Is wel stevig maar valt nog best meequote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
148, post meestal niet meer dan 100
[..]
afgelopen dag dan
Ik word ook altijd emotioneel als ik niet kan fokken.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was idd wat matig aanwezig op Fok deze week. Emotioneel weekje
Niemand lacht je uit hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest je dit nou zeggen
sterfgeval, m'n pa is overledenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik word ook altijd emotioneel als ik niet kan fokken.
Zou niet durvenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niemand lacht je uit hoor.
Ow fuck.quote:
hahahahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niemand lacht je uit hoor.
Heel veel sterkte toegewenstquote:
mijn pa woont op Curacao. Dinsdag vlieg ik daarheen voor de begrafenisquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ow fuck.![]()
Gecondoleerd Koen.![]()
Veel sterkte de komende tijd.
zomaar, plots overleden?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn pa woont op Curacao. Dinsdag vlieg ik daarheen voor de begrafenis
Okay. Blijf je dan nog een paar dagen extra daar?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn pa woont op Curacao. Dinsdag vlieg ik daarheen voor de begrafenis
Wow, gecondoleerd maat.quote:
nee, hij was al sinds maart 2018 vrijwel dood door harde val op z'n hoofd (hersenbloeding)quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zomaar, plots overleden?
wow, heftig!quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, hij was al sinds maart 2018 vrijwel dood door harde val op z'n hoofd (hersenbloeding)
op dat moment was ik ook daar. verhaal nooit gelezen?
Heb ik ook gemist. Jezus.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, hij was al sinds maart 2018 vrijwel dood door harde val op z'n hoofd (hersenbloeding)
op Fok nog niet geroepen eigenlijk, wel op een Discord serverquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet meegekregen.
Djeezzz..quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben al even niet op discord geweest.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op Fok nog niet geroepen eigenlijk, wel op een Discord server
rtquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben al even niet op discord geweest.
IK WELquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
net voor het eerst sinds weken weer opgestart.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op discord geweestquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zeer zeker niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op discord geweest![]()
En mis niks volgens mij
Wow heavy.. je zei het daar ook gewoon al. Ik heb het idee dat dit niet de laatste keer Curaçao was dit jaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
R&P / [Relaties SC #5824] Kim, Bobbi en de rest...
zat er toch nog een dikke maand naastquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wow heavy.. je zei het daar ook gewoon al. Ik heb het idee dat dit niet de laatste keer Curaçao was dit jaar.
ik geloof jequote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werd er helemaal gek van.
Neuh niet echt nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op discord geweest![]()
En mis niks volgens mij
Wij appen welquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben jij daar tegenwoordig ook al.
Kapot rustig daar manquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het daar door kwam?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |