abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 februari 2019 @ 11:20:38 #1
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_184749081
Hi,

In het filmpje ( http://coenvermeeren.nl/ufo-boven-pentagon/ ) is te zien dat er een vrouw spreekt over een UFO waarneming. De beelden zijn authentiek verklaard en de opname is in het geheim gemaakt.

Iemand hier die er meer over heeft gezien en meer over weet? Ik vind het in ieder geval een interessante situatie.
En altijd het laatste woord.
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 11:26:11 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184749166
Zijn er ook videobeelden van die ufo boven het Pentagon? Want dat is zo'n dicht bevolkt gebied dat het onwaarschijnlijk is dat die beelden er niet zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184749195
Denk eens logisch na. Stel er zijn aliens. Waarom zouden ze uitgerekend boven het hol van de leeuw gaan zweven. Dat klopt toch helemaal niet.
Dat is net zoiets als zonder vervoersbewijs naast de conducteur gaan staan.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 11:30:37 #4
371833 BlauweTijger
pi_184749222
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:28 schreef Sigaartje het volgende:
Denk eens logisch na. Stel er zijn aliens. Waarom zouden ze uitgerekend boven het hol van de leeuw gaan zweven. Dat klopt toch helemaal niet.
Eens! Het is heel gek, maar het filmpje ziet er authentiek uit. Tenzij over een paar maanden een film uitkomt met dit fragment er in. :) Als het filmpje verwijderd wordt weet je dat er meer aan de hand is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:26 schreef CoolGuy het volgende:
Zijn er ook videobeelden van die ufo boven het Pentagon? Want dat is zo'n dicht bevolkt gebied dat het onwaarschijnlijk is dat die beelden er niet zijn.
Nee, want die hebben natuurlijk supersnel hun stealth modus aangedaan. :7
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 11:35:48 #5
16180 crew  CoolGuy
pi_184749342
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Eens! Het is heel gek, maar het filmpje ziet er authentiek uit. Tenzij over een paar maanden een film uitkomt met dit fragment er in. :) Als het filmpje verwijderd wordt weet je dat er meer aan de hand is.

[..]

Nee, want die hebben natuurlijk supersnel hun stealth modus aangedaan. :7
Het is gewoon bullshit. Een pyramidevormig object met een diameter van 100 meter op 500 meter hoogte boven het Pentagon, en in de omgeving heeft helemaal niemand een foto of video van dat ding?

Ben je wel eens in de buurt van het Pentagon geweest? Aan de overkant van de rivier waar het naast ligt is Washington D.C, en echt helemaal niemand heeft hier beeldmateriaal van?

Ongeloofwaardig.
pi_184749441
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:30 schreef BlauweTijger het volgende:
maar het filmpje ziet er authentiek uit.
als het filmpje 'er authentiek uitziet', betekent het ook dat het echt is?

bewerking van videofilmpjes is een al breed toegpaste en toegankelijke mogelijkheid...
in dit geval was het origineel een toespraak die Erdogan hield, de vrouw is er enkel ingeplakt en gesproken tekst eroverheen gesproken

ter vergelijk met
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_184749842
Dat object wat boven t Pentagon hing was een hologram/luchtprojectie gemaakt door een aantal studenten las ik.
En dit filmpje is inderdaad duidelijk fraai knip-en-plakwerk.

Maar ik geloof wel dat er 'meer' is dan wij weten, we blijven t echter alleen telkens in de verkeerde hoek zoeken.
pi_184750077
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
Dat object wat boven t Pentagon hing was een hologram/luchtprojectie gemaakt door een aantal studenten las ik.
En dit filmpje is inderdaad duidelijk fraai knip-en-plakwerk.

Maar ik geloof wel dat er 'meer' is dan wij weten, we blijven t echter alleen telkens in de verkeerde hoek zoeken.
Ik geloof ook wel dat er meer is. Het zou erg onwaarschijnlijk zijn als wij de enigen zijn in dit heelal. Maar de afstanden zijn wel onmetelijk.

Maar verder vind ik het onwaarschijnlijk dat ufo's ons uit gaan zitten dagen zonder dat er gevolgen komen. Dus ik denk dat dit gewoon een big joke is. Ach, als mensen dat grappig vinden. Altijd beter dan rond gaan lopen zwaaien met geschut in een school, zeg ik maar.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_184750158
Als er iets geheim gehouden zou moeten worden zouden ze het niet vertellen. Al helemaal niet met de boodschap dat het niet verspreid mag worden (met video en opnames etc). Wat was het doel van deze mededeling? Waarom zouden ze dit delen?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_184750409
Heerlijk die fake UFO filmpjes, heb nog nooit een duidelijke gezien met filmpjes die door meerdere personen zijn gemaakt :P

Mensen filmen alles tegenwoordig maar ufo’s filmen blijft toch moeilijk :')

Begrijp mij niet verkeerd het lijkt mij heel erg vet, maar geloof er niet zo in. Net als die speculaties over area 51 :P come on.
Ik was hier...
pi_184750478
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:06 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Waarom zouden ze dit delen?
Er zit 'schijnbaar' een commercieel ruimtevaartbedrijf uit rusland achter...
Althans de afgebeelde vrouw is de persoon die ook in de media dat bedrijf presenteert., en dat is een bestaand commercieel ruimtebedrijf uit rusland.

mogelijk kan het echter juist ook een poging zijn dat bedrijf in diskrediet te brengen.
Het is dusdanig makkelijk te debunken gemaakt dat ik me niet echt kan voorstellen dat de makers serieus gedacht hebben veel 'geloof' erin te oogsten.

Andere optie is natuurlijk ook dat dit gemaakt is om andere instanties in diskrediet te brengen, bv de Verenigde Naties, die onder veel complot-gelovers al zeer impopulair zijn sterker als en 'geheimhoudende elite' weer te geven, dat hele stuk vooraf met het niet publiek mogen maken van toespraken in de Assembly is natuurlijk onzin, maar versterkt bij bepaalde groepen het idee dat er 'geheime vergaderingen' gehouden worden.

Ook kan het bv een onderzoek zijn hoe zulke filmpjes effectief goed te verspreiden zijn, er is zeker in rusland bv veel gelegen zulke sociale media en virale berichtgeving uit te nutten voor het verspreiden van des-informatie.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 1 februari 2019 @ 12:20:22 #12
371833 BlauweTijger
pi_184750518
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:15 schreef Nismo91 het volgende:
Heerlijk die fake UFO filmpjes, heb nog nooit een duidelijke gezien met filmpjes die door meerdere personen zijn gemaakt :P

Begrijp mij niet verkeerd het lijkt mij heel erg vet, maar geloof er niet zo in. Net als die speculaties over area 51 :P come on.
Helder! Toch is Area 51 wel degelijk een bestaand gebied. Dit vond ik altijd een leuk filmpje.
pi_184750616
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:28 schreef Sigaartje het volgende:
Dit is ironie, toch? Waarom zouden wij de leeuw en niet het lammetje zijn?
pi_184751229
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Er zit 'schijnbaar' een commercieel ruimtevaartbedrijf uit rusland achter...
Althans de afgebeelde vrouw is de persoon die ook in de media dat bedrijf presenteert., en dat is een bestaand commercieel ruimtebedrijf uit rusland.

mogelijk kan het echter juist ook een poging zijn dat bedrijf in diskrediet te brengen.
Het is dusdanig makkelijk te debunken gemaakt dat ik me niet echt kan voorstellen dat de makers serieus gedacht hebben veel 'geloof' erin te oogsten.

Andere optie is natuurlijk ook dat dit gemaakt is om andere instanties in diskrediet te brengen, bv de Verenigde Naties, die onder veel complot-gelovers al zeer impopulair zijn sterker als en 'geheimhoudende elite' weer te geven, dat hele stuk vooraf met het niet publiek mogen maken van toespraken in de Assembly is natuurlijk onzin, maar versterkt bij bepaalde groepen het idee dat er 'geheime vergaderingen' gehouden worden.

Ook kan het bv een onderzoek zijn hoe zulke filmpjes effectief goed te verspreiden zijn, er is zeker in rusland bv veel gelegen zulke sociale media en virale berichtgeving uit te nutten voor het verspreiden van des-informatie.
Je gaat te snel. Je beantwoordt nu de vraag waarom ze een fake filmpje zouden verspreiden. Mijn vraag gaat daar eigen aan vooraf, waarom zou de VN informatie over ufo's delen met de mededeling dat het geheim moet blijven?

Het filmpje is na beantwoording van die vraag inderdaad al makkelijk te debunken :)
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 15:59:33 #15
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_184754503
Ik moet nu weer denken aan de Reagan speech:

Of maak ik die link onterecht?
A child is born with no state of mind.
pi_184754617
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:54 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Je gaat te snel. Je beantwoordt nu de vraag waarom ze een fake filmpje zouden verspreiden. Mijn vraag gaat daar eigen aan vooraf
nee hoor.... je vroeg 'waarom zouden ze dit filmpje verspreiden... exact dat beantwoord ik...

de VN heeft met deze Hoax helemaal geen zier te maken, die verspreiden dit filmpje niet... het zijn bepaalde websites, vaak uit een bepaald interssengebied en met een zekere dioelgroep die dt filmpje verspreiden
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 16:11:48 #17
16180 crew  CoolGuy
pi_184754775
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:15 schreef Nismo91 het volgende:

Maar bij Area 51 wordt je wel weg gejaagd, UFO's of niet :P Ik kan het weten, ik heb bij die bordjes gestaan, ze proberen je wel angst aan te jagen ja :P
pi_184754820
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar bij Area 51 wordt je wel weg gejaagd, UFO's of niet :P Ik kan het weten, ik heb bij die bordjes gestaan, ze proberen je wel angst aan te jagen ja :P
Gelijk hebben ze :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator vrijdag 1 februari 2019 @ 16:14:57 #19
16180 crew  CoolGuy
pi_184754832
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gelijk hebben ze :P
Sure thing, was wel érg (ERG) tof om daar een keer te zijn, was de rit van meerdere uren enkele reis wel waard :') :P
pi_184754836
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 12:20 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Helder! Toch is Area 51 wel degelijk een bestaand gebied. Dit vond ik altijd een leuk filmpje.
Area 51 bestaat zeker, maar of er ufo’s zijn dat geloof ik niet, is gewoon een militaire basis van de vs.
Ik was hier...
pi_184755708
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 16:04 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nee hoor.... je vroeg 'waarom zouden ze dit filmpje verspreiden... exact dat beantwoord ik...

de VN heeft met deze Hoax helemaal geen zier te maken, die verspreiden dit filmpje niet... het zijn bepaalde websites, vaak uit een bepaald interssengebied en met een zekere dioelgroep die dt filmpje verspreiden
Ik weet wel wat ik vraag :')

Met ze bedoelde ik de VN.

De vraag had eigenlijk moeten zijn:

Waarom zou de VN een persconferentie houden om informatie te delen over een onderwerp waarbij verteld wordt dat het geheim moet blijven en niet gefilmd mag worden. Wat zou de VN daar mee bereiken? (Als het filmpje dus echt zou zijn)
  vrijdag 1 februari 2019 @ 20:29:11 #22
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184759612
Het is zeer ongeloofwaardig dat in het tijdperk waarin bijna iedereen een smartphone met camera heeft een UFO boven het Pentagon, of waar dan ook boven bewoond gebied, niet wordt gefilmd.
Ook zijn de huidige smartphones zo goed dat duidelijk te merken is dat het geluid van de "opname" niet echt is.

Trieste poging van iemand om aandacht te trekken met deze hoax.
pi_184784090
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
De beelden zijn authentiek verklaard
Haha, nee.
Conscience do cost.
pi_184785162
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 20:29 schreef Lunatiek het volgende:
Het is zeer ongeloofwaardig dat in het tijdperk waarin bijna iedereen een smartphone met camera heeft een UFO boven het Pentagon, of waar dan ook boven bewoond gebied, niet wordt gefilmd.
Ook zijn de huidige smartphones zo goed dat duidelijk te merken is dat het geluid van de "opname" niet echt is.

Trieste poging van iemand om aandacht te trekken met deze hoax.
Bovendien is het meer TRU dan BNW..
  zondag 3 februari 2019 @ 01:04:33 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_184786388
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Hi,

In het filmpje ( http://coenvermeeren.nl/ufo-boven-pentagon/ ) is te zien dat er een vrouw spreekt over een UFO waarneming. De beelden zijn authentiek verklaard en de opname is in het geheim gemaakt.

Iemand hier die er meer over heeft gezien en meer over weet? Ik vind het in ieder geval een interessante situatie.
De vrouw in filmpje, ziet er nogal geknipt en geplakt uit, ook het geluid is niet om aan te horen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')