We zullen het nooit eens worden gok ikquote:Op zondag 3 februari 2019 23:23 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Volgens mij juist wel![]()
Volgens mij kunnen we hier nog uren over doorgaan
Ik zit er ff doorheen te scrollen, allemaal echt vol met gescheld. Jammer dat je het niet mag kopierenquote:Op zondag 3 februari 2019 23:23 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Daar heb ik in 2011 ook een note voor gehad
Tenzij je snel notes wiltquote:Op zondag 3 februari 2019 23:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja okay. Dat woord gebruik ik zo weinig mogelijk
Waarom scheld je zoveel?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zit er ff doorheen te scrollen, allemaal echt vol met gescheld. Jammer dat je het niet mag kopieren
Lol, ook lekker makkelijk om note's te krijgen zoquote:Op zondag 3 februari 2019 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zit er ff doorheen te scrollen, allemaal echt vol met gescheld. Jammer dat je het niet mag kopieren
Is lang geleden, heb al lang geen notes meer gehadquote:
Ik schold er toen niet eens mee maar puur om het woord kreeg ik een notequote:Op zondag 3 februari 2019 23:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Jah, maar schelden met kanker is zo sneu
weet je het zeker?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:30 schreef dud0r het volgende:
Ik heb 0 notes. Ik ben een voorbeeldige user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |