaserr DM'en ze te kopen voor je. Die geilt daarop.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Reviews genoeg, maar je weet het gewoon nooit..
Ben wel echt toe aan nieuwe lange laarzen, die andere zijn echt op aan het raken.
Het moet lente worden, dan kunnen m'n ballerina's weer aan
Nee ik ben niet prinsesserig genoeg voor hem.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even Pleaserr DM'en ze te kopen voor je. Die geilt daarop.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee ik ben niet prinsesserig genoeg voor hem.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even Pleaserr DM'en ze te kopen voor je. Die geilt daarop.
Zo erg? ;pquote:
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:58 schreef Poes. het volgende:
Ik heb daar geen tijd/energie voor jongehhh![]()
Laarzen wel besteld, net een ander type, zonder het ''Converse'' logo. Wil geen gedoe met de douane.
Ga NU verder kijken
quote:
Alsof je die nog niet genoeg kreegquote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:59 schreef Samzz het volgende:
Vanmiddag een compliment gehad om m'n kledingstijl. Leuke opsteker
.
hier nog 1. Hij is gwn fakequote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee ik ben niet prinsesserig genoeg voor hem.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 18:58 schreef Poes. het volgende:
Ik heb daar geen tijd/energie voor jongehhh![]()
Laarzen wel besteld, net een ander type, zonder het ''Converse'' logo. Wil geen gedoe met de douane.
Ga NU verder kijken
Ik las hetquote:
DM's openbaar makenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik las hetBeetje dm's openbaar maken
![]()
Aflevering 2 gehad, ik ging bijna janken bij de tandarts scčne, m'n grootste nachtmerrie
Ik zit nu naar die man met het enorme bonk vethuidpiemel te kijken.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
DM's openbaar maken?
Ik ben bij aflevering 5. Heel veel borsten komen voorbij.
Jummie jummie.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zit nu naar die man met het enorme bonk vethuidpiemel te kijken.
Koekje er bij?
Jaaa ik zie veel dingen waarvan ik denk HOEquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
OMG en ik zie een paar tepels met enorme dikke zwarte haren er aan geplaktHOE DAN?!
Dikke gele pus, meer is het nietquote:
Dit is redelijk accuraatquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dikke gele pus, meer is het niet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet echt niet welke smileys ik moet gebruiken bij dit programma
Ik plan alvast een ochtendje Netflix in voor morgenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:36 schreef Samzz het volgende:
Jezus aflevering 6 is wel t ergste tot nu toe.
Hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:50 schreef Poes. het volgende:
7600+ stappen vandaag, best genoach.
Morgen krijgt B hem om, ben zo benieuwd wat hij op een dag doet
Kind zit nooit stilquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kind zit nooit stilIk ben oprecht benieuwd
Woensdag is ook nog gymdag, dus hij kan m'n gemiddelde mooi omhoog schroeven
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:50 schreef Poes. het volgende:
7600+ stappen vandaag, best genoach.
Morgen krijgt B hem om, ben zo benieuwd wat hij op een dag doet
Meh. Wat heb je nu?quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:02 schreef Vlindur het volgende:
Niet hier. Ik heb nieuwe pijnstillers en die moeten inwerken en nu ben ik stoneywoney
Buprenorfine. Zijn pleisters die een week lang werken. En het inwerken is klote. Voel me niet jofel en heb gisteren zelfs smiddags geslapen.quote:
Pfff dat is niet niks.. Beterschap!quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Buprenorfine. Zijn pleisters die een week lang werken. En het inwerken is klote. Voel me niet jofel en heb gisteren zelfs smiddags geslapen.
Gelukkig werkt de baas vandaag weer thuis, kan ik aant mooi weer op bed.
En mag nu 2 weken niet autorijden. Maar zoals ik me nu voel snap ik dat prima
Ja. Tramadol doet inmiddels niks meer nadat ik er aan verslaafd ben geweestquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:42 schreef Samzz het volgende:
Jezus dat is een heftige pijnstiller. Beterschap.
thnxquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Pfff dat is niet niks.. Beterschap!![]()
Als je ergens hulp bij nodig hebt roep je maar
Pas op dat je niet ook verslaafd raakt aan deze pijnstiller...quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja. Tramadol doet inmiddels niks meer nadat ik er aan verslaafd ben geweest![]()
Paracetamol, ibuprofen doet niks. Celecoxib, diclofenac ennoem het maar op doet ook niks.
Methadon deed het wel. Maar toen lag ik een maand doodziek in bed en ik weet van die hele maand niks meer. Dus die hoef ik ook niet meer
Getverquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Buprenorfine. Zijn pleisters die een week lang werken. En het inwerken is klote. Voel me niet jofel en heb gisteren zelfs smiddags geslapen.
Gelukkig werkt de baas vandaag weer thuis, kan ik aant mooi weer op bed.
En mag nu 2 weken niet autorijden. Maar zoals ik me nu voel snap ik dat prima
Ik had het al gelezen inderdaad.. Het is allemaal troep.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas op dat je niet ook verslaafd raakt aan deze pijnstiller...
Wel enorm klote zeg.
Iewquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:58 schreef Poes. het volgende:
Ik ging net over m'n nek toen die harige poesmevrouw de dokter onderspoot met bloed
Wat zijn die Britten toch vies en harig, jakkes.
Dank je welquote:
Ik ga dat zo ook maar even kijken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 09:58 schreef Poes. het volgende:
Ik ging net over m'n nek toen die harige poesmevrouw de dokter onderspoot met bloed
Dat was de eigen schuld van de chirurgquote:Op woensdag 6 februari 2019 09:58 schreef Poes. het volgende:
Heb je een sterke maag?quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dank je wel
[..]
Ik ga dat zo ook maar even kijken.
H kijkt Thomas, ik lig op de bank met de laptop, even een koptelefoon zoeken en go
Dan nogquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was de eigen schuld van de chirurg. Die raakte een bloedvat.
Ja man. Normaal kan ik alles hebben behalve ontstoken nagels en mensen die nagels uittrekkenquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb je een sterke maag?Het is echt te ranzig voor woorden allemaal.
quote:
Ohhh nou veel plezier ermeequote:Op woensdag 6 februari 2019 10:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja man. Normaal kan ik alles hebben behalve ontstoken nagels en mensen die nagels uittrekken![]()
![]()
Thanks!quote:
Wat kijken julliequote:Op woensdag 6 februari 2019 10:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb je een sterke maag?Het is echt te ranzig voor woorden allemaal.
Hahaha dat heb ik zelf meegemaakt, tijdens een hittegolf ook nogquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:35 schreef Vlindur het volgende:
Man, wat zal dat stinken in die OK's met al die verbrande en verschroeide huid door die apparaten
Even wat injectables tussen het elkaar wegmeppen van de free samples door.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je je ook lekker kan laten fillen op de Huishoudbeurs
DAAROM kan ik er niet naar kijkenquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:13 schreef Vlindur het volgende:
omfg.
Een complete verbouwing aan je bakkes terwijl je gewoon bij bent. Waarom kan dat niet lekker onder een roesje![]()
Omgquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:09 schreef Poes. het volgende:
''I did the hard work, so now THEY have to finish it.''
Komt uit de mond van een vrouw die een gastric sleeve kreeg en nu operaties eist om haar overtollige huid weg te halen.
Welk ''hard work'' dumb dumb
Yeahhh that's more like it!quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:47 schreef Sarabi het volgende:
Net in ieder geval wel the hard work gedaankrachttraining
Vanavond nog een uur danstraining.
quote:
Was wel benieuwd, juf vond het ook een leuke actiequote:Op woensdag 6 februari 2019 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier 1001 stappen tot nu toe. Kantoorleef.
Keurigquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:36 schreef Sarabi het volgende:
6.500 hier, maar straks nog stofzuigen en daarna dansen dus komt goed.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:31 schreef Poes. het volgende:
Bill keek net even een stukje B.U.Bodies mee
Hij ging ook van ''euhhhhwww![]()
naar wááát
niet wegklikken! Wat doen ze??? Waarom laten ze dat zien???''
Free samples is wel gestopt in 2001 ofzo. Alles moet je Betalen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even wat injectables tussen het elkaar wegmeppen van de free samples door.
Yeah leuk, veel plezier!~quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vanavond weer onverwacht les geven
Jezus je moet al dertig euro betalen om überhaupt binnen te komenquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:24 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Free samples is wel gestopt in 2001 ofzo. Alles moet je Betalen.
Het is ook heel coolquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind het echt cool, dat buikdansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |