abonnement Unibet Coolblue
pi_184975067
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 15:59 schreef opreis het volgende:
Wie van de coureurs die beter is dan Hulk wil er naar renault dan?
Denk niet dat Alonso terug wil naar renault als ze niet om het kampioenschap meedoen.
Bottas zal niet veel beter zijn als hij eruit gekickt wordt bij mercedes dan geeft dat ook aan dat ze niet het beste kunnen krijgen.
Perez of Ocon? Vergelijkbaar lijkt me. En van de rookies nog te weinig te zeggen.
Ik schat Hulkenberg hoger in dan Perez of Ocon. Koeler hoofd op zijn schouders, was vaak best of the rest afgelopen seizoen. Zet hulkenberg in een topauto en hij kan bijblijven of zelfs winnen, Perez is al een keer door de mand gevallen in een topteam, en Ocon kon hem afgelopen seizoen niet de baas.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 16:55:18 #252
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_184975461
Dat bericht is toch superlogisch?
1. Hulkenberg rijdt al jaaaren mee
2. Er zit een bewezen goede* coureur naast hem komend jaar
3. Renault zet steeds hoger in voor het kampioenschap

Ze willen gewoon weten dat Hulk het beste uit de auto haalt dit jaar. En dat moet ook van hem verwacht worden. Dat betekent niet dat hij races moet winnen of elke race sneller moet zijn dan Ric, maar er mag niet meer dan 1 a 1,5 tiende tussen de tijden zitten, anders weet je gewoon dat hij niet alles uit de auto haalt.

En reken maar dat Ric eenzelfde opmerking heeft gekregen. Tuurlijk krijgt hij tijd om even te wennen aan de auto, maar als hij niet na de zomerstop minimaal de Hulk bij kan houden dan heeft hij ook wat uit te leggen, vooral gezien zijn salaris.

* : je mag Ric wel of niet kampioensmateriaal vinden, maar het is zonder twijfel een goede coureur.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_184975471
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 16:14 schreef opreis het volgende:

[..]

Het zal mij niet verbazen als Hulk ricciardo de baas is zelfs. Gewichtsregels zijn aangepast in het voordeel van Hulk en Ricciardo zal met die renault minder goed kunnen divebomben als met zn RB.
De Hulk zal vooral moeten laten zien dat hij consistenter is en minder domme fouten maken zoals onder andere in Baku, Spa, Suzuka (vt) en Interlagos (vt) vorig jaar. En dan tel ik Abu Dhabi niet eens mee.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184975737
Ricciardo vind ik toch wat sneu overoomen nu. Nu ook weer Baku even in Max' schoenen schuiven.
pi_184975994
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:08 schreef mikieu het volgende:
Ricciardo vind ik toch wat sneu overoomen nu. Nu ook weer Baku even in Max' schoenen schuiven.
Dat deed ie destijds ook al.

En ik denk dat iedereen dat gezegd zou hebben. Doorgaans vinden F1 coureurs nou eenmaal meteen de ander schuld; zeker als het een discutabele actie was. En Max veranderde wel 2x van lijn, maar dat was nog voor de remzone, althans de eerste keer. Daar kan je het over hebben. Volgens de exacte regels brak ie ze niet, maar heel kies was dat ook niet.

We zullen zien. Ik verwacht dat Hulk met grote regelmaat sneller is. En dat Leclerc door de mand gaat vallen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 17:23:38 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184976075
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 16:55 schreef twiFight het volgende:
Dat bericht is toch superlogisch?
1. Hulkenberg rijdt al jaaaren mee
2. Er zit een bewezen goede* coureur naast hem komend jaar
3. Renault zet steeds hoger in voor het kampioenschap

Ze willen gewoon weten dat Hulk het beste uit de auto haalt dit jaar. En dat moet ook van hem verwacht worden. Dat betekent niet dat hij races moet winnen of elke race sneller moet zijn dan Ric, maar er mag niet meer dan 1 a 1,5 tiende tussen de tijden zitten, anders weet je gewoon dat hij niet alles uit de auto haalt.

En reken maar dat Ric eenzelfde opmerking heeft gekregen. Tuurlijk krijgt hij tijd om even te wennen aan de auto, maar als hij niet na de zomerstop minimaal de Hulk bij kan houden dan heeft hij ook wat uit te leggen, vooral gezien zijn salaris.

* : je mag Ric wel of niet kampioensmateriaal vinden, maar het is zonder twijfel een goede coureur.
tot de zomerstop? dat is wel heel lang
  dinsdag 12 februari 2019 @ 17:24:55 #257
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_184976109
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:19 schreef vosss het volgende:

[..]

...

En ik denk dat iedereen dat gezegd zou hebben. Doorgaans vinden F1 coureurs nou eenmaal meteen de ander schuld; zeker als het een discutabele actie was. En Max veranderde wel 2x van lijn, maar dat was nog voor de remzone, althans de eerste keer. Daar kan je het over hebben. Volgens de exacte regels brak ie ze niet, maar heel kies was dat ook niet.

...
Dat zijn nou net de momenten waarvan ze bij RB zeggen dat Max slimmer moet zijn.

Had Ric er naast gelaten, had hij hoogstwaarschijnlijk zijn rempunt gemist.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 12 februari 2019 @ 17:25:58 #258
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_184976134
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

tot de zomerstop? dat is wel heel lang
Denk eerder aan Barcelona
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 12 februari 2019 @ 17:26:28 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_184976149
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:24 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Dat zijn nou net de momenten waarvan ze bij RB zeggen dat Max slimmer moet zijn.

Had Ric er naast gelaten, had hij hoogstwaarschijnlijk zijn rempunt gemist.
mee eens, hij kan wel denken dat hij gelijk had maar het krijgen is wat anders
pi_184976420
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 17:24 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Dat zijn nou net de momenten waarvan ze bij RB zeggen dat Max slimmer moet zijn.

Had Ric er naast gelaten, had hij hoogstwaarschijnlijk zijn rempunt gemist.
Er was nog genoeg ruimte links om ernaast te gaan (van voren te zien). Alleen koos Ricciardo er voor om weer naar rechts te gaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184976848
Ric had de bocht niet gehaald, aldus Marko. Maar dat is ook een fanboy, net als ik eigenlijk :D
  dinsdag 12 februari 2019 @ 19:39:16 #262
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_184979108
Zou mij niet verbazen als Hulkenberg Ricciardo te kijk zet.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 20:26:16 #263
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_184980231
Renault probeert het verwachtingspatroon al in te dammen: Renault: "Barcelona F1-test halen wordt superkrap"

Met al die ambities die ze hebben is dat natuurlijk niet zo'n sterk begin.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 20:35:47 #264
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_184980436
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 20:26 schreef beantherio het volgende:
Renault probeert het verwachtingspatroon al in te dammen: Renault: "Barcelona F1-test halen wordt superkrap"

Met al die ambities die ze hebben is dat natuurlijk niet zo'n sterk begin.
Zelfde wat red bull jaren heeft gedaan. Niets vreemds aan
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_184983499
Williams ook dit jaar.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184984633
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 16:40 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Ik schat Hulkenberg hoger in dan Perez of Ocon. Koeler hoofd op zijn schouders, was vaak best of the rest afgelopen seizoen. Zet hulkenberg in een topauto en hij kan bijblijven of zelfs winnen, Perez is al een keer door de mand gevallen in een topteam, en Ocon kon hem afgelopen seizoen niet de baas.
Ocon was Perez meer dan de baas. Het probleem bij hem is alleen dat hij nog te veel onnodig punten laat liggen, zoals in Brazilie met de crash met Max.
In de basis is hij sneller, zowel in de kwalificatie en de race, wat deze teammate comparison ook laat zien.
En Perez had natuurlijk ook geluk in Baku met een podium, waar Ocon uitviel, wat het verschil in punten tussen beide verklaart.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 13 februari 2019 @ 10:36:15 #267
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_184988822
Van de liveblog van motorsport.com:
quote:
Van der Garde hoopvol dat Verstappen podium haalt in Melbourne

Red Bull Racing heeft de nieuwe wagen nog niet gepresenteerd, maar voormalig F1-coureur Giedo van der Garde is hoopvol dat Max Verstappen al snel kan scoren met de Honda aangedreven RB15. In de Radio 538 ochtendshow met Frank Dane blikt Van der Garde vooruit op het nieuwe F1-seizoen en steekt hij zijn hoge verwachtingen niet onder stoelen of banken. “Ik durf wel te zeggen dat Max sowieso het podium gaat halen in Melbourne”, zegt de Amsterdammer. “Het zou ook wel een overwinning kunnen worden.”
Of je schroeft het verwachtingspatroon even torenhoog op.. Is het niet verstandiger om (nog voor de tests) te hopen op het halen van de finish met een nog gloednieuwe en onbewezen combi?
  woensdag 13 februari 2019 @ 10:36:17 #268
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_184988823
Gaat al weer lekker bij Williams.

quote:
Williams has abandoned plans to give its 2019 Formula 1 car a shakedown in Spain this weekend because it is running late with its build plans.
quote:
Deputy team principal Claire Williams said: "As anyone would expect, we have had an extremely aggressive engineering programme over the winter.

"As such, we have taken the decision not to run our car during our filming day this weekend in order to allow the team to maximise the time at the factory before we head to Barcelona for the first day of the test on February 18."
https://www.autosport.com(...)-due-to-build-delays
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_184988954
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 10:36 schreef Lionheaad het volgende:
Gaat al weer lekker bij Williams.

[..]


[..]

https://www.autosport.com(...)-due-to-build-delays
Renault heeft mogelijk hetzelfde :)

Renault may not be ready in time for testing debut! http://f1i.com/news/32962(...)r-testing-debut.html
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 13 februari 2019 @ 10:57:57 #270
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_184989206
De nieuwe regels eisen hun tol. Maar ik wil er nog niets uit lezen.
pi_184989219
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 10:36 schreef beantherio het volgende:
Van de liveblog van motorsport.com:

[..]

Of je schroeft het verwachtingspatroon even torenhoog op.. Is het niet verstandiger om (nog voor de tests) te hopen op het halen van de finish met een nog gloednieuwe en onbewezen combi?
Max wdc 2019 op naar 2020 w/
  woensdag 13 februari 2019 @ 12:57:44 #272
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184991061
Ok, hij is wel anders.. Ik moet even wennen.

https://www.gpblog.com/nl(...)n-pierre-gasly-.html
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 13 februari 2019 @ 13:10:17 #273
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_184991286
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ok, hij is wel anders.. Ik moet even wennen.

https://www.gpblog.com/nl(...)n-pierre-gasly-.html
Test livery? Net als vorig jaar. Of zal de RB15 er in Melbourne echt zo bij staan?
pi_184991356
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 13:10 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Test livery? Net als vorig jaar. Of zal de RB15 er in Melbourne echt zo bij staan?
Special edition, dus test livery.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 13 februari 2019 @ 13:18:35 #275
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_184991429
Ja ik las het daarna ook. Maandag dus weer de gewone Red Bull livery
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')