godzijdankquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Ga ik kijken, staat Tim alweer bij Jens te blaten. Geen Jessie te zien.
nah, gaat geen Brutus worden, en superintelligent is hij ook niet, intelligenter dan Jessie absoluutquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker bedoel ik Jens en ik denk dat als hij straks in een positie komt om voor of tegen Jessie te kiezen dan hij tegen hem kiest. Jens is een intelligent menneke.
Godverdomme, alles gemist.quote:
denkt het wel, want Feboquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:14 schreef pecla het volgende:
Ben toch wel nieuwsgierig of Tim echt de meerderheid achter zich heeft om die dure danslessen te blijven bekostigen. Lijkt me sterk want voor niemand is geld
Ja vooral dat Toch? achter elke zin van haar.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Godverdomme, alles gemist.
Komt aapkaak weer 'Ik dacht dat je ruzie aan het maken was. '
Toch?
Echt hoor.Ze ruiken het gewoon.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:14 schreef Koos1958 het volgende:
Haha heel die bloedzuiger groep ineens bij Jens in dat huisje, franny, lotus en Tim en brandon ook. Die drie denken we pakken onze kans om Jens te gaan beinvloeden.
Eng die mensen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor.Ze ruiken het gewoon.
Ik zei niet dat hij super intelligent was en dat heb je ook niet nodig om iemand op een gegeven moment een mes in de rug te steken. Sommige dingen worden nu eenmaal niet licht vergeten. We zullen zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah, gaat geen Brutus worden, en superintelligent is hij ook niet, intelligenter dan Jessie absoluut
En ja hoor. Daar komt Tim al met het verhaal over de danslessenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor.Ze ruiken het gewoon.
Bijna elke zin is in vragende vorm. En dat heeft geen flikker met onzekerheid te maken, meer een duffe 'techniek' om een gesprek gaande te houden.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vooral dat Toch? achter elke zin van haar.
Nou idd en ze grijpen gelijk hun kans om hem aan hun kant te krijgen voor hun danslessen maar dat lijkt niet te lukken gelukkigquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:14 schreef Koos1958 het volgende:
Haha heel die bloedzuiger groep ineens bij Jens in dat huisje, franny, lotus en Tim en brandon ook. Die drie denken we pakken onze kans om Jens te gaan beinvloeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |