Is prima daar hoor, op 1 of 2x na heb ik altijd voor de brug gestaan. Zonder spullen valt hij echt mee. Maar even op en neer is best een stukje. Ik zelf ga sochtends naar het terrein en kom pas snachts weer naar de camping, dan is het prima.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:52 schreef lennym het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad goed te doen. Dan gaat dat hem worden, denk ik. Bedankt voor je antwoord!
Is echt peanuts, en even een trap op en af zonder kilos bagage nu ook niet bepaald survival.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:52 schreef lennym het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad goed te doen. Dan gaat dat hem worden, denk ik. Bedankt voor je antwoord!
In mijn eerste jaar stond ik op het meest verre puntje van camping 7. Van de tent naar de Alpha (hoofdpodium) was 2,5km, prima te doen dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:20 schreef lennym het volgende:
Kunnen de ervaren Lowlanders ons misschien eens een indicatie geven de looptijden en -afstanden tussen camping en festivalterrein?
Mijn vrouw is verliefd dus ja....;-)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 11:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Chvrches is altijd verschrikkelijk saai. Mag wegblijven.
Zou me verbazen als het er niet staat.quote:Op maandag 18 februari 2019 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw project, kanshebber Lowlands lijkt me?
Waarom? Die jeugd gasten vielen ons ook al lastig op DTRH vorig jaar ;-)quote:Op maandag 18 februari 2019 10:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Voor mij ook geen must.. maar gezien Joost en Willie een beetje vasten gasten zijn op Lowlands....
Goedkoop en garantie van een volle Alpha.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:15 schreef stevieU2 het volgende:
[..]
Waarom? Die jeugd gasten vielen ons ook al lastig op DTRH vorig jaar ;-)
Leuk voor zondagavond India of als thema-avond van de terugkerende Charlie ;-)quote:Op maandag 18 februari 2019 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw project, kanshebber Lowlands lijkt me?
Kunnen ook best in de Hacienda. Volgens mij gaan ze vooral All-Nighters doen ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:43 schreef mgbss het volgende:
[..]
Leuk voor zondagavond India of als thema-avond van de terugkerende Charlie ;-)
Ronnie Flex is nooit een optie.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Denk dat we in een volgende lichting sowieso nog veel Nederlandse acts krijgen.
Ik zie nog niet iets in de Alpha staan van de NL namen? Enkel Ronnie Flex lijkt me een optie.
Ik ga er ook met een boog omheen, maar kan best de Alpha aan vroeg op de dag gok ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ronnie Flex is nooit een optie.
Nee, lijkt me niet. Zoveel 12-jarigen zijn er niet op Lowlands.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ga er ook met een boog omheen, maar kan best de Alpha aan vroeg op de dag gok ik.
Zou mij verbazen als hij niet in de Alpha staat. Volgens mij knalde de Heineken ook al uit zijn voegen de vorige keer.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ga er ook met een boog omheen, maar kan best de Alpha aan vroeg op de dag gok ik.
Denk dat hij best populair genoeg voor de Alpha is ja. Ik heb hem 2x gezien op Pinkpop maar heb er echt niks mee.quote:Op maandag 18 februari 2019 11:31 schreef mgbss het volgende:
[..]
Zou mij verbazen als hij niet in de Alpha staat. Volgens mij knalde de Heineken ook al uit zijn voegen de vorige keer.
Ik ook niet. Maar ik weet zeker dat het Alphapubliek dit helemaal geweldig vindt. Bij ons in de WhatsAppgroep waren er ook een aantal die er naar uitkeken..quote:Op maandag 18 februari 2019 11:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb hem 2x gezien op Pinkpop maar heb er echt niks mee.
Ja.. maar de vrijdag is geen bevestiging, gezien het de "eerste dag" van het festival is.. heb er soort vuistregel voor (andere data moeten uitgesloten zijn, of ze moeten andere festivals ook wel verraden met hun tour data).quote:Op maandag 18 februari 2019 16:21 schreef Mr-Brightside het volgende:
Nieuwe lading namen voor Pukkelpop: www.pukkelpop.be
White Lies en Skeggs mogen wel doorkomen.
Overigens staan Code Oranje en The Chats beide op de vrijdag volgens hun tourschema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |