SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Toe maar.... je weet dat hij in juli een tour in Australië doet?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:24 schreef just me het volgende:
Gisteren afgesproken om met 'n klein groepje golfvrienden in juli naar André Rieu te gaan en de volgende dag ergens te gaan golfen
Daar kun je ook goed golfenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Toe maar.... je weet dat hij in juli een tour in Australië doet?
Geen idee. Ben er nog nooit geweest.quote:
daarom zegt ze het ook... om ons jaloers te maken..quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Toe maar.... je weet dat hij in juli een tour in Australië doet?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Ben er nog nooit geweest.
Het kan maar geregeld zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik maak de dag misschien nog wel duurder. Ik wil ook kijken naar een vakantie.
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik maak de dag misschien nog wel duurder. Ik wil ook kijken naar een vakantie.
je schijnt in Australië leuk te kunnen golfen...quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
je schijnt in Australië leuk te kunnen golfen...
Ik ga dan wel mee als jullie begeleiderquote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
je schijnt in Australië leuk te kunnen golfen...
En oppas voor Lennon.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga dan wel mee als jullie begeleider
Dan kan hij mij van die coole dansjes lerenquote:
De vakantie is al geregeld, zie ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
Dan kan hij mij van die coole dansjes leren
![]()
of hij leert jou diequote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
Dan kan hij mij van die coole dansjes leren
![]()
Hmmm ik zie nog wel wat obstakels.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:39 schreef Melting het volgende:
[..]
De vakantie is al geregeld, zie ik.
#team DDMquote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph zou ook wel naar Andre Rieu willen. Ik niet
Symph blijft ons verrassen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:45 schreef Doedezemaar het volgende:
ow verkeerd gelezenquote:
En daamee wil je zegggen ....quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:49 schreef peaceman het volgende:
Bij Lennon zien die dansjes er wel soepeler uit..
dat kun je zelf toch wel invullen of ben je het vergetenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 09:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kun je zelf toch wel invullen of ben je het vergeten
Waarom gaan ze verhuizen als ze er zo druk mee zijn geweest?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, peaceman is uitgeslapen.
Oh en ik had gelijk, onze buren gaan alweer verhuizen. Ik zal er geen traan om laten. Ze hebben anderhalf jaar voornamelijk lopen verbouwen, ons uitroken met hun bbq en die hond die werkelijk bij elk geluidje aanslaat was ook geen feest.
Symph denkt dat ze uit elkaar zijn, en dat zou best eens kunnen, want zijn auto zagen we nooit meer. Vorige buren hebben er ook maar 3 jaar ofzo gewoond, waarvan het laatste jaar eerst alleen zij met het kind en daarna hij alleen.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom gaan ze verhuizen als ze er zo druk mee zijn geweest?
Maarvoor jullie!
Of hij heeft een andere auto. Is het mysterie van wie de auto is, die bij jullie achter parkeert ook meteen opgelost.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph denkt dat ze uit elkaar zijn, en dat zou best eens kunnen, want zijn auto zagen we nooit meer. Vorige buren hebben er ook maar 3 jaar ofzo gewoond, waarvan het laatste jaar eerst alleen zij met het kind en daarna hij alleen.
nee, pas stond zijn auto er wel evenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Of hij heeft een andere auto. Is het mysterie van wie de auto is, die bij jullie achter parkeert ook meteen opgelost.
Okay, er rust dus geen zegen op dat huis.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph denkt dat ze uit elkaar zijn, en dat zou best eens kunnen, want zijn auto zagen we nooit meer. Vorige buren hebben er ook maar 3 jaar ofzo gewoond, waarvan het laatste jaar eerst alleen zij met het kind en daarna hij alleen.
nee en dat begon al bij een paar eigenaars terug. Mevrouw die er woonde werd ziek en overleed, daarna kocht iemand het die er zelf nauwelijks heeft gewoond, geen idee wat voor drama, maar dat was de reden dat de vorige buren het goedkoop hebben kunnen kopen. Die buurman had eigen klusbedrijf en heeft het huis opgeknapt en toen gingen ze dus uit elkaar. Huidige buren hebben direct de nieuwe keuken en vloer er weer uit gesloopt, en nu snappen we dus waarom, de keuken moest op een andere plekquote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, er rust dus geen zegen op dat huis.
Och jeetje.... wat een toestanden.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee en dat begon al bij een paar eigenaars terug. Mevrouw die er woonde werd ziek en overleed, daarna kocht iemand het die er zelf nauwelijks heeft gewoond, geen idee wat voor drama, maar dat was de reden dat de vorige buren het goedkoop hebben kunnen kopen. Die buurman had eigen klusbedrijf en heeft het huis opgeknapt en toen gingen ze dus uit elkaar. Huidige buren hebben direct de nieuwe keuken en vloer er weer uit gesloopt, en nu snappen we dus waarom, de keuken moest op een andere plek
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |