Eens! Het is heel gek, maar het filmpje ziet er authentiek uit. Tenzij over een paar maanden een film uitkomt met dit fragment er in.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:28 schreef Sigaartje het volgende:
Denk eens logisch na. Stel er zijn aliens. Waarom zouden ze uitgerekend boven het hol van de leeuw gaan zweven. Dat klopt toch helemaal niet.
Dat is net zoiets als zonder vervoersbewijs naast de conducteur gaan staan.
Nee, want die hebben natuurlijk supersnel hun stealth modus aangedaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:26 schreef CoolGuy het volgende:
Zijn er ook videobeelden van die ufo boven het Pentagon? Want dat is zo'n dicht bevolkt gebied dat het onwaarschijnlijk is dat die beelden er niet zijn.
Het is gewoon bullshit. Een pyramidevormig object met een diameter van 100 meter op 500 meter hoogte boven het Pentagon, en in de omgeving heeft helemaal niemand een foto of video van dat ding?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eens! Het is heel gek, maar het filmpje ziet er authentiek uit. Tenzij over een paar maanden een film uitkomt met dit fragment er in.Als het filmpje verwijderd wordt weet je dat er meer aan de hand is.
[..]
Nee, want die hebben natuurlijk supersnel hun stealth modus aangedaan.
als het filmpje 'er authentiek uitziet', betekent het ook dat het echt is?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
maar het filmpje ziet er authentiek uit.
Ik geloof ook wel dat er meer is. Het zou erg onwaarschijnlijk zijn als wij de enigen zijn in dit heelal. Maar de afstanden zijn wel onmetelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
Dat object wat boven t Pentagon hing was een hologram/luchtprojectie gemaakt door een aantal studenten las ik.
En dit filmpje is inderdaad duidelijk fraai knip-en-plakwerk.
Maar ik geloof wel dat er 'meer' is dan wij weten, we blijven t echter alleen telkens in de verkeerde hoek zoeken.
Er zit 'schijnbaar' een commercieel ruimtevaartbedrijf uit rusland achter...quote:
Helder! Toch is Area 51 wel degelijk een bestaand gebied. Dit vond ik altijd een leuk filmpje.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:15 schreef Nismo91 het volgende:
Heerlijk die fake UFO filmpjes, heb nog nooit een duidelijke gezien met filmpjes die door meerdere personen zijn gemaakt![]()
Mensen filmen alles tegenwoordig maar ufo’s filmen blijft toch moeilijk![]()
Begrijp mij niet verkeerd het lijkt mij heel erg vet, maar geloof er niet zo in. Net als die speculaties over area 51come on.
Dit is ironie, toch? Waarom zouden wij de leeuw en niet het lammetje zijn?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:28 schreef Sigaartje het volgende:
Denk eens logisch na. Stel er zijn aliens. Waarom zouden ze uitgerekend boven het hol van de leeuw gaan zweven. Dat klopt toch helemaal niet.
Dat is net zoiets als zonder vervoersbewijs naast de conducteur gaan staan.
Je gaat te snel. Je beantwoordt nu de vraag waarom ze een fake filmpje zouden verspreiden. Mijn vraag gaat daar eigen aan vooraf, waarom zou de VN informatie over ufo's delen met de mededeling dat het geheim moet blijven?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Er zit 'schijnbaar' een commercieel ruimtevaartbedrijf uit rusland achter...
Althans de afgebeelde vrouw is de persoon die ook in de media dat bedrijf presenteert., en dat is een bestaand commercieel ruimtebedrijf uit rusland.
mogelijk kan het echter juist ook een poging zijn dat bedrijf in diskrediet te brengen.
Het is dusdanig makkelijk te debunken gemaakt dat ik me niet echt kan voorstellen dat de makers serieus gedacht hebben veel 'geloof' erin te oogsten.
Andere optie is natuurlijk ook dat dit gemaakt is om andere instanties in diskrediet te brengen, bv de Verenigde Naties, die onder veel complot-gelovers al zeer impopulair zijn sterker als en 'geheimhoudende elite' weer te geven, dat hele stuk vooraf met het niet publiek mogen maken van toespraken in de Assembly is natuurlijk onzin, maar versterkt bij bepaalde groepen het idee dat er 'geheime vergaderingen' gehouden worden.
Ook kan het bv een onderzoek zijn hoe zulke filmpjes effectief goed te verspreiden zijn, er is zeker in rusland bv veel gelegen zulke sociale media en virale berichtgeving uit te nutten voor het verspreiden van des-informatie.
nee hoor.... je vroeg 'waarom zouden ze dit filmpje verspreiden... exact dat beantwoord ik...quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:54 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Je gaat te snel. Je beantwoordt nu de vraag waarom ze een fake filmpje zouden verspreiden. Mijn vraag gaat daar eigen aan vooraf
Maar bij Area 51 wordt je wel weg gejaagd, UFO's of nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:15 schreef Nismo91 het volgende:
Heerlijk die fake UFO filmpjes, heb nog nooit een duidelijke gezien met filmpjes die door meerdere personen zijn gemaakt![]()
Mensen filmen alles tegenwoordig maar ufo’s filmen blijft toch moeilijk![]()
Begrijp mij niet verkeerd het lijkt mij heel erg vet, maar geloof er niet zo in. Net als die speculaties over area 51come on.
Gelijk hebben zequote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar bij Area 51 wordt je wel weg gejaagd, UFO's of nietIk kan het weten, ik heb bij die bordjes gestaan, ze proberen je wel angst aan te jagen ja
Sure thing, was wel érg (ERG) tof om daar een keer te zijn, was de rit van meerdere uren enkele reis wel waardquote:
Area 51 bestaat zeker, maar of er ufo’s zijn dat geloof ik niet, is gewoon een militaire basis van de vs.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Helder! Toch is Area 51 wel degelijk een bestaand gebied. Dit vond ik altijd een leuk filmpje.
Ik weet wel wat ik vraagquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee hoor.... je vroeg 'waarom zouden ze dit filmpje verspreiden... exact dat beantwoord ik...
de VN heeft met deze Hoax helemaal geen zier te maken, die verspreiden dit filmpje niet... het zijn bepaalde websites, vaak uit een bepaald interssengebied en met een zekere dioelgroep die dt filmpje verspreiden
Haha, nee.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
De beelden zijn authentiek verklaard
Bovendien is het meer TRU dan BNW..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:29 schreef Lunatiek het volgende:
Het is zeer ongeloofwaardig dat in het tijdperk waarin bijna iedereen een smartphone met camera heeft een UFO boven het Pentagon, of waar dan ook boven bewoond gebied, niet wordt gefilmd.
Ook zijn de huidige smartphones zo goed dat duidelijk te merken is dat het geluid van de "opname" niet echt is.
Trieste poging van iemand om aandacht te trekken met deze hoax.
De vrouw in filmpje, ziet er nogal geknipt en geplakt uit, ook het geluid is niet om aan te horen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Hi,
In het filmpje ( http://coenvermeeren.nl/ufo-boven-pentagon/ ) is te zien dat er een vrouw spreekt over een UFO waarneming. De beelden zijn authentiek verklaard en de opname is in het geheim gemaakt.
Iemand hier die er meer over heeft gezien en meer over weet? Ik vind het in ieder geval een interessante situatie.
Nou , het is niet een "gewone" militaire basis. Top-secret onderzoek wordt daar wel uitgevoerd. O.a. de Lockeed SR-71 i(Blackbird) s daar uitvoerig getest en als ik me niet vergis ook de F-117 (stealth fighter) en de B2quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:15 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Area 51 bestaat zeker, maar of er ufo’s zijn dat geloof ik niet, is gewoon een militaire basis van de vs.
Klopt, maar aliensquote:Op dinsdag 5 februari 2019 08:32 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Nou , het is niet een "gewone" militaire basis. Top-secret onderzoek wordt daar wel uitgevoerd. O.a. de Lockeed SR-71 i(Blackbird) s daar uitvoerig getest en als ik me niet vergis ook de F-117 (stealth fighter) en de B2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |