Nooitquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Helaas inderdaad......toch maar op date met je baas dan.....![]()
Gewoon vanwege zijn uiterlijkquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:16 schreef quickstepster het volgende:
Yasmin, je hebt wel pech hè. Waarom was de toerist je droomman (op het toerist zijn na)?
Net mijn schilderset binnengekregen, hij is mooi! Nu al zin om ermee te beginnen, hopelijk na werk een start maken
Wel een leuke bonusquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:14 schreef quickstepster het volgende:
Droommannen zijn dat vaak toch niet vanwege hun uiterlijkdas alleen een bonus! Lekker verder swipen dus
Kom maar door hoor met die knapperdsquote:Op woensdag 6 februari 2019 11:57 schreef quickstepster het volgende:
Zeker Cinderella, zo'n droomdokter
En eens hoor Sarabi![]()
Knapperd hèquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:09 schreef quickstepster het volgende:
Wat ziet hij er jong uit joh! Had hem geen 38 gegeven... Verder niet slecht, mooie ogen!
Nee inderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:09 schreef quickstepster het volgende:
Wat ziet hij er jong uit joh! Had hem geen 38 gegeven
Gelukkig hebben we verschillende smakenquote:Op woensdag 6 februari 2019 12:20 schreef quickstepster het volgende:
Niet helemaal mijn ding, maar niet slecht nee
Arg programma gecrashed.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:29 schreef quickstepster het volgende:
Weer digitaal aan het tekenen dus?
Teaser ha ha! Maar klinkt wel interessant!quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het is net gecrashed dus moet opnieuw beginnen
GAAAAAF!!!quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:
OkeZit iedereen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'Jongens en meisjes, dames en heren; Het moment is hier. Het moment waar jullie allemaal ( Cinderelladreamer en Quickstepper) op hebben gewacht.
De eerste 3d animatie van Yasmin23 !!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
https://streamable.com/tcjp8
Ja het is allemaal nog tijdrovend omdat ik alles moet opzoeken en eerst 1000 keer verkeerd doequote:Op woensdag 6 februari 2019 17:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Knap ook.......damn wat zou ik vloeken en tieren achter dat scherm tot het gelukt was![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:41 schreef quickstepster het volgende:
Ok, dat was het wachten waardin de categorie oddly satisfying
Maar dan nog mensen die onnodig posten.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Datingtopic vakkundig naar de tyfus geholpen
Ze kunnen dat hele topic beter gewoon sluiten op deze manier.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Datingtopic vakkundig naar de tyfus geholpen
Dat mensen gewoon een eigen topic openen als ze advies willen.....werkt denk ik inderdaad beter....quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze kunnen dat hele topic beter gewoon sluiten op deze manier.
Gauw op zoek naar jouw Aladdin dan!quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Wow heb zojuist ontdekt hoe ik een vliegend tapijt kan maken.![]()
Thnxquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:43 schreef _Hestia_ het volgende:
Gaaf Yasmin hoor, ik vind het knap
En ik ben blij dat ik niet meer hoef te daten en uit het datingtopic weg ben. Las nog wel af en toe mee, maar wat een drama werd dat topic zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |