Man man manquote:Op maandag 4 februari 2019 00:00 schreef Recce het volgende:
Onze grote vriend ziet er weer gezond uit:
[ afbeelding ]
wifi en 4G zijn 2 verschillende communicatie protocollen en werken dus langs elkaar heen niet met elkaar .. de camera kan alleen wifi contact maken met je telefoon, . Dat het langszaam werkt kan liggen aan het feit dat je mobiel bv geen Wifi verbinding met een netwerk heeft ...quote:Op zondag 3 februari 2019 23:58 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ga komende week wel eens terug naar de fotowinkel, die wilden sws foto's zien graag, het is best een nieuw toestel, en dan kan ik wat gerichter vragen stellen.
Wintersport geweest?quote:
quote:Op maandag 4 februari 2019 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
wifi en 4G zijn 2 verschillende communicatie protocollen en werken dus langs elkaar heen niet met elkaar .. de camera kan alleen wifi contact maken met je telefoon, . Dat het langszaam werkt kan liggen aan het feit dat je mobiel bv geen Wifi verbinding met een netwerk heeft ...
Volledig losgezogen (is dat een woord?) van de realiteit.quote:Op maandag 4 februari 2019 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Official White House statement on all this: "he has good genes"
Ik zet hem bij nekvelleraar.quote:Op maandag 4 februari 2019 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volledig losgezogen (is dat een woord?) van de realiteit.
Bedoelde je misschien losgeslagen? En het is zo overduidelijk onzin dat ik niet weet of je hier nu om moet lachen of niet.quote:Op maandag 4 februari 2019 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volledig losgezogen (is dat een woord?) van de realiteit.
Trusten GD.quote:
Het lachen blijft je vergaan omdat het wel gaat om één van de machtigste, zo niet dé machtigste, man op aarde.quote:Op maandag 4 februari 2019 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Bedoelde je misschien losgeslagen? En het is zo overduidelijk onzin dat ik niet weet of je hier nu om moet lachen of niet.
Waarom kunnen we gewoon niet zeggen dat we de boel gewoon afblazen? Brexit ... was even leuk, maar toch niet zo'n goed idee.quote:
Ik snap niet waarom z'n staf meegaat in de waanzin. Die kan het toch gewoon bij de feiten houden? "Good genes".quote:Op maandag 4 februari 2019 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lachen blijft je vergaan omdat het wel gaat om één van de machtigste, zo niet dé machtigste, man op aarde.
Zou een tweede referendum helpen? Je kunt natuurlijk moeilijk de uitslag van een referendum naast je neerleggen, dus zonder nieuw referendum de Brexit afblazen lijkt me niet zo'n fraaie oplossing. Een tweede referendum heeft dan weer als nadeel dat je in het vervolg nooit klaar bent na één referendum.quote:Op maandag 4 februari 2019 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom kunnen we gewoon niet zeggen dat we de boel gewoon afblazen? Brexit ... was even leuk, maar toch niet zo'n goed idee.
Uiteindelijk blijven er alleen maar hielenlikkers over in zijn directe omgeving. Het blokkeren van de grootste stupiditeiten komt bij steeds minder mensen te liggen en waarschijnlijk op lagere niveaus.quote:Op maandag 4 februari 2019 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom z'n staf meegaat in de waanzin. Die kan het toch gewoon bij de feiten houden? "Good genes".
Ja, dat laatste zei je al eerder. Maar niemand, echt niemand, kan toch nu nog beweren dat een Brexit een goed idee zou zijn? Daar gaat toch nooit meer een referendum over zijn als ze het nu afblazen?quote:[..]
Zou een tweede referendum helpen? Je kunt natuurlijk moeilijk de uitslag van een referendum naast je neerleggen, dus zonder nieuw referendum de Brexit afblazen lijkt me niet zo'n fraaie oplossing. Een tweede referendum heeft dan weer als nadeel dat je in het vervolg nooit klaar bent na één referendum.
Was er nog een fly by met straaljagers etc.?quote:Op maandag 4 februari 2019 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh dit is het volkslied nietik dacht al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |