Die zipline uit het voorstukje voor volgende week. Dat lijkt me serieus super om te doen.quote:
Zipline lijkt me toch iets anders,bungeejumpen zou ik ook niet durven.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die zipline uit het voorstukje voor volgende week. Dat lijkt me serieus super om te doen.
Hoewel ik dat ooit ook dacht van bungeejumpen van een brug in Nieuw-Zeeland durfde ik niet op het moment supręme, dus zo'n zipline zal er ook wel nooit van komen.
Moet weer adware verwijderen .. geen zin inquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag 65 https://www.firstonetv.live/Live/Germany/hr-fernsehen-29
het is bijna over maar in 2 zender zijn om de selbe tijd hansi zendung gewezenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet weer adware verwijderen .. geen zin in
Het is wel wat anders ja, maar het was er een van 800 meter geloof ik. Toch lijkt het me gaaf.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zipline lijkt me toch iets anders,bungeejumpen zou ik ook niet durven.
Dat kan helemaal niet live geweest zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is bijna over maar in 2 zender zijn om de selbe tijd hansi zendung gewezen
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die zipline uit het voorstukje voor volgende week. Dat lijkt me serieus super om te doen.
Hoewel ik dat ooit ook dacht van bungeejumpen van een brug in Nieuw-Zeeland durfde ik niet op het moment supręme, dus zo'n zipline zal er ook wel nooit van komen.
Kennen ze Hansi hier?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is bijna over maar in 2 zender zijn om de selbe tijd hansi zendung gewezen
nee in en was dokumentation van hem,en de andere was zendung met muziekquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet live geweest zijn
hij was ja in 70er 80er skier zeer succesvollquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet live geweest zijn
Mij ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is wel wat anders ja, maar het was er een van 800 meter geloof ik. Toch lijkt het me gaaf.
Immer bergafwaartsquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij was ja in 70er 80er skier zeer succesvoll
Hij schijnt ook te zingenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:53 schreef Gooddeal het volgende:
Die is 65. Die skiet toch niet meer? Of gaat het daar niet over.
nee het is en doku van hem en allee wat hij gemakt heeft erst skien,dann zingen,dannn selfs en zending de gaat al 22 jarenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:53 schreef Gooddeal het volgende:
Die is 65. Die skiet toch niet meer? Of gaat het daar niet over.
Oh. Nou, omdat het tussen jullie al een paar weken over skiën gaat dacht ik dat.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het is en doku van hem en allee wat hij gemakt heeft erst skien,dann zingen,dannn selfs en zending de gaat al 22 jaren
het gaat bijna elke weekend over skien vanaf 5 .februar elke dagquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Oh. Nou, omdat het tussen jullie al een paar weken over skiën gaat dacht ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |