had je maar nachtdier moeten zijn!!!quote:
ja jammer voor je, dag gaat 24uur door, net als dat je in de nacht goed door kan rijden vergeleken met de spitsquote:
Goeie vergelijking ook .quote:Op zondag 3 februari 2019 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja jammer voor je, dag gaat 24uur door, net als dat je in de nacht goed door kan rijden vergeleken met de spits
een hele goeie ook, drukte verschilt per tijdstip hequote:
Ziet er leuk uit!quote:Op zondag 3 februari 2019 23:05 schreef moemoe het volgende:
Kennen jullie dit fantastisch nieuwe topic al?
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel]
Ja oke. Als je in de VS woont pak je makkelijk punten als het nacht is in Nederland waar de meeste users wonen.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een hele goeie ook, drukte verschilt per tijdstip he
Ik ook niet, maar ik weet wel dat ik iets niet goed doequote:
is wel nadelig voor mensen die kantoortijden werken, maar dat is de spits ookquote:Op zondag 3 februari 2019 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja oke. Als je in de VS woont pak je makkelijk punten als het nacht is in Nederland waar de meeste users wonen.
Maar wat doe ik dan wel goedquote:Op zondag 3 februari 2019 23:09 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik weet wel dat ik iets niet goed doe
Ja zo kan je het ook bekijkenquote:
Ja maar ik post ook wel redelijk veelquote:
Volgens mij heeft haags helemaal een hoge score.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:13 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja maar ik post ook wel redelijk veel
Voetbalquote:Op zondag 3 februari 2019 22:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
VAR = Video Assistent Referee, oftewel videoscheidsrechter.
Omdat hij ons genaaid heeft door te zeggen dat de overtreding binnen de 16 gemaakt werd (waardoor we een penalty tegen kregen), terwijl de overtreding duidelijk buiten de 16 gemaakt werd.
gaat om je hele verleden hè, niet alleen op maar ook pageviews, notes en bans enzovoortsquote:Op zondag 3 februari 2019 23:13 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja maar ik post ook wel redelijk veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |