abonnement Unibet Coolblue
pi_7701601
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 11:30 schreef jacko het volgende:

[..]

..een bult gelul dus


Ik wacht de reactie van Mw. DarkElf wel af.
From all the things I've lost, I miss my mind most.
pi_7701616
Goeiemorgen zonnestraaltjes in dit topic !

Klaar voor de nieuwe dag ! (met mij alles goed heee !)

pi_7701674
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 11:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

waarom zou ik meer moeten vertellen? als ik daar even geen zin in heb doe ik dat niet.

als ik me *zucht* voel dan is dat zo, soit.


(zucht )
Nogmaals, je _moet_ helemaal _niets_ ! En als je er geen zin in hebt, laat je het lekker.

Ik vind het alleen een beetje jammer dat we desondanks we nu in deel 42 van dit topic zitten dat het blijft bij 'zucht'-en en 'ik ben aangeschoten' en 'ik voel me kut'. Ik pakte jouw post er uit omdat ie wel erg uitnodigend was (imo).

Wmb. (en dat geldt voor iedereen, niet alleen voor DE): post gewoon hoe je je voelt en hoe het komt. En hoever dat je daarin wil gaan bepaal je zelf.

Overigens ben ik nog steeds benieuwd of je nog vindt dat ik mensen niet in hun waarde laat, daar heb ik nog geen reactie op gezien.

From all the things I've lost, I miss my mind most.
pi_7701700
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 11:43 schreef FoeiJongHaai het volgende:

[..]


Overigens ben ik nog steeds benieuwd of je nog vindt dat ik mensen niet in hun waarde laat, daar heb ik nog geen reactie op gezien.


bevestiging nodig?

ja je laat mensen in hun waarde alhoewel ik nog steeds vind dat je enorm zeurt en een topic verneukt door er zo op in te gaan

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7701727
Btje moe, heb maar 5 uur geslapen en ben net wakker
pi_7701848
De zon schijnt..het is een stralende dag...

Ik voel me kut en het maakt geen mens wat uit...

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7701915
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 11:47 schreef DarkElf het volgende:

[..]

bevestiging nodig?


Ik kan er natuurlijk enorm zeurderig op in gaan dat als je iets zegt over mensen dat je daar dan ook graag argumentatie voor ziet omdat je die zelf niet ziet maar dat doe ik maar niet....
quote:
ja je laat mensen in hun waarde alhoewel ik nog steeds vind dat je enorm zeurt en een topic verneukt door er zo op in te gaan


Ach, wat zal ik zeggen. Ik ben nou eenmaal een zeur en zie bepaalde dingen het liefst zo gaan zoals ze zou willen zien gaan.

Ook in deel 84 zal ik mij waarschijnlijk nog wel steeds ergeren aan korte 'mededelingen' en het zal wel niet veranderen. Ik zal mij maar terugtrekken uit dit topic, deze is niet besteed aan mij (op deze manier).

From all the things I've lost, I miss my mind most.
pi_7702096
Goedemorgen. (en dat het middag is doet niets af aan de goedemorgen groet). Lekker verkouden dus dit weekend ziekjes zijn, komt me goed uit ik had geen plannen. Geloof ik. Goed voornemen voor 2004: een agenda aanschaffen.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7702344
soms heb ik echt een gloeiende hekel aan mezelf
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7702518
Weet ik veel... , .
pi_7702537
niet veel geslapen, en ik kan enorm geïrriteerd raken als ik niet veel geslapen heb maar dat valt nu wel mee

en straks nog even naar de slijter, dat maakt mijn dag zowiezo weer goed

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  zaterdag 4 januari 2003 @ 13:25:18 #62
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7702643
Ik voel me wat gespannen door gedoe met mijn stemrecht, dat nog steeds in mijn geboortedorp ligt :/
Maar verder voel ik me wel ok, zelfstandig en ga ik zo lekker douchen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7702663
ik voel me momenteel chemisch vrolijk
pi_7703071
kut zie En nu ???
We are the weirdo's mr - The Craft
  zaterdag 4 januari 2003 @ 15:10:34 #65
22259 Fogerty
slapende account
pi_7703574
Ik kreeg vandaag het geweldige bericht van Randstad dat mijn salaris met maarliefst 5 eurocent per uur omhoog gaat.
Bruto

Verder ga ik een heerlijk ontspannen weekend tegemoet
Maar eerst even slapen

Hieperdepiep hoera!
pi_7703683
goed.
pi_7703757
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 15:10 schreef Fogerty het volgende:
Ik kreeg vandaag het geweldige bericht van Randstad dat mijn salaris met maarliefst 5 eurocent per uur omhoog gaat.
Bruto
Kijk nou! Er zijn nog mensen die er geld bijkrijgen. Voor mijn inspanning krijg ik dit nieuwe jaar niets bij want het zijn moeilijke tijden; aldus het bedrijf waar ik me 40 uur in de week het wit achter mijn ogen wegwerk.

Intussen bij Albert Heijn zag ik een kassa waar maar twee mensen in de rij stonden dus nauwelijks een rij te noemen. Voor alle andere kassa´s stond een gemiddelde populatie van 6. Misschien omdat bij deze kassa het lichtje erboven uit was? Toch maar even vragen hoe dat zat en nee hoor ze was gewoon open en had geen intentie om te gaan sluiten. Boodschapjes op de band en twee minuten later wegwezen. Lachen met die boodschapschapen op zaterdag.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  zaterdag 4 januari 2003 @ 16:17:45 #68
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7704407
Kep een houten kop!
pi_7704638
Lekker rebels

Ik ga lekker doen waar ik zin in heb

* niks voelen roeleert

#geen
pi_7704690
Nog steeds erg kut , het blijft maar malen . Aan een kant ook wel goed omdat ik dan dingen weer op een rijtje ga zetten .
Waar het verdorie op blijft neerkomen is onzekerheid, als die niets voor me voelde had die me niet weer willen zien en wat die voor haar voelt staat los van ons. Hij geeft al aan dat hoe wij zijn tegenover elkaar niets veranderd, maar waarom kan ik dat gevoel niet van me af schudden.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7704720
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 16:38 schreef DuchessX het volgende:
Lekker rebels

Ik ga lekker doen waar ik zin in heb

* niks voelen roeleert


Pfft. Je voelt je dus vrij.
Je voelt we-hel!
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7704723
Nog steeds moe, ondanks mijn vakantie. Maandag weer aan het werk, ik heb er wel zin in. Werken geeft tenminste weer een structuur in mn dagelijks leven.
Ook wel benieuwd naar de uitslag van mijn bloedprikken van gisteren. Stiekem hoop ik dat er wel iets uitkomt. Dan is er tenminste wat aan mijn moeheid enzo te doen. Als er niks concreets te vinden is geeft dat weer een boel onzekerheid over wat er dan de oorzaak zou kunnen zijn...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_7704737
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 16:38 schreef DuchessX het volgende:
Lekker rebels

Ik ga lekker doen waar ik zin in heb

* niks voelen roeleert


je voelt dus wel wat, nl. vrijheid en rebelsheid.

mensen voelen nl. bijna altijd iets.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 4 januari 2003 @ 16:45:26 #74
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_7704738
Koud. Alweer.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_7704742
nerveus, onzeker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')