Ik vind zijn stijl wel mooi.quote:Op zondag 3 februari 2019 03:19 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders, leuke opvulling voor de divisie thats it.

Marlonquote:Op zondag 3 februari 2019 04:28 schreef 3rr0r het volgende:
Moraes hele week diarree, main event ging bijna niet door hehe
'Don't know if you deserve me TJ, after your last performance. Go hunt the little guys'

Snap nooit waarom je dit zou willen, Ortega en Aldo zijn gefinished door de kampioen. Doe mij maar Aldo vs Volkanovski en Holloway vs Edgar.quote:Op zondag 3 februari 2019 04:07 schreef LacosteUnited het volgende:
Aldo-Ortega next ? Make it happen Dana !!

as expectedquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel een goede card in Brazil, verwacht veel finishes

En van de 5 beslissingen in ieder geval 2 robberies (Griffin, Bibulatov).quote:

Edgar, nee daar zitten mensen op te wachtenquote:Op zondag 3 februari 2019 10:53 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Snap nooit waarom je dit zou willen, Ortega en Aldo zijn gefinished door de kampioen. Doe mij maar Aldo vs Volkanovski en Holloway vs Edgar.

Heeft ie wel verdient na het redden van die card vorig jaar tegen Ortega.quote:Op zondag 3 februari 2019 14:13 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Edgar, nee daar zitten mensen op te wachten

En hoe liep dat ook alweer af ?quote:Op zondag 3 februari 2019 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft ie wel verdient na het redden van die card vorig jaar tegen Ortega.

Redden van de cardquote:Op zondag 3 februari 2019 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft ie wel verdient na het redden van die card vorig jaar tegen Ortega.

12 p.m.: Show open. How did Jose Aldo make relatively quick work of Renato Moicano? What about Marlon Moraes getting past Raphael Assuncao? We'll examine both of those questions and more in the Monday Morning Analyst.twitter:MMAFighting twitterde op maandag 04-02-2019 om 14:00:22The MMA Hour with Trevor Wittman, Stephen Thompson, Jose Torres, Ricardo Almeida, Sound Off, Monday Morning Analyst and more at 12 p.m. ET (@lthomasnews) #themmahour https://t.co/7dNsBA2uiw https://t.co/EnmTwCjv9p reageer retweet
Here's the lineup:twitter:arielhelwani twitterde op zondag 03-02-2019 om 20:57:00Monday's #HelwaniShow lineup: @robwhittakermma @stylebender @MMARLONMORAES @Johnnywalkermma @Benaskren @RusHammerMMA @Leon_edwardsmma @MAKHACHEVMMA @AspenLaddMMA @AliAbdelaziz00 & you!1 pm et / 10 am pt / 6 pm gmt. See you then. reageer retweet
Hij verloor maar het gevecht met Holloway is al twee keer niet doorgegaan dus probeer het nog maar een keer.quote:Op zondag 3 februari 2019 14:41 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
En hoe liep dat ook alweer af ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |