Dat was vóór z'n 'volle zak' berichtjequote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En je vond nog wel dat ik hem een kans moest geven na zijn openingszin
Maar na 'tussen mijn billen'quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was vóór z'n 'volle zak' berichtje![]()
Daar begon ik hier meequote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja die had ik natuurlijk niet gezien....
hij is wel lekker duidelijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vond hem wel héél kort door de bocht hoor.....hij kent haar net twee tellen en dan stuurt hij meteen op sex aan....![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 08:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis wel origineel! Wanneer gaan jullie op date?
Hoezo mag ik nou weer niks zeggen.....quote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:55 schreef dop het volgende:
[..]
hij is wel lekker duidelijk.
En jij mag niks zeggen Juffrouw 😁
Ja maar dat zette de toon wel natuurlijk :pquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja die had ik natuurlijk niet gezien....
maar die 'tussen m'n billen' vond ik nog wel grappig![]()
Het kon nog twee kanten op vallen, maar hij koos de verkeerde.....het was wel vermakelijk zoquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat zette de toon wel natuurlijk :p
Ja heb er smakelijk om gelachenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het kon nog twee kanten op vallen, maar hij koos de verkeerde.....het was wel vermakelijk zo![]()
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2019 12:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar die Viking......lange blonde haren?
Wat zoek jij eigenlijk wel in een vent.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:02 schreef Yasmin23 het volgende:
En hij typt hihi
mannen die hihi typen...
Iemand die geen hihi typt.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat zoek jij eigenlijk wel in een vent.
Toch fix je maar niksquote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Iemand die geen hihi typt.
Voor de rest heb ik niet zoveel eisen eigenlijk.
Maak maar foto'squote:Op zaterdag 2 februari 2019 13:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb wel een heleboel leuke dokters gezien afgelopen dagen.....misschien zit daar iets tussen voor Yasmin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |