Mother doesnt know where love has gonequote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope.
Dan vond ik van de 80's 'New Romantic' style bands, ABC veel leuker.
Zit je op 4G nu dan of zo?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat een mooi hok. Je verwent die kip.
Internet-troubles hier. Ben er dus maar weinig de komende dagen.
Ja, ik beperk me tot het hoogst nodige. Moet trouwens zo weg. Kom vanavond laat nog wel even buurtenquote:
Nou have fun ondanks ditquote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik beperk me tot het hoogst nodige. Moet trouwens zo weg. Kom vanavond laat nog wel even buurten
Mijn parkiet reageert ook op muziek.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn poezen genieten nu mee, en die zien nog prima, maar genieten toch.![]()
Ik zag ze live in juni 1979, toen hadden ze dat nummer nog niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het destijds een heel lekker concert.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag ze live in juni 1979, toen hadden ze dat nummer nog niet...Allemaal lekkere nummersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het destijds een heel lekker concert.I may be wrong, but it's highly unlikely.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:34 schreef mario390 het volgende:
i believe in Merkel...you sexy Thing
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:36 schreef chufi het volgende:
Leuke dansjesBadeend is aardig op de been weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:34 schreef mario390 het volgende:
i believe in Merkel...you sexy Thing
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:36 schreef chufi het volgende:
Leuke dansjeskunnen ze morgen in de Liveshow weer lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet alleen niet of ze live moeten dansen in de showquote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
kunnen ze morgen in de Liveshow weer lachen
Ik dacht dat we dat filmpje privé zouden houden.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Badeend is aardig op de been weer
[ afbeelding ]
weet ik ook niet maar zeigen werden ze hetquote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ze live moeten dansen in de show
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat filmpje privé zouden houden.
ik heb Believe in Miracle in Merkel omgetextetquote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sneeuwblindheid slaat zijn slag.
Ja en ze zei net op de radio dat nog iemand een bericht stuurde over Merkelquote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb Believe in Miracle in Merkel omgetextet
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en ze zei net op de radio dat nog iemand een bericht stuurde over Merkel
Ik kon niet op de naam komen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann komt Skandal um Rosiik gaa stuk
Wist je dat Rosie een dik wijf is?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:43 schreef mario390 het volgende:
en wenst zich nu
Whole Lotta Rosie en
Skandal um Rosi![]()
![]()
Ze houdt de hont warm.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja Petzi ligt er ook lekker bij
niet altijdquote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wist je dat Rosie een dik wijf is?
is maar niet schwerquote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon niet op de naam komen.
kenn je ook de"Fette Elke"??quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wist je dat Rosie een dik wijf is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |