SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel speelplezier.
[ Bericht 1% gewijzigd door Flippiee op 07-02-2019 19:45:47 ]
Ik had volgens mij niks door daarquote:Op zondag 3 februari 2019 23:16 schreef I. het volgende:
TROUWENS:
Richten met SHIFT is wel echt een aanrader.Niet iedereen heeft dat direct door.
Was ik maar hooiquote:
Arme man.quote:Op maandag 4 februari 2019 00:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
So it seems.
Hij kan helaas de chat nog niet vinden van het spel.
Met de Game ID code die eerder gedropt werd krijg ik de melding dat die ID niet meer bestaat.quote:
Dit is het huidige spel!!quote:Op zondag 3 februari 2019 23:23 schreef moemoe het volgende:
Weer even een andere map uitproberen.
https://shellshock.io/#4tyexl
raar?quote:Op maandag 4 februari 2019 00:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met de Game ID code die eerder gedropt werd krijg ik de melding dat die ID niet meer bestaat.
Jij had anders een streak van 7...quote:Op maandag 4 februari 2019 00:27 schreef DerRabbit het volgende:
Ik stop ermee, jullie zijn te goed.
Nu echt mijn nest in
Ah, er is een chat.quote:Op maandag 4 februari 2019 00:23 schreef I. het volgende:
[..]!
Maarrehh, jij moet die chat even vinden
Ik begrijp nog niet alles volgens mijquote:Op maandag 4 februari 2019 02:37 schreef moemoe het volgende:
En we zijn gestopt met spelen. Vooral I. vindt dit erg fijn.
[ afbeelding ]
Het is vooral fijn als je instellingen goed staan, dan kun je ook makkelijker bewegen etcquote:Op maandag 4 februari 2019 02:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik begrijp nog niet alles volgens mij
quote:Op maandag 4 februari 2019 02:37 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]
Op t begin schoot ik iedereen overhoop, maar daarna merkte ik dat anderen gerichter schoten dan ik. En ik weet niet hoe. Shift?quote:Op maandag 4 februari 2019 02:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is vooral fijn als je instellingen goed staan, dan kun je ook makkelijker bewegen etc.
Of wat was er lastig voor jou?
quote:Op maandag 4 februari 2019 02:37 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaquote:Op maandag 4 februari 2019 02:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Op t begin schoot ik iedereen overhoop, maar daarna merkte ik dat anderen gerichter schoten dan ik. En ik weet niet hoe. Shift?
ik ben alvast even aan het inkomenquote:Op maandag 4 februari 2019 20:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doen.
[..]
Ja, lijkt mij wel leuk.
Ik kan na 21.30 uur ongeveer.
Als je met de muis klikt zou ik sowieso die controls even veranderen. Rechtermuisknop richten en links schietenquote:Op maandag 4 februari 2019 02:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Op t begin schoot ik iedereen overhoop, maar daarna merkte ik dat anderen gerichter schoten dan ik. En ik weet niet hoe. Shift?
Moet je even naar instellingen gaan, ik weet niet wat de sneltoets is. Kan je allemaal instellenquote:
ah ja E, jouw spel werkt niet meer en ik kan geen spel aanmakenquote:Op maandag 4 februari 2019 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet je even naar instellingen gaan, ik weet niet wat de sneltoets is. Kan je allemaal instellen
Ik ga er NU een aanmakenquote:Op maandag 4 februari 2019 21:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
ah ja E, jouw spel werkt niet meer en ik kan geen spel aanmaken
https://shellshock.io/#41zgblquote:Op maandag 4 februari 2019 21:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Pas maar op, hij kan niet zo goed tegen z'n verlies.quote:Op maandag 4 februari 2019 21:20 schreef timmmmm het volgende:
En ik maar denken dat Fokker zich geshredderd had
On My way!quote:Op maandag 4 februari 2019 22:07 schreef phoenyx het volgende:
Hey beste mensen (moemoe) zin om te joinen?
Ja het hielp ook wel dat ik te horen kreeg dat ik een close range wapen had die ik kon gebruiken ;pquote:Op maandag 4 februari 2019 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt je skills wel verbeterd in de tussentijd.
* DerRabbit duwt snel laatste hand met chips naar binnenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
We gaan nu met teams tot wie het eerst 10 kills heeft.
Dat is geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
Het was me een waar genoegen dames en heren
Waarom is in hemelsnaam shift richtenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb het wel even gespeeld, maar bak er niets van.
ja, dat was dus 1 van de dingen ja. Misschien straks ook gewoon eens met een echte muis proberenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom is in hemelsnaam shift richten![]()
waarom niet gewoon rechtermuisknop zoals in elke shooter
![]()
![]()
Je kunt dat wijzigen bij de instellingenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom is in hemelsnaam shift richten![]()
waarom niet gewoon rechtermuisknop zoals in elke shooter
![]()
![]()
Je doet het nu met trackpad?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:56 schreef devzero het volgende:
[..]
ja, dat was dus 1 van de dingen ja. Misschien straks ook gewoon eens met een echte muis proberen
oh wow super slimquote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:57 schreef moemoe het volgende:
En de scroll van mijn muis gebruik ik om van wapen te kunnen wisselen.
Ik zag het idd !!!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt dat wijzigen bij de instellingen.
Ik heb zelf ook ingesteld dat ik met de rechtermuisknop kan richten.
Yes zoals in elke shooterquote:Op dinsdag 5 februari 2019 02:57 schreef moemoe het volgende:
En de scroll van mijn muis gebruik ik om van wapen te kunnen wisselen.
Je 17 cm ?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 03:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
als je nog even wacht haha
ben net weer iets anders gestart
Jawel johquote:Op dinsdag 5 februari 2019 03:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een shooter gespeeld?
Doe granaat op G
Hoe lang ongeveer?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 03:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
als je nog even wacht haha
ben net weer iets anders gestart
Je kunt inderdaad in teams spelen: dan ben je blauw of rood en zie je dat heel duidelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 03:02 schreef Geerd het volgende:
Hoe weet je wie bij wie hoort eigenlijk ?
Ik kan wel even een proefpotje hosten?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 03:02 schreef Geerd het volgende:
Hoe weet je wie bij wie hoort eigenlijk ?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 03:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan wel even een proefpotje hosten?
Dan kun je even uitproberen en alles.
Ik weet niet of een muis binnen handbereik is, maar jij bent natuurlijk ook welkom bij het proefpotje...quote:
Ff een jagermeistertje ingeschonken en een pils gepaktquote:Op dinsdag 5 februari 2019 03:07 schreef moemoe het volgende:
Even thee pakken en alles, geef me 5 minuten.
Niet zo gek natuurlijk als je over de kogels heen kun springen bijnaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 03:13 schreef devzero het volgende:
met muis al iets beter, maar ik dien een beetje als kanon voer
Wel!quote:
Dit is way too addictive op dit tijdstip..quote:
Doenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:23 schreef I. het volgende:
[..]
Moet wel eerst even douchen en eten en bijkomen () maar daarna kan ik wel aansluiten.
That's the spirit.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik pak de muis van mijn computer boven wel
Cool, deel je de link dan hier?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:39 schreef Driepink het volgende:
Ik start zo wel een potje, kan ik even oefenen
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2019 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap er tot nu toe geen reet van, maar tvp
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2019 21:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
Kom spelen dan!quote:
Nahw, ik sluit alles af behalve internet hiervoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 19:51 schreef Driepink het volgende:
Nou, dit spel is niets voor mij.
Ik lag als een malle op de laptop, dus ik doe niet mee![]()
Word er alleen maar zwaar chagrijnig van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:03 schreef timmmmm het volgende:
GGMM is niet zo goed in dit spelkoekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
We zitten in hetzelfde team Scrummie!quote:
Sorry! This game ID is eitherquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:21 schreef moemoe het volgende:
Nieuwe map weer: https://shellshock.io/#4ao7jw
Ik ben even wat anders doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry! This game ID is either
invalid, or no longer exists.
Ik ben ook even 5 minuten weg om een fles wijn te pakkenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben even wat anders doen.
Misschien dat I. en DerRabbit nog een potje willen.
De laatste map was ook niet zo heel leuk, daarom was het vrij kort.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ook even 5 minuten weg om een fles wijn te pakken
Nou heb ik even mazzel dat je me niet kan schieten ;pquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, er wordt nu (nog) niet gespeeld.
En ik was er niet natuurlijk, een akelig gemisquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
De laatste map was ook niet zo heel leuk, daarom was het vrij kort.
sowiesoquote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ik was er niet natuurlijk, een akelig gemis
KOM DANQQ!!!!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 23:57 schreef phoenyx het volgende:
Of iedereen is te bang om tegen ons te spelen tim
JIj bent vroeg wakkerquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer zelf een potje te beginnen.
ToTquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:17 schreef ToT het volgende:
Welke homo is Bakjekwark?Of is dat niet iemand van hier? (Zat Free For All te spelen)
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2019 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap er tot nu toe geen reet van, maar tvp
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2019 21:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
Weer een nieuw potjequote:
Geinig spel!quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
ToT.
Und? Hoe is het je bevallen?
Geen idee of het iemand van het forum was. Ik heb hier in ieder geval geen uitnodiging voorbij zien komen.
Vooral als moemoe meedoet toch een beetje spelen met moemoe grrrquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Geinig spel!
Ik speel amper games meer, alleen wat simpels op m'n mobieltje, maar dit is wel leuk!
Als je inlogt zie je dit in het beginscherm:quote:
Ja he?quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Geinig spel!
Ik speel amper games meer, alleen wat simpels op m'n mobieltje, maar dit is wel leuk!
quote:
Deze.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Weer een nieuw potje.
https://shellshock.io/#487j7w
Weird....ik kwam er wel in en er was blijkbaar nog 1 persoon aanwezig daar, maar ik heb overal gezocht en kon 'm nergens vinden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Really
Ik krijg een melding dat dat potje niet meer bestaat.
Oh, vaag.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Weird....ik kwam er wel in en er was blijkbaar nog 1 persoon aanwezig daar, maar ik heb overal gezocht en kon 'm nergens vinden.
Na een uur of 2 ben ik er helemaal klaar voorquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:09 schreef moemoe het volgende:
Of nee, doe maar niet.
Even genoeg geschoten voor nu.
Misschien dat ik later op de avond wel zin heb.
kom dan DEVZEROGOD ik schiet je neerquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Na een uur of 2 ben ik er helemaal klaar voor
Neeee, niet de paling god..quote:Op woensdag 6 februari 2019 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
kom dan DEVZEROGOD ik schiet je neer
quote:
quote:
quote:
zeehondennnnnquote:
die spoiler klopt niet meer denk ikquote:
De eitjes op de grond zijn munitie, als je door je kogels heen bent heb je dat nodigquote:Op woensdag 6 februari 2019 23:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Thanx.
En het is de bedoeling dat ik jullie afschiet? Of moet ik die eieren schieten die daar allemaal liggen?
die map is wel tof, maar je hebt meer dan 3 spelers nodig jaquote:Op donderdag 7 februari 2019 00:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgende keer moonbase als er veel spelers zijn die map is tof.
quote:Op donderdag 7 februari 2019 00:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgende keer moonbase als er veel spelers zijn die map is tof.
Moonbase is inderdaad Nicequote:Op donderdag 7 februari 2019 02:13 schreef devzero het volgende:
[..]
die map is wel tof, maar je hebt meer dan 3 spelers nodig ja
primaquote:Op donderdag 7 februari 2019 19:09 schreef phoenyx het volgende:
Ik zat meer te denken aan rond 9 uur..
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
zijn jullie er klaar voor palingenquote:
Geef me 10 min abuquote:Op donderdag 7 februari 2019 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
zijn jullie er klaar voor palingen
https://shellshock.io/#4hqvd2
niet tijdens werkquote:Op donderdag 7 februari 2019 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
zijn jullie er klaar voor palingen
https://shellshock.io/#4hqvd2
Ja alleen is iedereen weer gestopt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb gehoord dat dit tof is
We zijn alweer met 4, kan onze straatcommandant rusting inkomen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja alleen is iedereen weer gestopt.
Wil je in de quote lijst?
Ik ga straks ff checken of 't echt heul tof is, zo ja. Dan ja. Ofzo.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja alleen is iedereen weer gestopt.
Wil je in de quote lijst?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://shellshock.io/#4i1rkdquote:
Veel te lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2019 02:21 schreef moemoe het volgende:
[ afbeelding ]
Nu gaat skysherrif weer lekker.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 03:04 schreef moemoe het volgende:
Dat was weer een leuk uurtje!
Allemaal bazooka's bij elkaar.
It is.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb gehoord dat dit tof is
Ja, vooral het langere tijd proberen herken ik heel erg.quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:01 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja ik moet je waarschuwen, het is vrij verslavend. Ik moet 's ochtends werken maar zit soms ook van 9 tot 11 of 12 of ook een enkele keer tot 1 uur te schieten. Het is erg leuk en als je het niet leuk vindt zou ik voorstellen om het voor wat langere tijd te proberen om zeker te weten dat het niks voor je is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |