Als ik ga slapen stop ik met reagerenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 01:14 schreef Quotidien het volgende:
moeten jullie wel stoppen met reageren, als ik deze maand win ben ik weg en dan maak ik een aantal mensen zielsgelukkig
ik heb verder weinig problemen met jou hoor. En volgens mij is dat wederzijds.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 01:14 schreef Quotidien het volgende:
moeten jullie wel stoppen met reageren, als ik deze maand win ben ik weg en dan maak ik een aantal mensen zielsgelukkig
jawel hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2019 01:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb verder weinig problemen met jou hoor. En volgens mij is dat wederzijds.
ah, je gaat er toch voorquote:Op zaterdag 2 februari 2019 01:14 schreef Quotidien het volgende:
hoezoquote:Op zaterdag 2 februari 2019 01:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Quoti wint wordt het wel weer klassiek bolkrijm ipv MC Moo en Lil' TJILP trouwens.
en iemand anders of een tweede winnaar niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 01:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als Quoti wint wordt het wel weer klassiek bolkrijm ipv MC Moo en Lil' TJILP trouwens.
Ook waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2019 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en iemand anders of een tweede winnaar niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |