oké goed om te weten.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja mijn man had in no time een match, telefoonnummer en date.
Daarvoor moet je echt naar buiten hoor. Je denkt toch niet echt dat zo'n meid op vrijdagavond achter haar laptop zitquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:53 schreef rareman1 het volgende:
Zoiets (![]()
)
[ afbeelding ]
Zal waarschijnlijk wel bij een droom blijven
Nee zeker niet. Het idee alleen is wel leukquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:04 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Daarvoor moet je echt naar buiten hoor. Je denkt toch niet echt dat zo'n meid op vrijdagavond achter haar laptop zit
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:46 schreef RobjeGeus het volgende:
Om te neuken is het prima. Begin geen relatie met die vrouwen die daar opzitten
"Me goude.." verdomme man.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:14 schreef julius123 het volgende:
Match gevonden voor TS
[ afbeelding ]
Dank je voor het meedenkenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:14 schreef julius123 het volgende:
Match gevonden voor TS
[ afbeelding ]
Mwa mijn badoo date heeft daar wel iets van weg ! Inmiddels al 5 jaar getrouwd en hebben een stel kidsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:53 schreef rareman1 het volgende:
Zoiets (![]()
)
[ afbeelding ]
Zal waarschijnlijk wel bij een droom blijven
Leuk man,goed bezig.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 21:41 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Mwa mijn badoo date heeft daar wel iets van weg ! Inmiddels al 5 jaar getrouwd en hebben een stel kids
Dat dus. 5 jaar verder, huis kind allesquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:27 schreef anti-loper het volgende:
badoo is meestal voor rotzooi wijven
beter ga je gewoon tinderen men
tinder heb je nog wel oke meiden tussen zitten jaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 00:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dus. 5 jaar verder, huis kind alles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |