Het is toch ook een concerthal waar af en toe voetbal gespeeld wordt?quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Gisteren bij Schalke geweest. Het was natuurlijk maar een bekerpotje, maar de sfeer viel me wat tegen.Trommels waren ook echt vreselijk kut en met dat dichte dak leek het wel een concerthal.
sinds ze dit stadion hebben betrokken is de sfeer nog nooit goed geweest.quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Gisteren bij Schalke geweest. Het was natuurlijk maar een bekerpotje, maar de sfeer viel me wat tegen.Trommels waren ook echt vreselijk kut en met dat dichte dak leek het wel een concerthal.
Waarom ni bvbquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dortmund ook weer een lekkere choke, tering.
Karim Rekiki Karim Rekikquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:40 schreef TLC het volgende:
Je zou toch bijna vergeten dat Rekik nog voetbalt
Bayern gaat gewoon weer kampioen worden daar, gat is weer 3 punten en ze krijgen Borussia nog thuis volgens mij ?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:02 schreef PicoMMP het volgende:
Dortmund gaat maar weer eens choken en de rode loper uitleggen voor Bayern, vrees ik.
quote:Op maandag 18 februari 2019 22:02 schreef PicoMMP het volgende:
Dortmund gaat maar weer eens choken en de rode loper uitleggen voor Bayern, vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |