Dan was ik toch voor de Mac gegaanquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goedemorgen schatjes!
Hestia: het waren slavinken, gebakken aardappelen en rode kool
Ha haquote:Op woensdag 6 februari 2019 08:27 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dan was ik toch voor de Mac gegaan
Oh jammer.......hoe heb je hem ontmoet dan?quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb ik net mijn droomman gematched is het een fucking toerist
![]()
Tinderquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh jammer.......hoe heb je hem ontmoet dan?
Nee maar ga ook niet daten met een toerist.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar hij blijft dus niet lang genoeg in Nederland?
Lijkt me niet handig inderdaad......zit je straks in de All you need is love kerstspecial omdat je je buitenlands vriendje zo mist.....quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar ga ook niet daten met een toerist.
Had afgelopen 3 dagen andere match. Leuk gozer. Hele dag liepen de gesprekken door maar die was vanochtend ineens weg
Het leven gaat niet over rozenquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig inderdaad......zit je straks in de All you need is love kerstspecial omdat je je buitenlands vriendje zo mist.....![]()
Balen dat die andere match weg is nu......tis wel pech hebben hè....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |