als snoepjequote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel vindt de piemel te groot.
Ik hoop het wel jaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:02 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Boeie, Jens is te slim om daar in te trappen![]()
je bedoelt Jens? Ik denk het niet, maar dat Jens zn eigen gangetje wel kan gaan wel, een Brutus nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:05 schreef Jian het volgende:
Jessolini begrijpt niet dat hij bezig is Brutus te creëren. Karma is een bitch bolle, you'll see
Ik ben er net en tot mijn verbazing was je al weer terug na je dramatisch afscheid, vandaar welkomquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja denk mis jou, wanneer neem jij even een uurtje pauze.
Zeker bedoel ik Jens en ik denk dat als hij straks in een positie komt om voor of tegen Jessie te kiezen dan hij tegen hem kiest. Jens is een intelligent menneke.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je bedoelt Jens? Ik denk het niet, maar dat Jens zn eigen gangetje wel kan gaan wel, een Brutus niet
Gewoon kliergedragquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
met welke redenen heeft Jessie t beertje in het water gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |