abonnement Unibet Coolblue
pi_184775092
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 13:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Had ik eigenlijk best kunnen doen :+
Hoe gaat het vandaag?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184775131
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoe gaat het vandaag?
Best goed eigenlijk.....alleen steeds dat moment dat ik weer naar de wc moet.....voelt als een expeditie :) Maar zoonlief en z'n meisje zorgen goed voor me!
pi_184775183
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Best goed eigenlijk.....alleen steeds dat moment dat ik weer naar de wc moet.....voelt als een expeditie :) Maar zoonlief en z'n meisje zorgen goed voor me!
Lief! O+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184775250
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Lief! O+
Jazeker!
pi_184775271
En je zit nog vol met pijnstilling zeker? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184775305
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En je zit nog vol met pijnstilling zeker? :P
Driemaal daags paracetamol en een onstekingsremmer.....heb in het ziekenhuis ook morfinetabletjes gekregen, maar daar werd ik hondsberoerd van.....
pi_184775315
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Driemaal daags paracetamol en een onstekingsremmer.....heb in het ziekenhuis ook morfinetabletjes gekregen, maar daar werd ik hondsberoerd van.....
Oh, ja, had een vriend van me ook. Werd kotsmisselijk van de morfine, dus die lag maar pijn te lijden na zijn longoperatie :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184775327
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Oh, ja, had een vriend van me ook. Werd kotsmisselijk van de morfine, dus die lag maar pijn te lijden na zijn longoperatie :X
Dat is echt niet fijn.......zóveel pijn, maar geen morfine kunnen gebruiken....
pi_184776242
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb op badoo nog een match met een Viking.
Vikingen zijn fijn :)
Vorig jaar nog gedate met een hipsterviking (blond knotje), nu een heerlijke rode vikingvriend
pi_184776293
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 17:38 schreef RokStarr het volgende:

[..]

Vikingen zijn fijn :)
Vorig jaar nog gedate met een hipsterviking (blond knotje), nu een heerlijke rode vikingvriend
Oeh nice!
  zaterdag 2 februari 2019 @ 21:41:30 #111
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184781832
😴
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184782521
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:41 schreef pitebuell85 het volgende:
😴
Slaap lekker!
pi_184793979
Goeiemiddag allen :*

Mijn 24 uur met lief zitten er ook weer op. Gelukkig volgende week wel weer een heel weekend *O*

Hebben het even kort gehad over doordeweeks elkaar zien. Ik heb daar duidelijk meer behoefte aan dan hem, maar hij zou het wel leuk vinden geloof ik. Gaan we het nog wel verder over hebben, het was zo druk dat we weinig aan praten toegekomen zijn :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184794165
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 15:13 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemiddag allen :*

Mijn 24 uur met lief zitten er ook weer op. Gelukkig volgende week wel weer een heel weekend *O*

Hebben het even kort gehad over doordeweeks elkaar zien. Ik heb daar duidelijk meer behoefte aan dan hem, maar hij zou het wel leuk vinden geloof ik. Gaan we het nog wel verder over hebben, het was zo druk dat we weinig aan praten toegekomen zijn :+
Lange afstanden lijkt me zo lastig.....hoop dat het gauw goed komt voor jullie! O+
pi_184794998
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 15:13 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemiddag allen :*

Mijn 24 uur met lief zitten er ook weer op. Gelukkig volgende week wel weer een heel weekend *O*

Hebben het even kort gehad over doordeweeks elkaar zien. Ik heb daar duidelijk meer behoefte aan dan hem, maar hij zou het wel leuk vinden geloof ik. Gaan we het nog wel verder over hebben, het was zo druk dat we weinig aan praten toegekomen zijn :+
Hij wijst het iig niet meteen af, dus komt vast wel goed :)
Had je die brownies nog gemaakt om te versieren en hoe viel dat in de smaak?

Hier een uurtje geklefbekt vanmiddag en daarna heb ik 5 kwartier heerlijk gewandeld. Echt lekker weer met dat zonnetje zo O+ En nu mag ik van mezelf de rest van de dag voetbal/darten kijken, genoeg beweging gehad :+
pi_184795216
Yup, build your own brownie was een hit! Het eten viel sowieso wel in de smaak, maar dit vonden ze echt leuk gelukkig O+

En het is en blijft gewoon lastig inderdaad, zo'n afstand. Gelukkig zie ik hem vrijdagavond weer. En ik moet me er ook toe zetten om mezelf wat meer bezig te houden in de avonden. Ik val van moeheid meestal maar neer op de bank met de tv aan i.p.v. dat ik echt vermaak zoek. Dus even kijken wat daar mijn mogelijkheden in zijn :)
Gek? kan je dat eten?
pi_184795285
Mooi dat het zo geslaagd was O+
En ja dat zou wel beter zijn als je iets vindt voor de avonden waar je wat meer voldoening uithaalt. Heb je geen hobby's die je kunt oppakken? Ik vind dat ook lastig nu hoor en dan zie ik hem helemaal maar weinig. Toen ik nog vrijgezel was moest ik me ook elke dag zelf vermaken en ging dat prima. Moet ik nu ook gewoon doen. En van alleen Netflixen krijg je idd weinig voldoening en ga je je niet echt minder eenzaam voelen ofzo.
pi_184795755
Vroegah was bv Netflix ook prima. Het lastige van zo'n leuke vent is dat hij een veel leuker alternatief is dan de tv, juist daar heb ik dan moeite mee.

Ik ga denk ik weer kleuren af en toe. En misschien toch eens kijken naar zangles. Niet dat ik kan zingen, maar ik vind dat wel heel leuk :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_184795791
Ja dan is dat contrast te groot zeg maar. Klinken als goede plannen ^O^
pi_184795981
Dan is een koor misschien ook leuk QS....dan kun je je zangtalent nog enigszins verbergen :+
pi_184796439
Haha, ik doe het anderen liever niet aan om met mij te moeten zingen :+ behalve vrienden dan O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184796617
Hihi!

Maar zingen is wel leuk én een fijne uitlaatklep! Ik moet nog even bedenken hoe ik komende weken ga vullen..... :)
pi_184796717
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 17:09 schreef quickstepster het volgende:
Haha, ik doe het anderen liever niet aan om met mij te moeten zingen :+ behalve vrienden dan O+
Zorgen iig dat de ruimte waar je les krijgt geen ramen heeft die kunnen springen _O-

Hoe lang staat er voor je herstel Cinderella? Zou wel fijn zijn als je jezelf een beetje kunt vermaken ja. Zoon en zn meisje kunnen je ook niet altijd entertainen natuurlijk ;)
pi_184796772
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 17:25 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Zorgen iig dat de ruimte waar je les krijgt geen ramen heeft die kunnen springen _O-

Hoe lang staat er voor je herstel Cinderella? Zou wel fijn zijn als je jezelf een beetje kunt vermaken ja. Zoon en zn meisje kunnen je ook niet altijd entertainen natuurlijk ;)
Vandaag was wel even een vermoeiend dagje.....maar kan ook niet anders na al die spanning en sensatie.....zoonlief moet sowieso weer veel naar school komende week, maar het lukt wel om mezelf te redden gedurende de dag.....stapje voor stapje! Heb minimaal zes weken tot de eerste controle afspraak, dan maar weer verder zien...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2019 17:30:31 ]
pi_184796905
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 17:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Vandaag was wel even een vermoeiend dagje.....maar kan ook niet anders na al die spanning en sensatie.....zoonlief moet sowieso weer veel naar school komende week, maar het lukt wel om mezelf te redden gedurende de dag.....stapje voor stapje! Heb minimaal zes weken tot de eerste controle afspraak, dan maar weer verder zien...
Fijn dat je jezelf al wel redelijk kunt redden iig. Maar 6 weken minimaal is wel een tijd nog. Heb jij nog hobbies verder? Jammer dat we allemaal niet echt bij elkaar in de buurt wonen. Kwam ik wel af en toe een bakkie doen :) Zit zelf toch ook veel thuis.
pi_184797001
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 17:37 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Fijn dat je jezelf al wel redelijk kunt redden iig. Maar 6 weken minimaal is wel een tijd nog. Heb jij nog hobbies verder? Jammer dat we allemaal niet echt bij elkaar in de buurt wonen. Kwam ik wel af en toe een bakkie doen :) Zit zelf toch ook veel thuis.
Dat zou inderdaad wel gezellig zijn! Heb eigenlijk geen geduld voor hobby's :@ , maar lezen vind ik fijn....vooral spannende boeken.....
pi_184797173
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 17:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad wel gezellig zijn! Heb eigenlijk geen geduld voor hobby's :@ , maar lezen vind ik fijn....vooral spannende boeken.....
Daar kun je je wel lekker in verliezen dan in een spannend boek. Scheelt dat februari daar ook nog een mooie tijd voor is dan, op de bank met een boek en een bakkie. Kun je je wel beetje concentreren met pijn of valt dat nog tegen?
pi_184797308
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 17:55 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Daar kun je je wel lekker in verliezen dan in een spannend boek. Scheelt dat februari daar ook nog een mooie tijd voor is dan, op de bank met een boek en een bakkie. Kun je je wel beetje concentreren met pijn of valt dat nog tegen?
Pijn is echt beduidend minder vergeleken met afgelopen dagen.....dat is vooral voelbaar als ik weer in beweging moet komen :)
pi_184797448
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 18:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Pijn is echt beduidend minder vergeleken met afgelopen dagen.....dat is vooral voelbaar als ik weer in beweging moet komen :)
Dat is fijn, kun je toch wat makkelijker naar de wc enzo ipv dat het een hele expeditie is.
pi_184797606
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 18:13 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dat is fijn, kun je toch wat makkelijker naar de wc enzo ipv dat het een hele expeditie is.
Expeditie Cinderella :)
pi_184799011
Fijn dat je beter vooruit kunt, maar je bent nog lang genoeg bezig met het herstel :*

Ik heb net even een kleurplaat gemaakt, dat was wel fijn. Moet eigenlijk nog wat dingen verzinnen waarbij mijn handen bezig zijn en mijn hoofd wat minder O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184799104
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:18 schreef quickstepster het volgende:
Fijn dat je beter vooruit kunt, maar je bent nog lang genoeg bezig met het herstel :*

Ik heb net even een kleurplaat gemaakt, dat was wel fijn. Moet eigenlijk nog wat dingen verzinnen waarbij mijn handen bezig zijn en mijn hoofd wat minder O+
Is diamond painting niet wat voor je? Ook een goede manier vind ik.
pi_184799200
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:23 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Is diamond painting niet wat voor je? Ook een goede manier vind ik.
Dat schijnt inderdaad heel ontspannend te zijn, maar ik heb echt geen geduld voor knutselen :@ :@ Maar ik ga me wel vermaken hoor, ik bedenk nog wel iets :)


Oh wacht....die vraag was voor QS :@

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2019 19:29:19 ]
pi_184799578
Misschien wel! Vroeger ook veel geschilderd op nummer, misschien eens kijken of ik van een van twee een leuk setje voor de keuken op de kop kan tikken O+ dank voor de suggestie!
Gek? kan je dat eten?
pi_184799597
Ik zie de laatste tijd Bob Ross weer op tv voorbij komen, dat lijkt me eigenlijk wel tof om ooit nog eens te leren, zo schilderen :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184799618
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zie de laatste tijd Bob Ross weer op tv voorbij komen, dat lijkt me eigenlijk wel tof om ooit nog eens te leren, zo schilderen :P
Ben bang dat ik over een paar weken ook naar dit soort meuk op tv zit te kijken.... :+
pi_184799622
Schilderen op nummer O+ Dat zou ik ook echt weer moeten gaan doen
pi_184799663
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ben bang dat ik over een paar weken ook naar dit soort meuk op tv zit te kijken.... :+
Ik vind Bob Ross echt heel tof. Superrustgevend :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184799691
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind Bob Ross echt heel tof. Superrustgevend :@
:z :z :D
pi_184799726
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

:z :z :D
Vind het echt heel tof. Ook dat hij in 25 minuten een schilderij maakt maar de zen die die man uitstraalt, geweldig :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184799761
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vind het echt heel tof. Ook dat hij in 25 minuten een schilderij maakt maar de zen die die man uitstraalt, geweldig :P
Ja ik doe het hem niet na inderdaad :)
  zondag 3 februari 2019 @ 19:59:38 #142
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184799791
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vind het echt heel tof. Ook dat hij in 25 minuten een schilderij maakt maar de zen die die man uitstraalt, geweldig :P
Ik straalde net ook zen uit, lag op de bank voetbal te kijken met de open haard aan en m'n ogen vielen dicht...

Daar hoef ik niet voor te schilderen😂
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184799799
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:59 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Ik straalde net ook zen uit, lag op de bank voetbal te kijken met de open haard aan en m'n ogen vielen dicht...

Daar hoef ik niet voor te schilderen😂
:D :D :D
pi_184799801
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 19:59 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Ik straalde net ook zen uit, lag op de bank voetbal te kijken met de open haard aan en m'n ogen vielen dicht...

Daar hoef ik niet voor te schilderen😂
Kijk ik toch liever naar Bob Ross zijn schilderkunsten denk ik :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184800072
Bob Ross is heerlijk om naar te kijken ja!

Ik ga morgen in ieder geval extra kleurpotloden halen en misschien een schildersetje bestellen O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184803230
Nou, het weekend zit er weer op.

Weer een stapje serieuzer in de relatie, haha. Ze heeft besloten dat ze maar een extra kussen, kleren en sloffen moest kopen om bij mij achter te laten. Ze werd moe van telkens alles naar mijn appartement toe te slepen. Dus nu is mijn kast deels gevuld met haar kleren en ligt haar kussen naast mijn kussens op m'n bed. :)
pi_184803262
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 21:56 schreef Restyler het volgende:
Nou, het weekend zit er weer op.

Weer een stapje serieuzer in de relatie, haha. Ze heeft besloten dat ze maar een extra kussen, kleren en sloffen moest kopen om bij mij achter te laten. Ze werd moe van telkens alles naar mijn appartement toe te slepen. Dus nu is mijn kast deels gevuld met haar kleren en ligt haar kussen naast mijn kussens op m'n bed. :)
Oeh....... *; *O*
pi_184803760
Is het heel erg als ik Bob Ross niet ken? :@
Quickstepster leuk, hopelijk vermaak je je wat beter dan ^O^
Restyler, oeh klinkt goed *;
pi_184809091
Oh restyler, dat klinkt heerlijk! *;

En goeiemorgen iedereen :*
Gek? kan je dat eten?
pi_184809105
Goedemorgen :W
pi_184809206
Nou, begint al goed. Net in de bus keihard op m'n knie gevallen toen hij veel te abrupt (en snel) optrok. Auw -O-

Gaat vast een goede dag worden :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184809235
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:07 schreef quickstepster het volgende:
Nou, begint al goed. Net in de bus keihard op m'n knie gevallen toen hij veel te abrupt (en snel) optrok. Auw -O-

Gaat vast een goede dag worden :+
Auw! Echt asociaal hoe sommige chauffeurs doen ja. Sterkte ermee en hopelijk gaat de rest van de dag beter :*
pi_184810248
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:07 schreef quickstepster het volgende:
Nou, begint al goed. Net in de bus keihard op m'n knie gevallen toen hij veel te abrupt (en snel) optrok. Auw -O-

Gaat vast een goede dag worden :+
Auuu.....sterkte!

Zoonlief naar school maar heeft zoveel mogelijk binnen handbereik gezet.....komt goed :)
pi_184810254
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:07 schreef quickstepster het volgende:
Nou, begint al goed. Net in de bus keihard op m'n knie gevallen toen hij veel te abrupt (en snel) optrok. Auw -O-

Gaat vast een goede dag worden :+
Sterkte!
pi_184810275
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 07:17 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Auw! Echt asociaal hoe sommige chauffeurs doen ja. Sterkte ermee en hopelijk gaat de rest van de dag beter :*
Die hebben een schema.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_184810298
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2019 09:29 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Die hebben een schema.
Dan nog kunnen ze wel een beetje sociaal rijden......
pi_184810537
Officieel mogen ze pas vertrekken als iedereen zit. En hij had prima rustig kunnen aanrijden, maar zo'n hobbelige stoot gas als ik het trapje achterin oploop is gewoon stom. Knie is ondertussen langzaamaan in een regenboog aan het veranderen :+

Succes met je eerste echte dag alleen Cinderella :* hoop dat je hem goed doorkomt!
Gek? kan je dat eten?
pi_184810601
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 09:51 schreef quickstepster het volgende:
Officieel mogen ze pas vertrekken als iedereen zit. En hij had prima rustig kunnen aanrijden, maar zo'n hobbelige stoot gas als ik het trapje achterin oploop is gewoon stom. Knie is ondertussen langzaamaan in een regenboog aan het veranderen :+

Succes met je eerste echte dag alleen Cinderella :* hoop dat je hem goed doorkomt!
Oh dat trapje inderdaad.....akelig......hopelijk gaat de pijn meevallen!

En thnxxxx.....komt goed!
pi_184819749
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 09:51 schreef quickstepster het volgende:
Officieel mogen ze pas vertrekken als iedereen zit. En hij had prima rustig kunnen aanrijden, maar zo'n hobbelige stoot gas als ik het trapje achterin oploop is gewoon stom. Knie is ondertussen langzaamaan in een regenboog aan het veranderen :+

Succes met je eerste echte dag alleen Cinderella :* hoop dat je hem goed doorkomt!
Kut dat je bent gevallen. Hoe gaat lopen?
pi_184819762
Ik ben mijn dagen aan het aftellen *O*

Hij kwam nog wel even naar mij toe dat ik nog best wel de rest van de maand mag blijven werken als ik dat zou willen. Niet dat ik denk dat ik echt weg moet ofzo.

:')
pi_184819914
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben mijn dagen aan het aftellen *O*

Hij kwam nog wel even naar mij toe dat ik nog best wel de rest van de maand mag blijven werken als ik dat zou willen. Niet dat ik denk dat ik echt weg moet ofzo.

:')
Wat een held die baas :D :D
pi_184819966
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wat een held die baas :D :D
Mooi he :D
pi_184820047
Yasmin, je baas spoort echt niet _O-

Lopen doet zeer, maar gelukkig geen vocht o.i.d. in m'n knie, dus beweeglijkheid is prima. Valt me nog mee ^O^
Gek? kan je dat eten?
pi_184820136
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:35 schreef quickstepster het volgende:
Yasmin, je baas spoort echt niet _O-

Lopen doet zeer, maar gelukkig geen vocht o.i.d. in m'n knie, dus beweeglijkheid is prima. Valt me nog mee ^O^
Ik heb een maand geleden mijn knie gestoten. Echt gigantisch hard. En vreemd genoeg speelt dat soms op, zoals vannacht. En dan kan ik er gewoon niet meer van slapen?
pi_184820390
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mooi he :D
Hilarisch :D


Gelukkig dat het meevalt QS!Had hier net de huisarts op bezoek die door het ziekenhuis al volledig op de hoogte was gebracht, vond ik wel fijn!
pi_184821397
Yasmin, misschien toch een miniem scheurtje in het bot (gehad) waardoor het soms opspeelt?

En fijn dat de huisarts langs geweest is Cinderella!

Mijn goede voornemens voor avondvulling gaan goed! Ik heb uitgebreider gekookt dan normaal, een mandala gekleurd en net een setje schilderen op nummer besteld. Nu kopje thee en een paar woordpuzzels, ondertussen een beetje bedenken wat ik op m'n foute valentijnskaart ga schrijven, en straks nog een aflevering van een serie ^O^

Ook al vanalles bedacht voor de rest van de week O+ ik heb goede hoop!
Gek? kan je dat eten?
pi_184821621
Goed bezig QS!
pi_184821809
Yasmin je baas _O-
Goed bezig QS en fijn dat het redelijk meevalt met je knie.
Cinderella, dat is idd netjes van je huisarts ^O^

Vandaag is er toch nog een nieuwe gestart, omdat ze verkeerde gegevens van hem hadden wist hij niet dat hij vorige week al moest starten. En ik kan misschien doorgaan in de groep tot mn andere therapie begint, dus dat zou wel fijn zijn als dat idd kan ^O^
pi_184821861
Dat zou zeker fijn zijn Hestia.....klikte het goed met de nieuwe in de groep?
pi_184821907
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat zou zeker fijn zijn Hestia.....klikte het goed met de nieuwe in de groep?
Mwah het is wel een beetje een apart figuur, met die andere 2 die vorige week gestart zijn klikt wel iets beter, meer mijn soort mensen zeg maar :@
Maar op zich wel oké hoor.
pi_184822036
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:50 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Mwah het is wel een beetje een apart figuur, met die andere 2 die vorige week gestart zijn klikt wel iets beter, meer mijn soort mensen zeg maar :@
Maar op zich wel oké hoor.
Oh wel een beetje een uitdaging dan..... :)
pi_184822389
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh wel een beetje een uitdaging dan..... :)
Ach, ik hoef er geen vrienden mee te worden ;) Hij doet wel gewoon goed mee verder hoor.
pi_184822463
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 20:09 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ach, ik hoef er geen vrienden mee te worden ;) Hij doet wel gewoon goed mee verder hoor.
Dat is ook weer waar :)
pi_184828921
Goeiemorgen liefjes :*

Mijn knie is 50 shades of regenboog, maar alleen gevoelig. Valt me mee! Zometeen zwemmend naar de bus, hoop dat het weer bij jullie beter is!
Gek? kan je dat eten?
pi_184828943
Goedemorgen lieverds :W
Lekker kleurrijk die knie van je QS, oppassen dat je hem niet per ongeluk stoot. Had ik van de week, heb wondje erop zitten en toen stootte ik hem van de week ook nog, au!
Zwemmen? Hier is het gewoon droog. Succes!
pi_184828963
Goedemorgen :W

Hier ook een brokkenpiloot
Gisteren mijn teen hard gestoten en nu doet mijn hele voet zeer.
(Helpt misschien niet dat ik gisterenavond meteen 1,5 uur ben gaan trainen).
pi_184829091
Gaat goed met iedereen hier, inderdaad een hoop brokkenpiloten ( en voor Cinderella gewoon vette pech :* )!
Gek? kan je dat eten?
pi_184829482
Zeg.....was ik de enige brokkenpiloot....gaan jullie me allemaal nadoen...... :6
pi_184829736
Je was een goed voorbeeld, dat doet volgen _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184829741
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 08:34 schreef quickstepster het volgende:
Je was een goed voorbeeld, dat doet volgen _O-
Nou.....kan het niet aanraden hoor ha ha!!
pi_184829767
Brokkenpiloten-sc! :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_184829808
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 08:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Brokkenpiloten-sc! :+
_O-
pi_184830124
Ach, zolang het lichamelijke brokken zijn en niet relationele brokken, kan ik er best mee leven :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184830823
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:19 schreef quickstepster het volgende:
Ach, zolang het lichamelijke brokken zijn en niet relationele brokken, kan ik er best mee leven :+
Dat is helemaal waar!
pi_184831844
Ben laatst met de sneeuw van mijn fiets getieft. Maar ik leef nog.

Dat jullie het even weten.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_184831885
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 09:19 schreef quickstepster het volgende:
Ach, zolang het lichamelijke brokken zijn en niet relationele brokken, kan ik er best mee leven :+
Zeker :)
pi_184831925
Hoe gaat het verder trouwens met de klefbekjes hier? Geen nieuws is goed nieuws?
Gek? kan je dat eten?
pi_184832082
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ben laatst met de sneeuw van mijn fiets getieft. Maar ik leef nog.

Dat jullie het even weten.
Dan heb je meer geluk gehad dan mij :+
pi_184832287
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dan heb je meer geluk gehad dan mij :+
Jij bent dood?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_184832552
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:14 schreef quickstepster het volgende:
Geen nieuws is goed nieuws?
Dit ja. :)

Het gaat zijn gangetje. Vanavond blijft ze bij me eten, aankomend weekend pannenkoekschip gereserveerd, met Valentijnsdag het een en ander doen. We zitten ook low-key te praten over onze toekomstplannen (bij elkaar inwonen over een tijdje) en over haar toekomst (haar doelen in het leven en dat ik haar daar mee wil steunen). O+
pi_184832951
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:36 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Jij bent dood?
Nog net niet.....
pi_184832977
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nog net niet.....
Niet dood is altijd beter dan wel dood. *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_184832991
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:17 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Niet dood is altijd beter dan wel dood. *O*
Daar hou ik me dan maar aan vast momenteel :)
pi_184833138
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 11:52 schreef Restyler het volgende:

[..]

Dit ja. :)

Het gaat zijn gangetje. Vanavond blijft ze bij me eten, aankomend weekend pannenkoekschip gereserveerd, met Valentijnsdag het een en ander doen. We zitten ook low-key te praten over onze toekomstplannen (bij elkaar inwonen over een tijdje) en over haar toekomst (haar doelen in het leven en dat ik haar daar mee wil steunen). O+
Klinkt goed *;
Hier gaat het ook nog zn gangetje met zn ups en downs zoals dat bij ons gaat. Geen rustig vaarwater maar we roeien met de riemen die we hebben *;
Cinderella wij zijn heel blij dat je nog niet helemaal dood bent hoor *O*
pi_184833295
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:26 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Klinkt goed *;
Hier gaat het ook nog zn gangetje met zn ups en downs zoals dat bij ons gaat. Geen rustig vaarwater maar we roeien met de riemen die we hebben *;
Cinderella wij zijn heel blij dat je nog niet helemaal dood bent hoor *O*
Oh gelukkig Hestia..... :) , onkruid vergaat niet hè!


Klinkt goed Restyler! Wordt het lastig kiezen of jullie uiteindelijk in jou of haar huis gaan wonen of willen jullie tzt een nieuw eigen plekje?


Hè.....wil ook wel klefbekken nu hoor..... O+
pi_184833459
Restyler, wat klinkt dat heerlijk O+ lekker kneuterig *;

Ik kreeg trouwens van het weekend wel een leuke vraag in een spelletje, beschrijf je relatie met een liedje/songtekst. Mijn keuze werd alleen niet zo gewaardeerd _O- welke zouden jullie kiezen?
Gek? kan je dat eten?
pi_184833524
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:44 schreef quickstepster het volgende:
Restyler, wat klinkt dat heerlijk O+ lekker kneuterig *;

Ik kreeg trouwens van het weekend wel een leuke vraag in een spelletje, beschrijf je relatie met een liedje/songtekst. Mijn keuze werd alleen niet zo gewaardeerd _O- welke zouden jullie kiezen?
Haha ben wel benieuwd dan _O-
Ik denk Ronan Keating-Life is a Rollercoaster _O-
pi_184833588
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:44 schreef quickstepster het volgende:
Restyler, wat klinkt dat heerlijk O+ lekker kneuterig *;

Ik kreeg trouwens van het weekend wel een leuke vraag in een spelletje, beschrijf je relatie met een liedje/songtekst. Mijn keuze werd alleen niet zo gewaardeerd _O- welke zouden jullie kiezen?
Stil in mij - van Dik hout O-)
pi_184833626
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:44 schreef quickstepster het volgende:
Welke zouden jullie kiezen?
Ik zou het eigenlijk echt niet weten....
pi_184833691
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 12:47 schreef _Hestia_ het volgende:

Haha ben wel benieuwd dan _O-
Leuke keuzes van jullie! :+

De mijne was Loser van Julian Moon

There's a little bit of loser in us
Just two weirdos who fell in love
I guess we're made from the same weird stuff
Being a loser with you doesn't suck

Luisteren is leuker, het is een schattig liedje. Maar hij werd niet door iedereen gesnapt denk ik :6

Gek? kan je dat eten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')